NicolaeSorin

Tocit cauciucuri

6 posts in this topic

Am tot urmarit in 30.000 km cauciucurile si observ ca le toceste cel mai mult pe interior, in primi 2, 3 cm din partea de rulaj. Am facut control suspensie si geometrie in 3 serviceuri si toate sunt ok, dar eu tot nu sunt linistit, oare sa fie bucsaraia prea imbatranita si mecanici sa nu zica nimic? Volvo v50 2006 2.0d

Share this post


Link to post
Share on other sites

De principiu nu exista aparatura la nivel de fabrica si apoi  odata ce faci egalizarea unghiurilor pe fata ori spate trebuie sa tii cont de viata amortizoarelor  si a trenului de rulare efectiv(bucsi ,bascule etc etc).Asta nu inseamna ca nu se va putea face  cum trebuie cu,dotarea aftermarket de la service-uri .

Depinde ce scule au pe unde ai fost si cam pe unde  ti-a fixat  valorile in acel prag de "verde"  admis.Totusi si la peste 10 ani vechime cine mai stie ce comporta si masina ta ,eventual.

   Nu e regula generala insa la service de geometrie nu ti-o fac ca din cutie scoasa si apoi ca sa fi linistit trebuie sa ai totul nou ,schimbat inclusiv anvelope ca sa iasa aproape de fabrica,in rest sint doar bani aruncati..

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul service a fost din romania, totul pe verde la geometrie, dar controlat bucsile doar la "ranga", anvelopele erau cele vechi. Al doilea in germania, controlat pe stand (gen rar si numai nu au rupt-o in 2) si dupa la "ranga" din care au iesit decat bielele antiruliu bolnave si concluzia ca asa are ea tendinta sa toceasca, sa stau linistit. Al 3-lea in italia, cu anvelope noi, totul pe verde si mecanicul imi spune ca asa toceste platforma pentru ca au rotile putin inclinate. Oare asa sa fie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unghiul de cadere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică mecanicul tau spune ca Volvo sau Ford sau cine-o fi proiectat trenul de rulare l-a facut intenționat sa uzeze neuniform, adică i-a pus rotile strâmb si dup-aia a dat drumul la câteva sute de mii de masini in lume? 

Al meu V50 tot din 2006 in 280.000 km nu mi-a uzat neuniform niciunul dintre seturile de anvelope pe care le-a avut montate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai asta mi se pare si mie anormal, masina neavand incidente. Excesiv nu toceste, dar o diferenta se vede, mai ales pe cauciucurile vechi. Cand o sa fac intoarcerea la anvelope, o sa cer sa faca unghiul de cadere putin mai drept, pe propiul risc, poate isi revine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now