GeorgeConstantin

Volvo s40 2005 Reduced engine performance.

5 posts in this topic

Salutare tuturor .Sunt noul posesorul al unui volvo s40 si am decis sa deschid acest topic după multe ore de căutare pe multe forumuri fără rezultat . In speranța că vom rezolva o problema destul de rar întâlnită la volvo s 40 din 2005 ! 

Cu aproximativ o luna în urma am avut prima data afișat pe bord mesajul (Reduced engine performance ) urmat de o urcare a relantiului pana la aproximativ 1300 de turații, rămânând asa fără oscilații de termometru , fum sau alte efecte . Mentionez ca problema a aparut la aproximativ 20 de minute de la pornire urmând ca în zilele următoare sa se întâmple din ce în ce mai des pana la momentul de fata când face la fiecare pornire după călcarea accelerației. 

PS. Mesajul dispare împreună cu turatia ridicata, la oprirea și repornirea motorului! La repornire se comporta perfect pana la reapăsarea accelerației când revine și problema.

Va rog ajutați-mă dacă cunoașteți sau ați mai întâlnit o asemenea problema. Multumesc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc trancenergy ! Este posibil sa ai dreptate deoarece am făcut o diagnoza ieri și tipul de acolo mi-a spus k este posibil sa fie un senzor de pe la aceasta pedala. Azi voi ajunge la un service specializat volvo . Sa vedem ce diagnostic i-or pune ei și ma voi întoarce cu răspunsul și pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul nu a mai venit acuma ca ma intereseaza si pe mine :(

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Azi dimineață mi-a apărut mesajul respectiv după ce mașina "A dat in nas " fără să se oprească motorul. Mentionez ca locuiesc în Dublin si aici se circulă cu 30-40-50 km/h. Imediat am observat ca masina nu mai avea vlagă...daca voiam să accelereze ma ignora. Am.d ervia sa merg ușor,  doar sa ajung cu ea acasă. Pe drum am observat ca motorul se tura la 1200-1300, la fel, fără oscilații si pur si simplu nu aveam nevoie de peddala de accelerație. Doar schimbam viteza. Turatia motorului rămânea constantă 1200 și nu scădea decât în momentul în care...calcam frâna. La semafor, dacă ridicam piciorul de pe frână fără să bag in viteză,  motorul incepea sa se tureze. Masina are 216000 km si sunt al doilea proprietar(S40, 1.6 D). Când am cumparat-o am fost la reprezentanță să-i fac o diagnoza, să văd ce bube ascunse are: EGR trebuie schimbată,  ambalajul uzat. V-am dat aceste detalii cu speranta ca poate e  cineva pe soluție.  

Cu stimă. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now