ivan adrian

jenti de 18 pe v50 din 2010

24 posts in this topic

a montat cineva jenti de 18 pe v 50 din 2010?am un rind de jenti cu cauciucuri 235/40/18 de la fosta masina si sant curios daca as putea sa le montez fara sa atinga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jentile pe optispe toli merge, la fel si latimea, sant bune fara sa atinga ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a montat cineva jenti de 18 pe v 50 din 2010?am un rind de jenti cu cauciucuri 235/40/18 de la fosta masina si sant curios daca as putea sa le montez fara sa atinga

Merg fara probleme...aștept poze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai cu pixul le poti trece in talon, dimensiunea jantelor se trece in cartea de identitate . 

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De suspensie si pivoti nu iti e mila?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De suspensie si pivoti nu iti e mila?

Daca ai grija pe unde si cum mergi, nu trebuie sa iti bati capul! :) ... in alta ordine de idei, personal, nu prea sunt de acord cu dimensiunea anvelopelor! Prea late.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai grija pe unde si cum mergi, nu trebuie sa iti bati capul! :) ... in alta ordine de idei, personal, nu prea sunt de acord cu dimensiunea anvelopelor! Prea late.

Traim in romania,totusi...

Unde ai vazut tu drumuri fara gropi?:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc tuturor pt sfaturi si idei.eu lucrez in afara si era doar o intrebare bineinteles ca nu le pot monta fara alergatura si omologari.le aveam pe o alfa 166 si cum mi-au ramas dupa ce am vindut masina ma gandeam asa cum ar arata pe volvo.oricum ar creste consumul disconfortul amortizatoarele si bucsile sigur se consuma mai repede... sant deja puse la vinzare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum le puteai prinde doar in cuie pe Volvo, ca alte sanse nu prea aveai :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg..Sa nu confunzi cu 147 ,155 sau 159 care au alt PCD. La CB nu stiu cum cade. AR166 este model vechi "vapor" deoseama cu S70,S80 I

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de ET, center bore si conul prezoanelor, nu difera nimic intre jantele de Volvo si cele de Alfa 166

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru cei care nu cunosc alfa 166 are aeleasi gauri la prezoane si aceasi distanta 8j- 5x108h2-36,5  100% compatibile iar la 156 147 este 5x98 si nu se potrivesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul meu era pt IonutPaun care spunea ca le prinzi in cuie...:) iar de rest nu mai conteaza...;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul meu era pt IonutPaun care spunea ca le prinzi in cuie...:) iar de rest nu mai conteaza...;)

stai linistit

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. gaura centrala este mai mica la Alfa

2. J-ul mai mare la Alfa

3. ET-ul mai mic

4. Conul prezoanelor difera

Citeste ce inseamna astea si mai vorbim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care diferenta dintre ET si gaura centrala? Nu-i aceeasi treaba? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et: distanta intre centrul rotii(in latime ) si punctul de prindere pe butuc 

Cb : gaura centrala din jurul prezoanelor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nai pt ce . App. la multi ani !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now