• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Sign in to follow this  
Followers 0
Dube

Mandru posesor de S60

12 posts in this topic

Salutari! 

Acum 2 zile am achizitionat dintr-o reprezentanta Volvo din germania un S60 D2 Kinetic Poweshift, 1.6d, cutie automata, 11/2012, 75.000 km, la pretul de 16.000e - impecabila.

Pretul mi s-a parut cam peste media pietei, insa acesti bani au inclus revizia la zi, plinul facut, actele de export + asigurarea, garantia + asistenta volvo (habar n-am ce inseamna) gratuita 1 an + o amabilitate iesita din comun. Masina este echipata din cate am cautat pe internet cam cu tot ce se putea pune pe ea, mai putin tapiteria de piele.

Din cate am mai citit ... am observat ca unele persoane se plang de acest motor 1.6 diesel.... e o problema care ar trebui sa ma sperie, sau e doar o problema ce apare dupa un rulaj mare? La ce verificari/simptome trebuie sa acord o atentie sporita ?

Edited by Dube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Dube, 

Bine ai venit printre noi! Sa te bucuri de ea si va avea grija de tine asa cum si tu vei grija de ea. 

Eu zic ca este un pret bun - asistenta Volvo inseamna ca daca te lasa masina din orice motiv ai un nr. de telefon la care sa suni si vine cineva sa ajute. 

Despre motorul de 1.6 diesel ii las pe alti colegi sa vorbeasca, ca nu am avut experienta cu el. 

Inca o data bine ai venit printre noi - avem si alti colegi colegi din diaspora si daca ne divulgi locatia, s-ar puea sa afli ca ai prieteni Volvo si in diaspora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de primire! Si da, am gasit cardul cu numarul de asistenta, mersi de lamurire.

Ca prima impresie: modelul acesta are un consum absurd de mic, 4.4% la 1000 de km (drumul spre casa - mers agitat), 5.1% in oras (in ~50km), in ambele cazuri cu aerul pornit. Jumatate din drumul spre casa l-am condus numai din pilot automat ceea ce mi se pare putin riscant avand in vedere ca sunt rau de somn. Navigatia este foarte precisa, se sincronizeaza la pornire in mai putin de 5 secunde, hartile actualizate (mi s-a facut update-ul cu un stick la cumparare) si un minus - nu am ratat nicio trecere cu taxa, dar banuiesc ca e o setare ce nu am facut-o. Motorul desi este mic pentru greutatea masinii, este foarte puternic si are si un mod sport ce simte apasarea brusca a acceleratiei pentru ajutor la depasiri & stuffs.

Poate mai sunt utilizatori ce detin acest model sa impartaseasca eventuale probleme/bucurii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul puternic insemnand cuplul bun banuiesc, cel putin comparativ cu alte motoare. Iar consumul eu zic ca este bun si real - la motoarele D5 2.4L avem consum in jur de 7. 

Vizavi de harti sunt putin dezamagit - cel putin ce tine de Romania - foarte tarziu actualizate, sa nu mai vorbesc de calcul de ruta. 

Vizavi de treceri cu taxa - ai in optiuni la NAV sa eviti trecerile cu taxa. 

 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut eu am un V60 MY2011 cu motor 1.6 și sunt destul de mulțumit atât de consum cât și de performanță. ...nu sunt un împătimit al vitezei și poate de aceea ...Este un motor PSA pus pe foarte multe mărci de mașini deci am încredere ca este un motor fiabil....In rest multi km fără probleme și poate pui și ceva poze

Edited by Ionescu Lucian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos!

Grija mare la uleiul pentru cutia automata. La 80.000 km/4ani ar trebui schimbat, (asa recomanda Volvo), dar mie (2.0d, dar tot Powershift) la 69.000 km deja imi patinau discurile de ambreiaj din cauza ca uleiul isi pierduse din propietati. Ideal ar fi la 60.000 km/3 ani. Verifica-l cel mai bine.

Nu stiu cum e in Germania, dar aici cand am fost cu ea la reprezentanta cumva au uitat sa-mi zica de verificarea uleiului si uite asa ma trezisem cu problema de mai sus.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfat Flavius, o sa-i fac o revizie la 85 de mii, am gasit si o reprezentanta Volvo in apropiere deci e ok. Am atasat si niste poze, insa .... facute pe timp de noapte ca acum am ajuns acasa.

O chestie (ne)amuzanta e ca am si gasit numarul din fata indoit, fara alte pagube. Maine primesc BIP-ul de la parcare si scap si de problema asta :D

IMG_0338.JPG

IMG_0333.JPG

IMG_0334.JPG

IMG_0335.JPG

IMG_0336.JPG

IMG_0337.JPG

Edited by Dube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos!

Grija mare la uleiul pentru cutia automata. La 80.000 km/4ani ar trebui schimbat, (asa recomanda Volvo), dar mie (2.0d, dar tot Powershift) la 69.000 km deja imi patinau discurile de ambreiaj din cauza ca uleiul isi pierduse din propietati. Ideal ar fi la 60.000 km/3 ani. Verifica-l cel mai bine.

Nu stiu cum e in Germania, dar aici cand am fost cu ea la reprezentanta cumva au uitat sa-mi zica de verificarea uleiului si uite asa ma trezisem cu problema de mai sus.

 

salut,nu te contrazic dar eu stiam ca uleiul se afla in cutia de viteze nicidecum intre cutia de viteze si motor,unde se afla discul de ambreiaj,doar el,placa de presiune si volanta fac legatura intre cuplul motorului si cutia de viteze,nu e asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbim de cutie Poweshift acum, nu de cutie clasica de viteze.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbim de cutie Poweshift acum, nu de cutie clasica de viteze.

imi cer scuze,nu stiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost acum 2 saptamani la reprezentanta pentru revizie, preturi mai mult decat decente:

Revizia de 80.000: ulei + filtre + placute frana spate + completat freon + diferite verificari si completari 480 euro

Update soft, schimbat limba + update limba (?!?) - 300 euro.

Din cate am citit pe forum la 80-100.000 se schimba uleiul din cutia de viteze (powershift) insa nu si in germania, daca insist pe aceasta schimbare de ulei la reprezentanta, am vre-o sansa ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In franta se schimba la 100 000 km . (Cel putin la geartronic) in germania nu . Ar trebui sa insisti sa il schimbe ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0