Guest taz002dev

Vreau benzina turbo s60 R, 2.0T, 2.5T costuri intretinere, consum

19 posts in this topic

As dori un 2,5T sau R. No more diesel :))

Iau in considerare si un 2.0T...

As dori sa intreb posesorii de s60 benzina, turbo:

1.Costurile de intretinere : revizia cat costa la fiecare din ele,consumabile, ce probleme aveti,de ce sa ma ferescm, la ce service le revizuiti voi?

2.Consumul care este (urban / extra) si cu ce trnasimisie?

Intrebarea 2 vine pt a compara diferitele motorizari intre ele, asta pentru a stii daca are rost sa aleg intre 2.0T si 2.5T sau 2.5T si R, in caz ca diferentele intre ele sunt oarecum minore.

Bataia se da in capul meu intre Volvo si Saab, in cazul meu...SH sau nou.

Multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu de S60, dar vorbesc ca un mandru posesor de S80 2.0T.

Intretinerea e financiar premium pentru o masina premium :)

La ultima revizie facuta, care este si prima in Romania m-a costat:

Filtru combustibil VO30817997 -1- 155RON

Filtru ulei VO1275810 -1- 45RON

Filtru polen BOSCH -1- 155RON

Filtru aer VO9186361 -1- 112RON

Bujii motoare Turbo VO8692071 -5- 275RON

Ulei Castrol SLX 5w40 sau 30 am uitat - 6 litri - 250RON

Manopera - 200RON

All together - vreo 1200 ron sanatosi.

Consumul extraurban 6% la 80km/h, 9% la 140km/h, 15% la 200km/h. I-am dat si 250.

La urban se modifica treaba in functie de cum mergi atat iti consuma: daca mergi mai batraneste si calm la cap in rand cu turma poti sa scoti si 10% intr-un orasel mic si deja aglomerat ca Slobozia, dar daca ii dai sa ii rupi gusa, am mers si cu 18% fara probleme, dar media e undeva la 12,5-13.

Daca te mai intereseaza ceva tipa acilea.

Mentionez ca masina are cutie manuala 5+1. este cea de aici:

http://www2.autovit.ro/html/8/4/9/9/938499.php

daca te intereseaza :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul am mers o perioada cu un R si pot spune ca o poti cataloga drept o alta masina :) Din pacate pentru tine poti sa iti iei un R doar second hand pentru ca nu se mai fabrica motorizarea respectiva. Dar ...merita toti banii :) Nu neaparat motorul excelent dar si suspensia adaptiva. Comfort - Sport - Advanced la apasarea unui singur buton se schimba masina :)

Din punctul meu de vedere 2.5T merita doar daca alegi 2.5T AWD ! Altfel ...nu e mare diferenta intre el si 2.0T. Da, e mai puternic dar nu stiu in ce masura isi merita banii 2.5T simplu.

2.0T e un motor foarte bun si performanta/pret este cel mai bun.

2.0T - 180 cp

2.5T - 210 cp

T5 - 260 cp

R - 300 cp

Consumul ...culmea :) nu stiu despre 2.0T dar am mers si cu R si cu 2.5T AWD ... consumul e acelasi! undeva 12-13 in oras iar la drum lung in functie de viteza cam ca cel dat de smif.

De notat este ca T5 si R au 6 trepte +1 :D

Succes la alegere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai buna alegere performanta/pret este 100% T5-ul.

2319 cm3 ,250 CP ,6.5 suta ,250 vit maxima.

Consumuri:  ~7.5 extraurban 90-100 km/h

                  urban  minim 14 , maxim si 20.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam de raspunsuri.

Pt ceilalti care mai au si stiu, ii rog sa mai posteze.

Astept sa pun mana si pe un saab benzinar si atunci imi dau cu parerea.

Ce spui tu smif nu mi se pare deloc scump avand in vedere ca revizia o faci la 20.000.

Eu la actualul Vw bora cu tiptronic 101cp TDI fac revizie la 10.000 KM  si ma costa aproape 450RON, cu reducere de 30% la piese (am niste dealuri cu importatori de piese) si manopera la un garaj no name, unde cunosc pe cel ce serviceaza(asta o fac pt increde).

Deci la 20.000 as da 10mil, minim. Daca ma duc la PBN mareste tot cu aproximativ 70-80%, ceea ce inseamna ca sar peste cele 13-14-15 mil ale tale la un s80 si, s80 <> de vw bora.

Sa spunem ca la preturile vehiculate momentan de voi, imi permit cu brio un s60.

La consum la fel...Volvo sau Saab -ul o  sa fie o masina de condus in weekend, de placere, cand ma plictisesc, cand trebuie sa ajung repede si sigur undeva, si nicigand zi de zi in Bucuresti. Pt asta ma gandesc la prastie de logan, sandero, tico, matiz, corsa ...samd...a carui intretinere, casco si consum sa fie cat mai mic, garda la sol mai mare...numa bun de dat cu ea in gropi. Deci pot sa accept si un concum de 15-20L la T5, sau un R.

