JohnnyM

Cu ECM modificat se pot schimba injectoarele? Volvo V50 2.0D 2005

3 posts in this topic

Buna ziua, anul curent am achizitionat un Volvo V50 2.0D 136CP an 2005 cu 168000km. Avea din start probleme de mers sacadat, zgomot ciudat extra motor in vitezele 1,2,5,6, un clac deranjant la schimbarea vitezelor si la apasarea acceleratiei. Dupa ce am rasfoit forumul volvo, m-am apucat de treaba.. am schimbat:  distributia+pompa apa, volanta, rulment presiune, kit ambreiaj, 1 tampon suport motor, spart DPF-ul si resoftat ECM-ul. Apoi am trimis cutia de viteze la Cluj pt. reconditionat, deoarece acel supra zgomot motor  era din cutie, insa nu am scapat de acel clac enervant la apasarea acceleratiei, se zice ca ar trebui alta cutie, dar pot linistit sa o mai folosesc pe asta pana moare. Ok. Dupa ce am scapat de DPF, masina nu a mai mers sacadat, cel putin nu o vreme, momentan cand se incalzeste apa masina incepe sa tremure si sa traga sacadat in sarcina. Acum sunt in Germania, am dus masina la o reprezentanta pt o diagnoza si mi-au zis ca nu au putut citi ECM-ul si ca intai ar trebui sa-i faca un update, am refuzat categoric si am plecat. Din moment ce am si un consum f. mare eu tin sa cred ca ar fi vorba de injectoare defecte, dar ce e de facut? Daca cumpar alte injectoare, se pot schimba fara sa trebuiasca umblat la ECM?, adica se pot schimba plug&play la orice service care nu are nevoie de soft Volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca sunt aceiasi clasa nu trebuie pus testerul . 

Totusi este posibil ca problemele sa fie din soft, am intalnit la 2.0d consum mare in bord si functionare ciudata a motorului din cauza softului DPF OFF, sunt mai multe variante pt 2.0D si nu toate merg la aceiasi varianta de soft de fabrica .E posibil sa schimbi piese degeaba si de fapt problema sa fie de soft . 

Pt o rezolvare corecta trebuie ECM reload si vezi cum merge motorul, fara DPF nu te baga imediat in protectie . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, nimic nu m-ar mira, insa cred totusi ca problema e dincolo de soft, deoarece acel consum mare il aveam si inainte de DPF off cand eram cu softul original, chiar speram sa fie din DPF, dar nu a fost. 

Mersi pt raspuns Bogdan G, am sa verific clasa si modelul injectoarelor apoi sa le caut inlocuitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now