Guest alex1960

nu ii da de cap nici la service

19 posts in this topic

Nu mai stiu ce sa fac , nici cei de la service nu se pricep , asa e cand nu ai bani sa o duci la un service competent . Asta e . Ii da cheie , scoate fum , da sa porneasca si moare . Daca porneste nu are putere motorul , nu se accelereaza peste 3000 de ture , si scoate fum . Cei din service spun ca nu se alimenteaza bine si ca ar fi pompa de motorina , dar eu nu cred pentru ca nu am schimbat decat pompa de apa si curelele . Mai repede cred ca nu e pusa la punct , dar ei spun ca au pus bine distibutia , oare sa existe un releu , ceva electronic ? La bord nu imi da eroare . Ieri am pornito cu chiu cu vai  , am mers cam 500  de metri dupa care a murit motorul si nu a mai pornit nici tractata . Aveti ceva idei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa spun ca au incercat sa se conecteze cu laptopul si nu a mers . Este cumva o siguranta care sa alimenteze stecherul ? Aveti cumva schema de punere la punct a distributiei la S40 1.9 TD din anul 2000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vreau sa te dezamagesc, dar sunt putine sanse sa gasesti prea curand o schema detaliata si explicita a distributiei.

nu sunt eu doctor in diesel (cum nici in benzina nu sunt dar m-am mai lovit de una si de alta :D ), dar cred ca problema este tot de la distributie. in acelasi mod se comporta si motorul pe benzina daca nu este pus la punct. totusi, nu ne-ai spus daca ai verificat nivelul uleiului si daca pe joja se vad bule de apa. fumul alb, de principiu, indica apa in baia de ulei. dar, nici nu stiu cum face un diesel care nu este reglat cum trebuie asa ca supozitiile pot fi nenumarate.

in ceea ce priveste pompa de motorina poate si nu poate fi. motorul diesel scoate, de obicei, 2 tipuri de fum: albastru - mananca ulei si negru - nu arde bine motorina. in cazul in care pompa de motorina ar fi fost de vina fie nu pornea de loc fie ar fi trebuit sa scoata fum negru de la mod incorect in care functionau supapele.

o sa incerc sa vorbesc maine cu niste mecanici care se mai pricep la diesel si sper ca maine seara sa am un raspuns mai la obiect pentru tine.

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Sistemul tau de engine management e dezvoltat de Bosch sau de Lucas. De-aceea s-ar putea sa nu se poata conecta la masina, pentru ca nu au interfata corespunzatoare standardului OBD2 al masinii. Ai ori CAN, ori ISO9141/1, ori KPW. Nu ma intreba care e ca n-am idee.

    Ti-am atasat cam tot ce am gasit in VADIS legat de distributie

    Sper sa te ajute !

Timing and auxiliary belts.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul este in regula , nu sunt bule de apa pe joja si nici nu a crescut nivelul in baie .Fumul este alb , iar prima oara cand am pornit masina la service ( eu nu ei) a avut pornirea grea cu fum cam 1 -2 minute , dupa care a mers frumos , nu a scos fum si torcea motorul frumos fara trepidatii . Dupa cateva minute am oprit masina si am vrut sa o pornesc iar dar nu a mai luato deloc . Se descarcase si bateria , am pus alta baterie , am tractato dar nimic . In mare cam asta a fost . Ma duc maine sa vad ce mai incearca sa faca mecanicii . Va tin la curent . Multumesc mult baieti !

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Stiu ca pare mai "din topor" metoda asta, dar incearca atunci cand nu mai vrea sa porneasca sa ii pui pe baieti sa demonteze un injector si sa vezi atunci cand dai la automat daca scuipa ceva motorina pe-acolo. Daca nu, ori e pompa ori e computerul de injectie al masinii :( Toate 4 nu se poate sa crape dintr-o data. Cu aprinderea nu ai ce probleme sa ai, pentru ca nu ai asa ceva, ai bujii cu incandescenta ! :)

    Imi amintesc de un prieten cu un Passat caruia nu-i mai mergea un injector. Si cu o zi inainte sa dea 1000Eur pe altul, a mai verificat niste conexiuni electrice si a descoperit ca avea o masa care ii facea figuri. A dat cu shmirghel si merge si acum masina.

    Cine stie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema asemanatoare am si eu....nu se accelereaza dar nu ,,trage'' masina si scoate fum negru, dupa ce a stat cam 2 ore a pornit si nu am mai avut probleme. Poate sa fie de la filtru de motorina, sau injectia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi putin acolo la filtru de motorina (sta bine in suport)/ daca i infundat are cam aceleasi tendinte din cate imi aduc aminte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceleasi simptome: fum negru si masina nu trage in sarcina, poate fi la fel de bine si de la filtrul de aer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceleasi simptome: fum negru si masina nu trage in sarcina, poate fi la fel de bine si de la filtrul de aer!

POate fi,dar atunci cand porneste si se opreste ii de la filtru de motorina (banuiesc) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut vazi distributia primul

daca nu egr-ul asa a fost un megan cu motorul tau scotea un fum

nici nu avea putere

distributia  afost ok(eu l-am montat) egr ul rea de bai

avea rupt capatul

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-a mai facut si inainte sa schimb distributia, oricum o sa schimb filtru de motorina

Share this post


Link to post
Share on other sites

sall..am avut si eu o prob asemanatoare, masina refuza sa porneasca, fum negru: am alimentat de la lukoil-cauza. deci am scos toata benzina si apoi am curatat injectoarele si nu am mai avut probleme..poate o fi de vina injectoarele, la mine cel putin asta a fost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit-o cum zici tu,fum negru,si nu tragea,am avut spart furtunul ala gros ce intra in turbo,cam zece centimetri gaura in el!m-au speriat baietii ca-i gata turbo,furtun-300 ron.sau nu-i pusa bine distributia..bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"m-au speriat baietii ca-i gata turbo,furtun-300 ron.sau nu-i pusa bine distributia"

baieti de baieti  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema, un drum la service, pus masina la tester, eroare EGR, scos EGR, curatat, suflat si ce s-a mai putut face, turata masina 3000-4000 turatii sa se curete mai bine si gata, cost 150 lei. Merita acum paraca e alt motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauze :

filtru de motorina,

electrovalva,de avans motorina scoate-o din mufa si vezi ce sunet scoate motoru e una neagra,langa una verde toretic.

pompa de motorina nu e pusa la punct

injector sau injectoare.

bafta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi dobre

ti-am zis de egr

salut

ii boala la motoarele renault

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e...cum ai zis u de EGR....bine ca nu a fost nevoie sa cumpar. Sa mai dea caldura, sa o duc la curatat motoru bine pe acolo, daca se mai intampla sa faca figuri scot EGR il mai curat o data...si asta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now