cyprynel

Consum mare de carburant

29 posts in this topic

La 1/28/2016 at 4:24 PM, Marian Sabou a spus:

ambient temperature (temperatura ambientala ) - nu este cumva senzorul din habitaclu , cel care trimite la clima temperatura din masina .. pentru a stii cat de tare sa porneasca ventilatorul atunci cand acesta e pus pe auto .

Daca va uitati pe pozele de la diagnoza, AMBIENT TEMPERATURE este trecut la ECM,adica calculator motor...Nu prea intereseaza pe motor de temperatura din habitaclu...

Ca sa scoti totusi senzorul temperatura interioara din discutie,scoate-i mufa si baga DICE-ul din nou si vezi ce eroare ai...Apoi mai scoate mufa de la debitmetru si vezi erorile,iar mai apoi scoate si mufa de la IAT...Dar nu prea are cum sa vina de la astea...

Ai scos carcasa acumulatorului de la locul ei sa te uiti pe sub ea?

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos carcasa de la baterie si nu am nimic acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu alte probleme si rezolvari.

Cand am cumparat masina in loc de 5 litri de ulei am scos 7.Singurul loc pe unde motorina poate intalni uleiul este la pompa de inalta presiune.Am schimbat-o cu alta am schimbat uleiul (WOLF 5W30 C1) si nivelul nu a mai crescut.Am desfacut vechea pompa si am constatat ca motorina trecea in ulei pe langa cele 2 simeringuri.Le-am comandat si astept sa vina.Dimensiunile sunt 19/32/7 si 19/31/7. Cel cu 31 se gaseste greu si pe comanda fiind o dimensiune dedicata.

O alta problema gasita si rezolvata a fost legata de injectoare.Am avut clasa 6 dar unul nu functiona bine la relanti asa ca le-am schimbat cu un set clasa 5. Am modificat in ECM clasa si am bagat ulei 2T sintetic JASO FC in motorina si pornirea dimineata la frig se face mai usor si fara bataie. Consumul si-a revenit dar nu stiu exact din ce cauza. Am avut consum la 350km de 5.2l. La mers nervos pana in 4000RPM consum de 7.7l.

Ultima problema era legata de pierderea brusca si repetata de putere la solicitari rapide.Adica imi taia ceva din alimentare si imi mergea in suturi.Motorul intra in protectie si-mi taia motorina.Rezolvarea a fost schimbarea electrovalvei care comanda turbina. Electrovalva nu mai inchidea turbina cand presiunea ara prea mare.Am inlocuit-o cu una din cele doua aflate sub alternator.La testele de drum facute dupa nu am mai intalnit problema.Pe diagnoza in grafic toate arata bine.

Sper sa fie cuiva de ajutor ceea ce am povestit aici.Daca mai apare ceva am sa va spun.

Problema cu temperatura ambientala nu am rezolvat-o dar nu ma deranjeaza.

O zi buna tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu,din cate stiam,parca era de preferat ca uleiul 2T sa fie mineral sau cel mult semisintetic ca sa arda mai bine...Mai ales ca presupun ca ai DPF...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now