Sign in to follow this  
Followers 0
NightWishMaster

Vacuum 2.0d

2 posts in this topic

Bună ziua,

Cu ceva zile în urmă când am înlocuit volanul plus ambreiajul, am constatat ca una din capetele de la throttle nu mai putea fi acționata deoarece acel cremalier ce este pun în mișcare de către vacuum era efectiv lipsit de dinți. Asa am ajuns sa cumpăr tot acel throttle body în forma de Y lucru care mi-a permis sa curat tot uleiul ce cursese dedesubt, în locul unde toate furtunile de vacuum se unesc. Dar, dorind sa fac treaba pana la capăt, mi-am băgat nasul și am desfăcut toate racordurile vacuumului din acea zona, pentru ca mai apoi sa nu mai știu sa le pun la loc (profesionistă operatiune). De pus, am reușit sa le pun, bazându-mă doar pe imaginație și de poziția lor mai mult sau mai puțin fireasca. Mașina merge, pornește normal, dar consumă mai mult ca de obicei. Nu am reușit sa găsesc pe nicăieri o schema a acelor furtunoase de vacuum, de aceea sper ca cineva care are aceeași motorizare (d4204t) ca și a mea sa ma ajute cu o descriere, o poza sau eventual o schema desenata și din pix. Norocul e ca nu trebuie demontat nimic, doar capacul de plastic a motorului trebuie ridicat. Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, 

Țin sa cred ca m-am panicat degeaba, consumul e totuși in parametri. Am scos-o la câteva sute de km de autostradă și consuma normal. 

Multumesc celor ce au citit și rog sa ma scuzați pentru timpul răpit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0