Sign in to follow this  
Followers 0
emilb

clapeta de acceleratie?

20 posts in this topic

buna ziua,

detin un volvo s80 din 2010 decembrie, d3, automat, 200000 km.

Astazi cand am portnit masina a ramas apris pe bord martorul de la motor.am fost la service si au gasit eroare pe tester clapeta de acceleratie.problema este ca nu se stie daca este din partea electrica, cablaje sau din motoras.in sibiu nu prea am unde sa merg cu ea.

aveti idee,se repara?se schimba?este piesa separata sau este impreuna cu EGR-ul?

Multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat, masina merge, nu intrerupe, simptom este faptul ca se duce foarte incet, am mers cu ea pe autostrada cu 150-160km/h dar parca pleaca batraneste.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix clapeta de acceleratie . 

Normal ca merge greu pt ca e in "limp mode" . 

Ai nevoie de o clapeta, putin probabil sa fie vreun fir dar nu imposibil. Scoate mufa, baga mufa si vezi daca se sterge eroarea . 

E aceiasi clapeta la toate modelele in 5 cilindrii, o poti lua din demontari dar ele cam pica dupa 200.ooo km . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, am inteles, nu stiu ce sa zic de second, sincer. Noua este fff scumpa, second este scumpa...chiar nu stiu:huh:. Dupa schimbare trebuie initializata piesa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scoti borna cateva minute se initiaza ea singura. Daca esti indemanatic desfa clapeta si repara rotitele de plastic din interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu parere de rau, daca noua e f.f.f.f scumpa si second este scumpa, atunci S80 2010 nu este o masina pentru tine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat costa noua ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E undeva pana in 600RON pt motor D4204T (2010) sau in jur de 2300RON daca e D5204Tx (din 2011).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lui e d3 (d5204tx) 2300 de lei e un pic piperat . Totusi nu inteleg de ce ar ceda dupa 200 000 km ? Ea se deschide si inchide la un ciclu pornire-oprire .

Eu as desface-o sa vezi ce e in ea ! 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e prima cazuta din pacate, am mai schimbat vreo doua din Mai pana acum. La respectivii caraia urat la luarea contactului si dadea eroare la recalibrare. Sunt pinioane cu dinti rupti inauntru, nu ai ce-i face...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, acum am vazut si eu alte preturi, ieri am primit 2 oferte, una de 3900 ron si alta de 3700... Dar am rezooolvat...cum a zis colegul Mcciuken!!! Am demontat clapeta, curatata toata depunerea, era mizeriee, verificat rotite si pini interiori si gata.

Tester pus, sters eroare definitiv! Merge de rupe.

Multumesc baieti foarte mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohoho, da' stiu ca au adaos baietii cu 3900 si 3700 !!! :)

Daca nu are rotite rupte scapi doar cu curatare, cum a fost la tine. Felicitari, sa te bucuri de ea inca 100.000km :)

Ah si vezi ca e model 2011 S80-ul tau, nu 2010, ca intra "piesarii" in ceata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da?ms, am vazut pe carte...

Multumesc!!!

Sa fie!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Cristi Muresan a spus:

A lui e d3 (d5204tx) 2300 de lei e un pic piperat . Totusi nu inteleg de ce ar ceda dupa 200 000 km ? Ea se deschide si inchide la un ciclu pornire-oprire .

Eu as desface-o sa vezi ce e in ea ! 

Se umple de mizga, mizerie de la gazele de recirculare ,motorina f.f putina in acest amestec,etc iar mecanismul clapetei este  sensibil si precis in acelasi timp insa nu are regula de a ceda la fix xxxxx km ,daca intreti masina si stii anumite aspecte de mentanenta care nu sint musai trecute in "orarul de service".Daca vrei este precum motorul de swirl dar mai "vinjos" iar ala misca clapetele de la "variabila" si daca este intepenita  ,cedeaza tija sau exceptional motoras .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eii pai clar , odata pe an dezmembram motoarele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, V50Saphir a spus:

Se umple de mizga, mizerie de la gazele de recirculare ,motorina f.f putina in acest amestec,etc iar mecanismul clapetei este  sensibil si precis in acelasi timp insa nu are regula de a ceda la fix xxxxx km ,daca intreti masina si stii anumite aspecte de mentanenta care nu sint musai trecute in "orarul de service".Daca vrei este precum motorul de swirl dar mai "vinjos" iar ala misca clapetele de la "variabila" si daca este intepenita  ,cedeaza tija sau exceptional motoras .

 

Mam gandit putin legat de ce ati scris , totul este valabil mai putin partea cu aceasta clapeta , care este fix inainte de egr, si nu se umple decat de ulei si este relativ curatica (asta cand am desfacut egr-u la v50 d5 la ~100k km) 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la ultima curatata am folosit spaclul si cutter-ul si cred ca am scos pe putin 150grame de mizerie de acolo. Fluturele era complet acoperit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok...Ii zice throtlle housing  si a fost curatata de mine pe la cred 70mii ,insa poate ai facut si tu vreo investigatie de "cleaning" dupa ,insa doar banui eu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaam , de aia era atat de curata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0