Oricum slabe sanse sa iau masina SH din Ro, doar in caz exceptional o sa se intample si asta...doar daca se iveste vreo ocazie. Dar fiecare lucru important achizitionat a fost personal..deci o sa ajung personal in afara, relativ la R-urile din Cluj.

Acum, fiecare la masina care o aveti cat platiti casco ? E in jur de 5% la orice masina, dar nu mai am acces la cataloagele de CASCO(inainte aveam..). Vreau sa imi dau seama cum se devalorizeaza respectivele masini , in mod oficial, in cataloagele lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la Casco....Masina mea e 2002..... Polita pe anul trecut a fost 1200E Full Casco cu 10% reducere. A fost calculata dupa valoarea de catalog de 34.000E si despagubirea de 15.600E. Luna viitoare voi incheia o noua polita.... Sa vedem cat costa anul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80u meu a costat casco 1241 euro. contract incheiat noiembrie 2007, suma asigurata 13200 la un pret de catalog ceva 35000 nu mai stiu exact.la fel full casco si in strainatate. parca am avut si ceva reducere. numai stiu cat, dar am avut ca am facut si RCA tot la ei la ARDAF. La Allianz vroia sa le dau 1500 pe an si mi-o asigurau la 11800. si am zis PAS.

Peace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai buna alegere performanta/pret este 100% T5-ul.

2319 cm3 ,250 CP ,6.5 suta ,250 vit maxima.

Consumuri:  ~7.5 extraurban 90-100 km/h

                  urban  minim 14 , maxim si 20.

decat un t5 mai bine un S60R , e ca si cum in loc de bmw m3 alegi un bmw 330 , coturile de intretinere intre t5 si R sunt aproximativ la fel . la placutzele de frana pe fatza sunt diferentze(are sistem de franare Brembo din fabrica , t5 nu are ) , daca tot are un ban ia o masina care este si v-a fi o masina de top , t5 nu are AWD nu are sasiul , suspensiile de R si mai ales nu are performantzele , consumul este cam la fel poate plus 1litru , dar sunt si diferentze 0-100km/h 5.7 sec , nu mai vorbim de stabilitate pe curbe , unde un t5 nu are cum sa egaleze un R

acum eu te inteleg ca ai un t5 si esti ff multumit de el..dar e loc de mai bine ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Consumul este mare, intretinerea costa. Daca vrei masina asta, ia-o. Masina asta are un anumit pret de pornire daca o cumperi noua. Deja la banii astia, nu cred ca mai incap intrebarile de genul asta.

Multa bafta si... senzatii tari la bordul unui S60 T5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam de posturi.

Decizia e facuta: o sa fie Aero sau R, in cel mai rau caz un 2.0T :)).

In funcite de bani si conjunctura de moment. Tb sa astept cel putin pana la anu din motive financiare (alte lucruri stau la coada acum).

Story : am gasit un saab aero 210cp full, mai putin navigatie, chiar si cu schimbator pe volan, cutie automata. De vis, nu gluma...apoi am inspectat piata si faceliftul de la saab si alte mici modificari imi plac la nebunie...deci asteptam ca saab cu facelift sa scada in pret odata cu anii ( o sa fie SH cu siguranta).

O sa incep sa pun la ciorap, sper sa nu mai creasca pretul la benzina prea mult, si sa mai existe intr-un an max 2 :-).

Si la momentul in care o sa am in jurul a 15.000-17.000 Euro  si nu o sa am alte cheltuieli prioritare o sa iau unul.

Daca se nimereste Volvo S60 R ar fi ideal, daca se nimereste saab la fel. Ambele o sa ma unga la suflet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-ti zic cate ceva despre masina mea.

E un Volvo 2.0T din 2003.

I-am facut 2 revizii deja, una la 80.000km care m-a costat 3 milioane si a constat in filtru aer, filtru ulei+ulei. De schimbat nu m-am dus la Volvo pentru ca sunt exagerati, aroganti si enervanti. Am schimbat astea impreuna cu un prieten.

A doua "revizie" intermediara (la un an dupa prima) sa zic asa, la 85.000km a constat in schimbul filtrelor mai sus mentionate si a filtrului de cabina. In total m-a costat 4.500.000lei vechi (filtru cabina cu carbon activ a fost destul de scump). Piesele mi le-am luat de la un magazin de piese cunoscut din Oradea. Schimburile le-am facut tot cu prietenul meu.

Masina e excelenta la demaraje, in curbe orice. In oras am consum de 10 - 10,1 litrii/100km. Multisor dar benzina e mai ieftina si fiecare moment petrecut in masina merita.

Am mers cu ea pana in Germania si inapoi de 2 ori si crede-ma chiar cu 5 viteze printe 250km/h. Ar fi fost ideal sa aiba si o viteza a 6-a dar...

