george_s40

Ceasuri bord

20 posts in this topic

Salutare.

In seara asta am dat ceasurile jos de pe masina, le-am desfacut acele si am demontat cadranele gri de la ceasuri si cadranele de la info si kilometraj dupa care le-am vopsit cu spray cromat astfel incat sa arate mai bine. 

Trebuie sa astept pana maine sa se usuce. Intrebarea mea este daca la modelul dupa 2004 se mai face calibrare asa cum faceam la cele pana in 2004 sau se calibreaza singure?

Fac poze maine cu rezultatul. 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce sunt iluminate, becuri sau leduri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Singurul mod sa calibez ceasurile este sa urmaresc cand testez acele si martorii din bord cu vida ca acele sa mearga pana la capat?

La s40 modelul vechi era posibilitatea sa calibrez fiecare ac. Aici nu gasesc.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apa- incalzesti motorul  pana la 90-93 grade (unde se stabilizeaza temperatura) si pui acul la jumate

Turometrul- lasi motorul la ralanti te uiti in Vida la turatie si il pui pe ceas la gradatia care ti-o arata Vida

Combustibil- aici e mai greu. Te uiti in Vida cati litrii ai si calculezi cam pe unde ar trebui sa fie. Parca rezerva incepe de la 7 litrii.

Viteza- eu l- am calibrat de pe gps, pe pilot automat la 50 km/ h. Gasesti viteza masinii si in Vida, insa este cu acea abatere de 5-10 km. Eu l-am calibrat in mers, dar merge si suspendata de fata pe capre

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la 60-u meu imi arata cu peste 10km/h in plus viteza. Se calibreaza cu ajutorul testerului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu! Manual. Scoti protectia de plexic, pui ceasurile la loc si pui acul cu mana la viteza care trebuie

Share this post


Link to post
Share on other sites

montez ceasurile fara geam?merg cu ea si il pun cu mana???? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Scoti geamul, scoti acul ceasului, mufezi ceasurile inapoi inbord si pleci pe drum. Intr-o portiune dreapta si fara prea mult trafic, mergi constant cu 50 km/h dupa GPS si infigi acul in bord. Daca ai pilot automat este mai usor, ca poti tine viteza constanta mai usor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult.maine incerc operatiunea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Am calibrat ceasurile ieri. Toate bune si frumoase, totu indica bine insa dimineata cand am mers la masina acul de la kilometraj era cazut 2 cm sub 0 km/h. Cand plec de pe loc pleaca de acolo, deci indica cu cel putin 15 km mai putin.

Ma puteti ajuta, va rog?

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10/6/2016 at 9:43 PM, paunionutz a spus:

Da. Scoti geamul, scoti acul ceasului, mufezi ceasurile inapoi inbord si pleci pe drum. Intr-o portiune dreapta si fara prea mult trafic, mergi constant cu 50 km/h dupa GPS si infigi acul in bord. Daca ai pilot automat este mai usor, ca poti tine viteza constanta mai usor

Problema rezolvata. Saru'mana Ionut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Ceasuri si butoane clima vopsite. 

Multumit de cum a iesit dar se putea si mai bine.

IMG_5043.JPG

IMG_5045.JPG

IMG_5046.JPG

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au iesit ok!

Ai rezolvat problema cu acele? Aveam de gand sa schimb si eu ledurile de la ceasuri si de la restul componentelor, dar dupa ce am citit aici de problema cu acele, mi-a cam disparut cheful! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu aveam problema cu indicatorul de motorina dar l-am rezolvat (sper) ieri. Cand era plin imi arata la 3 sfert. Cand era becul aprins mai puteam merge 350km. Am facut ieri plinul si dupa 50km am infipt acul la max. (Plin). 

N-am fost atent ce bag si in loc de motorina normala cu 1,07€ am bagat diesel v-power cu 1, 35€. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata prea bine George. 

Felicitari !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu reusesc cu acul la apa. I-l las pe 0, inchid masina si dupa ce o deschid, atunci cade jos. O sa-i pun opritor. Altceva nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now