Plicutet

Porneste doar cu spray

20 posts in this topic

Salut, acum 6 luni mi am laut un volvo  s60 D5 automata, am venit cu masina in Romania fara probleme, a doua zi am vrut sa plec...motorul invartea dar nu pornea. I am dat cu spray, surpriza, a pornit. Am oprit motorul si am incercat din nou sa l pornesc, a pornit la sfert. Am incercat aceasi procedura si dupa cateva  ore, mi a pornit. Am lasat o iar 12 ore aceasi problema, nu pornea.

M ar putea ajuta cineva in legatura cu aceasta problema? Multumesc si sper ca am fost cat de cat explicid cu problema  mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ti se dezamorseaza instalatia de injectie ? Cand nu porneste pune un tester pe ea si vezi presiunea in rampa in timp ce dai la automat si revino cu un raspuns aici

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de 6 luni o pornesti cu spray?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Midnight Caller said:

Probabil ti se dezamorseaza instalatia de injectie ? Cand nu porneste pune un tester pe ea si vezi presiunea in rampa in timp ce dai la automat si revino cu un raspuns aici

Multumesc de raspuns, in cel mai scurt timp imi voi achizitiona un tester ai voi reneni cu rezultatele

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, paunionutz said:

Si de 6 luni o pornesti cu spray?

Nu, masina mi a mers perfect pana acum o luna de zile, fix cand am ajuns in romania nu mi a mai pornit decat cu spray  ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu spray-ul porneste usor, sau trebuie sa o ti mai mult din spray?

Daca porneste usor din spray, probabil ai un injector defect, daca trebuie sa o ti din spray pana porneste, probabil se dezamorseaza (trage aer pe undeva). Mai poate fi regulatorul de presiune (unul din cele 2), dar fara o diagnoza adecvata este greu de dat un verdict.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 05.03.2016 at 3:35 PM, paunionutz said:

Multumesc  de raspuns, ii dadeam spray in nas si-i dadeam la automat...invartea vreo 5 secunde. Curios este ca am curatat o parte  din egr (furtunele si partea in care intra furtunele, scuze de exprimare) si spre surprinderea mea acum masina dupa 7 ore de stat porneste normal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O alta intrebare, ce tester trebuie pt masina mea, imi puteti recomanda unul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vida +dice

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, paunionutz said:

Vida +dice

http://m.ebay.co.uk/itm/111978859193

Sa inteleg  ca asta i ok? 

Intreb pt ca nu vreau sa cumpar unul si sa nu ma pot folosi de el. Multumesc  de raspunsurile date si sper sa ne inatlnim la un suc.

P.S.: Fac cinste :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da este ok.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poti spune daca as putea schimba din mile in km bordul? Mi a venit testerul vida dici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope.. Iti trebuie alt bord...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns. Daca egr ul la relantii (pe tester)este la 60% si cand accelerez se scade procentajul in fuctie de cat de tare accelerez,  este ok asa sau am vreo  problema? Sper sa ma fi exprimat corect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai un Request si un Actual, ar trebui sa una sa scada si una sa creasca, adunate sa faca aprox. 100%. Daca reactioneaza rapid la accelerare si se stabilizeaza apoi, este ok,.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ma poate ajuta si pe mine sa interpretez diagnoza asta? Cand fac diagnoza la ce anume trebuie sa fiu atent? Multumesc

Chrysanthemum.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa dai jos CEM-ul, sa cureti toate mufele, scoti toate sigurantele si notezi pozitia lor, le cureti piciorusele si le reintroduci, apoi stergi toate erorile si vezi daca mai apar.

Ai eroare si pe senzorul de pedala de frana. Du-te la TAB-ul de "Unselected CSC" si din drop-down alegi una din categorii. O sa-ti apara diverse erori din cele din "Initial state" si cand intri in oricare din ele o sa-ti apara in dreapta jos Fault Trace. Apesi pe el si iti spune exact ce sa faci. La fel si in Initial State, iti da explicatii cu motivele erorii, trebuie doar sa dai dublu-clic pe ele.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult de sfaturi.

Prima pozitie, cea cu albastru imi poti spune exact ce inseamna, te rog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e defect senzorul de calitate al aerului, nu-ti mai comuta automat pe recirculare cand mergi in spatele unei rabe :)

8 din 10 masini au problema asta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de calitate a aerului este un senzor foarte complex care in timp isi pierde din acuratete.

Este un senzor care functioneaza in parametrii cam 5 ani, in functie de ce a trecut prin el, dupa care incepe sa imbatraneasca (sa fie mai insensibil).

Problema se rezolva prin schimbare cu unul nou.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now