yachtmanblue

Achizitie S60 SH - informatie

61 posts in this topic

Am un amic care are un s80 cu motorizarea respectiva d3 163 cp (2l) , are 166 000 km si masina merge perfect . (E si geartronic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare dragi forumisti.Sint fost proprietar de V50 de care am fost foarte multumit timp de 4,5 ani.

Ma bate gindul sa cumpar un s 60 2012 cu motor de 2 litri 163 cp dar nu stiu mai nimic despre el si as vrea sa imi

spuneti daca se poate :

1 Ce provenienta este?

2 Filtrul de particule este ca la v50(adica cu acel aditiv)?

3 Distributia la cit km.se schimba prima data?

4 Ce probleme au in general aceste motoare si daca sint mai costisitoare decit 2.0D?

5 Citi litiri de ulei intra in motor?

Salut, 

Am avut acest motor pe un S60 2011 - foarte multumit de el. Ca sa raspund punctual: 

1. Provenienta Volvo - 5 cilindri aluminiu

2. Nu stiu - cert este ca la acest motor nu l-am aditivat, se regenereaza automat, nu se schimba

3. Nu stiu - vezi in cartea masinii

4. Nu am avut probleme, i-am facut inclusiv tuning - dus la 184 CP // 460 Nm vs. original 163 CP // 400 Nm. 

5. Daca imi amintesc vreo 5. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor ptr. raspunsuri.

Edited by dann

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MAV-ule l-ai lamurit bustean :D 

1. Volvo 5 cilindrii 

2. DPF uscat dar de volum redus ce include si catalizatorul => cost mare de inlocuire & regenerari dese .

3. Distributia se schimba la 180.ooo km DAR auxiliara la 90.ooo km . 

4. probleme cu garnitura de chiulasa, galeria de admisie care se fisureaza in zona suruburilor si DPF-ul care risca sa ia foc atunci cand izolatia firewall-ului cade pe el . 

Nu atat de problematic ca 2.0D -ul care are o injectie de plastelina si o volanta din gel . 

5. fix 6L intra . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme cu memoria - deh, batranetile maica :). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MAV-ule l-ai lamurit bustean :D 

1. Volvo 5 cilindrii 

2. DPF uscat dar de volum redus ce include si catalizatorul => cost mare de inlocuire & regenerari dese .

3. Distributia se schimba la 180.ooo km DAR auxiliara la 90.ooo km . 

4. probleme cu garnitura de chiulasa, galeria de admisie care se fisureaza in zona suruburilor si DPF-ul care risca sa ia foc atunci cand izolatia firewall-ului cade pe el . 

Nu atat de problematic ca 2.0D -ul care are o injectie de plastelina si o volanta din gel . 

5. fix 6L intra . 

Salut

Poti sa-mi spui cam cat ar costa DFT-ul pentru modelul acesta?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Multumesc pt. raspuns Bogdane, dar problemele de la punctul 4 apar dupa un anumit nr. de km.?

Edited by dann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut.Tocmai am intrat în posesia unui S60 D3 si am 2 nelămuriri :

1.Ce reprezinta culoarea roșie a siglei din fata (este legat de modul de echipare)

2.Pe luneta fata in dreptul oglinzii sunt 3 senzori (sa le zic asa) .Unul stiu ca este city safety ceilalti doi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca exista empblema rosie de fabrica. Probabil s-a jupuit cea veche (probloema comuna la Volvo) si fostul proprietar a cumparat sau fabricat pe undeva alta rosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost pe la noi masina aia la testare in vederea cumpararii, si omul pierduse sigla, si-a fabricat alta la cutter plotter si a lipit-o cu super-glue :))

E una alba cumva ? Vezi ca a avut trosnita toata partea din fata

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut.Tocmai am intrat în posesia unui S60 D3 si am 2 nelămuriri :

1.Ce reprezinta culoarea roșie a siglei din fata (este legat de modul de echipare)

2.Pe luneta fata in dreptul oglinzii sunt 3 senzori (sa le zic asa) .Unul stiu ca este city safety ceilalti doi?

Salut, 

Ceilalti doi ar fi senzorul de ploaie si celalalt BLIS care asista si la ACC. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara.Va rog sa ma luminati si pe mine.

