• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
Sign in to follow this  
Followers 0
emy

Avertizare "fill washer fluid"

9 posts in this topic

De cateva zile imi apare avertizare ca rezervorul de lichid spalare parbriz este gol, am adaugat 3 litri, mesajul nu a disparut dar apa iesea in fata cat si in spate. Acum nu mai iese in fata dar spate pare a fi  ok, motorasul se aude ca merge in gol. Am scos T-ul de la unul din stropitorii parbrizului, l-am suflat, orizontal merge dar spre partea verticala nu iese aer, parca e infundat. Nu intzeleg ce se intampla. nu se vede apa pe motor, cele doua capace la T cat si la L sunt intacte... Cu ocazia asta am realizat ca ar fi si o pompitza sub far ( pe bumper fatza) care stropeste farul...nu stiam de asta, nici nu stiu daca merge... De unde sa incep sa vad care e problema?

Nu cred ca e problema schimbarii lichidului de parbriz. Inainte foloseam lichid normal la bidon de 5 litri, acum de cand folosesc Sonax 271141 Xtreme NanoPro Screen Wash, a aparut problema asta, cred ca e coincidentza.

 

Multumesc.


 

IMG_20160917_215636.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca se pierde apa odata ce actionez stergatoarele. Am mai pus 1 litru de apa, a mers, dar s-a golit mult prea repede, acum e din nou gol. M-am uitat la motor, sub masina totul e uscat. Putina apa am vazut in spatele farului in partea unde este rezervorul de lichid, dar nu 4 litri de apa cat am pus! Nu stiu cum se ajunge la rezervor, conectiile acestuia. Cand actionez maneta pt stergatoare apare avertizarea ca  rezervorul e gol, cum ii dau drumul dispare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am realizat ca T-ul din imagine e crapat, se poate vedea si din poza anterioara. Posibil sa fie asta cauza. Chestia e ca unde pot gasi asa ceva. Se pare ca acest T nu e un T obisnuit. O sa incerc sa-i pun putin silicon. Interesant e ca nu se vede urme de apa pe motor care e rece. O sa vad cum o sa remediez T-ul asta, ar fi bine doar asta sa fie problema.

....Se pare ca capacitatea rezervorului e de 5 litri. Atata apa am pus.

Edited by emy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate comanda unul nou, costa cam 30-40 de lei original si rezolvi problema. Are in el o membrana anti-dezamorsare si un arculet, in rest nimic special

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit T-ul acela la un dealer 10 euro, l-am schimbat, dar nu asta cauzeaza golirea rapida a rezervorului. Astazi, ca nu ploua, am mai adaugat 2 litri de apa, (cei 5 litri de apa pusi ieri au disparut) cu usa deschisa si cheile in contact am pornit stergatoarele, merg atata timp cat e si apa, apa care curge si prin spatele scutului de noroi, unde a localizat rezervorul. Cred ca trebuie luata jos roata, aparatoarea de noroi.......si mai incolo numai stiu, sper ca acolo e rezervorul cu toate imbinariile lui. Dealerul mi-a dat schema cu tot echipamentul rezervorului, poate o sa ma ajute la ceva.

..era sa uit, mi-a mai aparut o avertizare, " low beam bulb failure", s-a ars un bec. Asta e mai usor de reparat. 

 

 

IMG_20160919_191624.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai spart furtunul flexibil dintre cele doua rezervoare. Gasesti rezervorul superior (mic) pe la 25-30eur si rezolvi problema

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Am schimbat deja la 3 masini pana acum si e problema destul de comuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat cureaua auxiliara si intinzatorul, cred ca nu au fost schimbate de cand e masina, am un huruit la pornire pana se incalzeste motorul, dupa aceea e ok....cativa mecanici mi-au spus ca cureau asta si intinzatorul fac zgomot, nu au fost schimbate odata cu cureaua de distributie/pompa de apa....s curios maine daca face la rece la fel...

Cu ocazia asta am dat rezervorul de apa parbriz jos, cel de care ai zis, inainte sa-l dau jos am vazut ca era ud la partea de jos a furtunului, unde era curbat putin, am crezut ca acolo sa fie fisurat, dar nu a fost asa. L-am spalat, uscat, verificat cu apa rece, calda, furtunul cat si rezervorul e ok. Garnitura cea de cauciuc era murdara, se impietrise mizeria pe interiorul gulerului. l-am curatat si pus inapoi cum a fost. Am adaugat 2 l de apa, so far so good...Nu am idee pe unde a curs, s-au pe unde o sa mai curga.

...Apropo, stiu ca pare penibila intrebarea, de cand am schimbat becul ars de la far a disparut si avertizarea, "fill washer fluid", avertizare care era si cand era gol si cand era plin, inainte cand era becul ars.  Au vreo legatura electrica cele doua?

 

IMG_20160923_134557.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0