Roskat

Anulare DPF 2.0D

33 posts in this topic

Eu oricum plantez copaci :) Si sa stii ca fum nu scoate decat la pornire cand e rece afara, cum am mai zis...Daca e facut bine si nu se umbla cu alte dracii care sa iti strice catalizatorul, filtrul ala e ca si sita cand bei lapte...prinde bucatile de grasime mai mari sa nu cada in pahar...in rest, tot lapte e :) Adica motorina arsa tot atata CO2 produce, si ala iese in atmosfera...doar ca pe langa CO2 mai iese si un pic de funigine cand nu mai ai DPF. La mine cum are masina 124k km, motorul inca e ok si nu prea are de ce sa scoata fum, ulei nu consuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claudiu T si pe mine m-ai bagat rau in ceata. Nu am inteles partea aia cu regenereaza dimineata, dupa anulare dpf. In fine, cine stie ce ai vrut tu sa spui, dar a iesit cu totul altceva. 

Dupa dezactivarea filtrului de particule din software, motorul nu mai intra in regenerare si nici nu mai apar erori de filtru. Masina se comporta normal si consumul scade un pic. 

@Roskat: daca vrei sa anulezi filtrul de particule va trebui sa-mi faci o vizita la Bucuresti sau sa mergi la alt dealer. Dealerul de la Bacau inca nu are aparatura pentru modele Volvo 1.6D si 2.0D. Cel mai apropiat dealer Obdtuning se afla la Iasi - service-ul Orepan Autocrew. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e problema de drum la Bucuresti/Iasi.

Mie nici acum nu mi-a raspuns la telefon cel din Bacau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 20 ore, dok a spus:

Claudiu T si pe mine m-ai bagat rau in ceata. Nu am inteles partea aia cu regenereaza dimineata, dupa anulare dpf. In fine, cine stie ce ai vrut tu sa spui, dar a iesit cu totul altceva. 

Dupa dezactivarea filtrului de particule din software, motorul nu mai intra in regenerare si nici nu mai apar erori de filtru. Masina se comporta normal si consumul scade un pic. 

@Roskat: daca vrei sa anulezi filtrul de particule va trebui sa-mi faci o vizita la Bucuresti sau sa mergi la alt dealer. Dealerul de la Bacau inca nu are aparatura pentru modele Volvo 1.6D si 2.0D. Cel mai apropiat dealer Obdtuning se afla la Iasi - service-ul Orepan Autocrew. 

 

Nu mai regenereaza :)) Scoate doar fum (pe esapament) dimineata la pornire cand e mai rece si umed afara (acum, de exemplu) ca si dieselurile Euro 3, pana se incalzeste un pic motorul :)

Nu a mai regenerat deloc de vreo 1500 km de cand i-am scos DPF, consumul mediu mi-e undeva la 5.1% acum ca a fost frig afara si am alergat-o pe autostrada cu gume de iarna :D Posibil sa fi prins si motorina mai proasta...

In rest, masina merge foarte bine, merci :) Posibil sa am o fisura mica in racordul flexibil de la esapament, trebuie sa verific pe elevator cand am timp...dar ala se cam duce la toate astea (in mod normal se schimba racordul si garniturile la 120k km cand schimbi DPF).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, Roskat a spus:

Nu e problema de drum la Bucuresti/Iasi.

Mie nici acum nu mi-a raspuns la telefon cel din Bacau.

Eu te astept la Bucuresti cand vrei tu, numai sa ma anunti cu 1-2 zile inainte sa facem programare. Lucrarea de anulare si eliminare dpf dureaza aproximativ 3:00h. De asemenea, poti apela si la dealerul din Iasi. 

@Claudiu T: orice masina scoate fum (abur) dimineata cand este rece, dar cantitatea poate fi mai mica atunci cand ai filtru de particule pentru ca nu lasa sa treaca de el prea mult.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/29/2016 at 0:03 AM, Claudiu T said:

Mi-au facut mie, tot cu ECM dat jos (1.6d), s-a ars ECM-ul (...) si mi l-au inlocuit prin clonarea memoriilor de pe al meu original pe altul (cost suportat de cel care a facut DPF off). In final, treaba a iesit bine, suruburile erau si la mine un pic ruginite (partea mecanica am facut-o la un service in Timisoara, ServiceTim se numeste), dupa WD40 si asteptat, au mers desfacute. Mie mi-a facut un baiat din Timisoara, Dok la Bucuresti nu a avut probleme cu ECM-urile (al meu cred ca era mai special, a ars procesorul de pe el, in plus, era alta versiune de ECM decat pe alte S40-uri, adica era ECM de Euro 5 pe masina cu motor D4164T...care a fost trecut Euro 5 in Belgia, tocmai de aia, probabil). Masina merge ok, la fel ca inainte numai ca nu mai regenereaza si dimineata la pornire cand e frig si umed afara, scoate un pic de fum ca si Euro 3-urile, sper sa nu am probleme in viitor, desi am stat un pic cu acul in fund dupa ce am primit-o functionala. (E ca o femeie pe care ti-a ... altul... nu stii daca mai da randamentul dinainte sau nu...exagerata comparatie, dar nu am gasit altceva la ora asta).

La chestia cu filtrul nou, am primit oferta de la Szeged prin toamna ca le-am cerut, ajungeam pe la 1100€ pentru ca in afara de filtru mai completau si aditiv si mai schimbau si racordul ala flexibil si ceva garnituri...scump dom'le, scump!

Multam de feedback! :) S-a intamplat sa crape, mai ales din cauza ca a mai fost umblat inainte si recodat pe masina ta. ECMul tau a fost inlocuit cu altul identic si s-a copiat doar informatia din cel vechi in cel nou fara sa lipesc/ dezlipesc nimic, deci ai ECM de masina de 30 mii km :)) 

Baietii cu serviceul sunt ok, tot timpul am primit feedback bun despre ei si toate operatiunile mecanice de dat jos DPFul colaborez cu ei si am mai anulat cateva Volvo tot la ei.

Fumul dimineata, e abur combinat probabil cu niste bujii care poate nu isi fac treaba ca lumea si probabil cu un pic de ulei de la turbina ramas nears :)

Ai putea sa verifici si starea EGRului, am avut o problema de genul cu o masina, care pana se incalzea fumega la greu din cauza EGRului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dok: Spui ca orice masina scoate fum dimineata cand e rece, dar cand scoate fum ca in imaginile atasate acestui mesaj, tot normal sa fie? 

12920924_10154118932952220_111922768_n.jpg

12966688_10154118932867220_734135240_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca functioneaza bine EGRul? Am avut una care exact asa scotea fum dimineata si nici pornita nu statea sau daca pornea nu se accelera pana se incalzea un pic.

Problema a fost EGRul...

O masina sanatoasa nu fumega in halul asta nici la mama si tata DPFului anulat.

Asta ti-ar fumega si cu 2 DPFuri pe masina...

Acum, depinde si la tine, cat din imagine e abur si cat e fum... pentru ca din ce se vede in poze, e foarte frig afara...

Edited by CristiXP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now