Iuli

Consum mare

21 posts in this topic

salut

am si eu o problema mai recenta cu volvo-ul meu , am observat ca imi consuma foarte mult dintr-o data , de exemplu la un drum intins de 400 km acul imi arata cam 35 l consumati si in bord imi arata consum mediu de 5 ...deci nu prea bat consumurile... si plus de altu scade acu foarte repede de la motorina si nu inteleg de la ce ... am facut o diagnoza si nu am nici o eroare ... si nu am schimbat sau am facut vreo modificare la motor sa imi creasca consumu , asa dintr-o data s-a intamplat ... la un moment dat imi arata ca mai pot face 285 km cu motorica care o mai aveam si dupa 1km imi arata 275...

ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva sfaturi?

ultima solutie este sa ma duc la reprezenta la volvo in tm sa imi faca o diagnoza cum trebuie si poate sa imi rezolve si problema...

FLV-26.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singurul consum corect se face de la plin la plin, nu pe km sau estimari ale computerului de bord

Plus resetat TOT cand faci plinul

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuga la diagnoza! Altfel risti niste chestii......surprinzatoare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poți sa calculezi niciodată consumul din 10 în 10 km.. Sa vezi cât consumi exact sau dacă ai anomalii Fai plinul la mașină si resetează km in bord.. Când intri în rezerva fa plinul imediat vezi câți litri au intrat si vezi câți km ai făcut.. Poate ai doar o problema cu senzorul din rezervor

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate sa fie de la debitmetru sau de la vreun injector?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai facut deja plinul si ai mers pana la gol ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut lucru asta dar inainte sa apara problema asta si am avut consum de 6 mixt

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ne.ai convins care.i problema.. cb indica un consum estimativ in functie de conditiile de mers sau condus...masina nu are de unde sa stie ca tu vei merge intr.un mod agresiv doar 1 km sau 1000..de aia isi modifica autonomia frecvent...in functie de talpa adidasului...sau pantof( depinde ce muzica asculti)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iuli Pai ceva nu se leagă, prima data spui ca ai mers 400km cu 35l după care ai spus ca ai avut consum de 6 % . Nu prea înțelege nimeni nimic. Așadar masina ta cat consuma de fapt. Prin metoda plin plin ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum o luna am facut plinu ai am mers pana la la rosu si am avut consum de 6% 

am vorbit astazi la reprezentata si la Timisoara nu se mai fac diagnoze pentru modelele mai vechi , doar la Bucuresti fac asa ceva...

cel de la Timisoara mi-a spus ca s-ar putea sa am un injector ramas blocat pe deschis 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai....Reprezentanta este la.....Capitala! Nu mai pierde timpul.....combustibilul.....banii! 

Nu mai polua planeta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iuli. Dacă ai avea un injector blocat pe deschis ai avea și un piston topit . Așadar fie nu au chef fie sunt răuvoitori fie ......sunt idioți.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai.....BogdanG! Cine esti TU sa ...barfesti o Reprezentanta? CINE?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e barfa bre, e o parere . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, alinbuga a spus:

Mai.....BogdanG! Cine esti TU sa ...barfesti o Reprezentanta? CINE?

Este un fel de Punctul G :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este posibil sa fie un injector care pulverizeaza mai multa motorina decat trebuie. 

Mie mi- a scazut consumul de la 8 la 6,3  dupa ce am inlocuit primele 2 injectoare de langa distributie. Vezi link:  

Pe tester nu o sa vezi daca ai o astfel de problema.

Cand te duci la reprezentanta cu masinile noastre,  e ca  si cum te-ai duce la spital la 80 de ani si zici ca nu mai poti sa alergi....

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leonidas diferența aceia de consum trebuia sa se vadă și prin gazele de evacuare . Un consum de 2l în plus se traduce prin 30% mai mult fum pt ca aerul indus în motor este același.  Iar dacă tu aveai 2 injectoare care pisau motorina trebuia sa vezi mult fum și mai ales trebuia sa ai un mers neregulat .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan G, consumul l-am calculat de la plin la plin, e cam greu sa-l fi calculat gresit.

Acum scoate mai putin fum (sau cel putin asa cred), inainte nu mi se parea ca scoate exagerat. Observam fumul  doar noaptea in farurile celui din spate.

Mers neregulat.... Daca te referi la fluctuatii de ture nu aveam, doar niste zgomote de injectoare de care am scapat dar am dobandit altele.. (din cauza asta nu am updatat celalat topic).

Acum ca ma gandesc, nu mai tin minte daca cosumul de 8 l-am calculat inainte sau dupa ce am schimbat egr-ul. 

A, si doar un injector pisa, celalat l-am schimbat pentru zgomot, dar mi s-a parut ok sa mentionez ca am schimbat doua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now