Oricum e distractiv, ca pe drumurile din Romania, cand ma bag in depasiri f. rar scot masina din viteza a 5-a. Are atata forta si cuplu sa fac depasirea in siguranta.

Despre Saab, am condus de curand un 9-3 diesel (TTID) cel de 180cp. Nu voi spune nimic despre el pentru ca e irelevant, dar in curand o sa conduc un 93 XWD si o sa-ti spun parerea mea.

Ce mi se pare interesant, e ca acum 4 ani, cand m-am hotarat sa-mi iau masina, si eu aveam 2 marci in vizor. Volvo S60 2.0T si Saab 93 2.0t. Nu am mai reusit sa conduc un Saab 2.0t dar pot sa spun ca nu regret o clipa achizitia care am facut-o.

Daca mai ai intrebari la care pot sa-ti raspund despre Volvo 2.0T, le astept.

Respecte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi voie sa te dezamagesc putin.  :(

cu 15-17 mii nu prea gasesti R. poate gasesti un saab mai vechi

mai trebuie sa strangi pe la 20-22 ca sa gasesti ceva de care sa te si bucuri, nu sa stai cu el prin service. ;);D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si inca ceva, cind o sa te urci intr-un S60 T5 dupa ce te-ai dat jos din Bora TDI o sa ai o senzatie placuta, mai nasol o sa fie cind o sa te sui inapoi in Bora, o sa-ti vina sa-i dai foc :D  Iti spun asta pt ca si mie imi vine sa fac acelasi lucru .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-ti zic cate ceva despre masina mea.

E un Volvo 2.0T din 2003.

I-am facut 2 revizii deja, una la 80.000km care m-a costat 3 milioane si a constat in filtru aer, filtru ulei+ulei. De schimbat nu m-am dus la Volvo pentru ca sunt exagerati, aroganti si enervanti. Am schimbat astea impreuna cu un prieten.

A doua "revizie" intermediara (la un an dupa prima) sa zic asa, la 85.000km a constat in schimbul filtrelor mai sus mentionate si a filtrului de cabina. In total m-a costat 4.500.000lei vechi (filtru cabina cu carbon activ a fost destul de scump). Piesele mi le-am luat de la un magazin de piese cunoscut din Oradea. Schimburile le-am facut tot cu prietenul meu.

Masina e excelenta la demaraje, in curbe orice. In oras am consum de 10 - 10,1 litrii/100km. Multisor dar benzina e mai ieftina si fiecare moment petrecut in masina merita.

Am mers cu ea pana in Germania si inapoi de 2 ori si crede-ma chiar cu 5 viteze printe 250km/h. Ar fi fost ideal sa aiba si o viteza a 6-a dar...

Oricum e distractiv, ca pe drumurile din Romania, cand ma bag in depasiri f. rar scot masina din viteza a 5-a. Are atata forta si cuplu sa fac depasirea in siguranta.

Despre Saab, am condus de curand un 9-3 diesel (TTID) cel de 180cp. Nu voi spune nimic despre el pentru ca e irelevant, dar in curand o sa conduc un 93 XWD si o sa-ti spun parerea mea.

Ce mi se pare interesant, e ca acum 4 ani, cand m-am hotarat sa-mi iau masina, si eu aveam 2 marci in vizor. Volvo S60 2.0T si Saab 93 2.0t. Nu am mai reusit sa conduc un Saab 2.0t dar pot sa spun ca nu regret o clipa achizitia care am facut-o.

Daca mai ai intrebari la care pot sa-ti raspund despre Volvo 2.0T, le astept.

Respecte!

cat costa casco? imi e f greu sa gasesc un 2.0T de la volvo, vad ca si prin germania nu prea sunt.

probabil motoare bune si consum mic, cine le are le tine.

da-mi si mie detalii de casco

Share this post


Link to post
Share on other sites

CASCO e f. scump.

La Astra S.A mi-a evaluat masina la o rata de 1500 Euro pe an. Sincer, mi se pare o hotie, mai ales ca rata asta nu-mi acoperea vandalism sau incendiu sau alte aspecte. Poate daca era full option (despagubire si in caz ca Dumnezeu imi trazneste masina cu foc si pucioasa) consideram ok.

Si RCA-ul e scumput, eu, tot la Astra S.A. am platit chiar de curand 550 ROn pe un an, dar asta e ok pana la urma.

Cam astea sunt parerile mele.

Respecte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde la ce suma este evaluata masina, eu am primit o oferta cu 850E/an pt 11700E val asigurata cu 10% franciza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti, sunt nou pe forum, as vrea sa achizitionez un volvo s60 T6 3.0 benzina din 2011, dar nu am gasit pe nicaieri pareri despre el

ce consum au cele automate (urban/extra-urban)?

imi puteti da mai multe informatii?

Va multumesc si imi cer scuze de off topic:)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now