cioli

pierderi motorina rezervor

10 posts in this topic

Buna ziua. Detin de circa un an, un volvo s 60 2,4 D5 diesel de 120 kw. De ceva vreme pierd motorina pe la rezervor, in parte dreapta spate. la inceput au fost doar cateva picaturi si am crezut ca sunt de la filtru. Am schimbat filtru si tot asa curge. Ce am putut constata, a fost faptul ca motorina doar cu motorul pornit si se poate observa ca motorina se scurge de undeva de deasupra rezervorului la o distanta de aproximativ 20 de cm fata de filtru. Poate a mai avut cineva o astfel de problema. Multumesc!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoti bancheta spate, demontezi spatarul (intai scoti coltarul si apoi ai un surub cu cheia de 14, care tine spatarul), ridici mocheta si gasesti un capac de tabla prins cu 4 piulite. Le desfaci cu cheia de 10 si ajungi pompa. Pui contactul si vezi pe unde pierde, dar din cate spui tu, pare a fi spart capacul pompei. Problema asta am vazut-o la mai multe Volvo, dar benzinare ce-i drept

Share this post


Link to post
Share on other sites

La diesel nu se sparge capacul pt ca nu are regulator în el .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa fie stutul de retur de pe capacul pompei fisurat...am patit la fel,dar la s80 D5...nu stiu daca pe s60 este pusa aceeasi pompa ca pe s80,pana nu desfaci capacul de sub bancheta din spate,dupa cum a explicat colegul paunionut mai sus,nu prea ai ce verifica...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, gabrielpost a spus:

E posibil sa fie stutul de retur de pe capacul pompei fisurat...am patit la fel,dar la s80 D5...nu stiu daca pe s60 este pusa aceeasi pompa ca pe s80,pana nu desfaci capacul de sub bancheta din spate,dupa cum a explicat colegul paunionut mai sus,nu prea ai ce verifica...

Este aceeasi pompa, pe toate masinile care sunt pe platforma P2

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am demontat spatarul banchetei si am desfacut capacul de la pompa si este fisurat stutul de retur. Multumesc mult de sfaturi. 

Mai am o intrebare, se poate cumva repara acel stiut care este crapat sau imi trebuie o alta pompa?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am reusit sa fac o improvizatie punand un adeziv si manson de cauciuc peste acel stiut si am lasat motorul sa functioneze circa 15 minute si nu am observat sa mai curga. Asta pana imi cumpar o alta pompa. Multumesc tuturor de sfaturile date.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am reusit sa il lipesc,dar colegii volvisti ar putea considera lucrul acesta o tiganeala...am tot cautat o pompa defecta pentru capac dar nu am gasit...dupa vreo doua incercari de a lipi fisura cu diversi adezivi,am rupt stutul de tot,l-am degresat bine si potriveala a facut ca valva de la o camera de bicicleta sa intre fortat pe interiorul stutului(dupa ce i-am pilit cu dremel-ul filetul)...am bagat fortat valva unsa cu superglue(jumate in capacul pompei jumate in capatul de stut rupt) si dupa aceea am dat cu adeziv cu gluegun-ul de jur-imprejurul imbinarii...deja am un an de cand am facut reparatia si nu a mai scapat motorina...de preferat ar fi de schimbat capacul pompei,dar cum nu am gasit,si nici buget de pompa noua nu am avut,am improvizat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are Bogdan G un capac de pompa nou, dar nu stiu daca il vinde, sau ce face cu el. M-am uitat eu la el, acum 1-2 saptamani. Daca sunteti interesati, luati legatura cu el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now