Cosminyry84

Achizitie Xc60 VES

8 posts in this topic

Salutare tuturor forumiștilor, in urmatoarea luna urmeaza sa achizitionez un Volvo Xc 60 fabricatie 2014-2015 motor VEA 2.0 181 cp din Germania, am inteles ca ar fi un motor reușit și destul de puternic dar studiind forumurile din afara m-am ingrozit cate probleme sunt cu EGR-ul ... problema greu de rezolvat .... voi ca sfatuiti, posesorii din Romania au intampinat acest lucru sau se stie orice date de la care masinile vin cu acest solution rezolvat. Va multumesc 

Edited by Cosminyry84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Eu am un XC60 VEA si nu am avut nicio o problema cu EGR, de 9 luni de cand am masina, achizitionata noua in Dec 2017. Intr-adevar motorul de 2.0 este foarte reusit si capabil, consum mai mic decat D5, cu performante comparabile daca este cutia noua in 8 trepte. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate stiu eu acu nu este septembrie 2017? Poate ai vrut sa spui decembrie 2016

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asa este - decembrie 2016. Am scris pe undeva si impresiile mele despre acest motor si arhitectura. 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă un motor are o problema cu o singura componenta înseamnă că este un motor bun . La D5ul de 215cp ai multe probleme iar unele costa mii de euro, gen chiulasa rupta sau bloc fisurat.

Deci care e problema pana la urma ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ma poate ajuta si le mine cineva am un Volvo v 60 2.0 2011 si as Schimba acum as vrea ceva mai mare si mam vandut la xc60 si 4x4 da nu stiu care sunt mai ok ce motor asta pe care al am e ok nam av treaba de 3 ani lam cumparat mersi mult de raspuns !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg ce vrei insa nici un motor nu e din ala bun VEA . 

@maverick zici ca nu ai schimbat inca EGR-ul ? Eu da insa a fost pe post-garantie . 

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat doar filtrele la revizia 1 an - 35,000 km in prezent. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now