SorinCurteanu

Imi ramane faza scurta aprinsa

4 posts in this topic

Salut,

O noua problema... imi ramane faza scurta pe dreapta aprinsa chiar si dupa ce scot cheia. Mentionez ca am schimbat de curand balast pe acea parte (xenon aftermarket), ma gandesc ca s-a dus vreun comutator pe undeva... Am tensiune constant la intrare in balast chiar daca oresc lumini/motor sau chiar cu masina incuiata. Are careva idee ce trebuie sa inlocuiesc la ea? :)

Multumesc,

Sorin Curteanu

S40 2008 1.6 D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa scoti borna si vezi daca isi revin farurile. Daca nu isi revin inseamna ca ai probleme cu CEM-ul . 

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, nu are nici o legatura CEM-ul, era un scurt pe cablul care vine catre faruri, s-a frecat in timp de un colt de colier metalic care prinde o teava de la aerul conditionat. Concluzia e ca a luat foc in timpul mersului... noroc ca am fost pe faza si am stins rapid cu instinctorul. Asta dupa ce am trecut pe la 3 service-uri care au dat din umeri cand au vazut simptomele... In momentul de fata (dupa inlocuirea firelor arse prin lipire) mai am 3 probleme: nu porneste compresorul de AC, imi sta eroarea de lichid parbriz consumat aprinsa cu toate ca e plin rezervorul, si a revenit problema ca se stinge bordul in timpul mersului sau la aprinderea luminii interioare (cea care se aprinde la deschiderea usii). Imi poate recomanda cineva un electrician BUN de volvo care sa imi poata verifica toata instalatia electrica? Ca de amatori cu diploma m-am saturat...

PS: nu are nici o legatura cu instalatia de xenon, a fost scoasa si inlocuita cu becurile halogen originale inainte de eveninent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now