Butonul de pe consola de la s60,cel cu driv e,este de fapt start stop?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare dragi colegi , am intrat pe configurator volvo , si am observat ca au scos de pe piata d5 215 cp , problema este ca pt. v60 nu am gasit un echivalent VEA cu awd  . Stiti cumva cand apare VEA cu awd pt. V60/s60 ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ce inseamna VEA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorizarea noua 2l . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit pana la urma v60 xc , d4 190 cp awd (este un d5 in pistoane 2.4) geartronic 6 trepte . 

Pe v60 aparent nu mai exista motorizarea . Doar VEA , si d6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari si La multi ani.Rog pe cei care cunosc sa-mi spuna mai exact despre ce e vorba,ca am citit in alt topic si spuneau unii ca e mare belea la

motorizarea D3 163 cp ca se rupe cureaua de distributie.Se poate rupe si din alt motiv decit cel stiut,adica neschimbarea la timp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Ceilalti doi ar fi senzorul de ploaie si celalalt BLIS care asista si la ACC. 

 

Blis-ul nu are senzorul in oglinzi? ACC-ul ce este?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost pe la noi masina aia la testare in vederea cumpararii, si omul pierduse sigla, si-a fabricat alta la cutter plotter si a lipit-o cu super-glue :))

E una alba cumva ? Vezi ca a avut trosnita toata partea din fata

Da aia este .

1.Ce poti sa mai zici de ea.

2.Proectori ghida sinistra (eroare in bord) se trage de la reparatie oare?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACC = Adaptive Cruise Contro

Probabil are un bec ars, nimic mai mult. Masina parea destul de intretinuta

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blis-ul nu are senzorul in oglinzi? ACC-ul ce este?

 

My bad scuze - voiam sa spun Lane Assist. In functie de varianta fie sunt camere video sub oglinzi, fie la varianta mai noua senzorii sunt aceeasi din bara spate care utilizeaza la Cross Traffic Alert si respectiv parcare spate. 

Adaptive Cruise Control este o functie dupa parerea mea extrem de utila mai ales pe timp de noapte / ploaie / ceata - "vede" mai bine decat mine distanta intre mine si cel din fata.  

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum imi dau seama ca are sau nu Adaptive Cruise Control (inca nu m-am obijnuit cu ea) i-am spus si fostului proprietar mi se pare cam Linux bordul mai ales ,fiind obijnuit cu Mercedes,Audi Wv dar e misto.Sa vad cand o sa intru prima data in service...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum imi dau seama ca are sau nu Adaptive Cruise Control (inca nu m-am obijnuit cu ea) i-am spus si fostului proprietar mi se pare cam Linux bordul mai ales ,fiind obijnuit cu Mercedes,Audi Wv dar e misto.Sa vad cand o sa intru prima data in service...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 10 luni de cautari si incercari esuate, am reusit in cele din urma sa achizitionez S60-ul dorit. Masina a fost cumparatta de pe un site de licitatii on-line doar pentru comercianti auto. Origine Belgia, 2012, fosta pe leasing operational si fugarita in mod special pe autostrada de unde cei 195k, km. Masina m-a surprins foarte placut prin robustete, tinuta de drum si bineinteles de motorul in 5 cilindri care scoate un zgomotot specific/ragusit la accelerare. Sper ca asta e normalul :) Putere, 136 hp...si un cuplu de 350Nm. Urmeaza un schimb de lubrefianti si filtre, nu si distributie caci a fost schimbata la 180k, km, plus o curatare profesionala interior, exterior, jante si motor.

Doua semne de intrebare am in ce priveste masina si poate ma ajutati cu detalii:

- Uneori din portbagaj se aud zgomote la trecere peste denivelari. Tind sa cred ca vine de la "podeaua" portbagajului ce se inchide printr-o "rozeta" si nu il fixeaza bine, desi are lipite niste "tampoane" de polistiren. E cunoscut aspectul acesta  ? Sau ar putea fi si alte cauze ?

- Pe drum plombat, mi se pare ca rotile transmit in volan un soi de balans destul de accentuat... acesta este comportamentul sau ar putea fi semnul unei probleme ?

In rest... cateva poze mai jos ...

 

IMG_0652.JPG

IMG_0653.JPG

IMG_0654.JPG

IMG_0655.JPG

IMG_0658.JPG

IMG_0660.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now