Alexandru18

Recomandare Volvo V50

4 posts in this topic

Buna ziua,

Sunt nou pe forum. Mi-am pus de cateva luni in gand sa imi schimb masina. (Actual un Renault Megane 2 cu care am avut numai probleme.)

De sarbatori am fost la un var in Mures care avea un Volvo V50. Mi-a placut atat de mult incat mi s-a pus pata rau de tot sa imi schimb Renault-ul cu Volvo V50.

Am tot citit pe forum de vreo saptamana diferite topicuri cu probleme care au tot aparut si m-ar ajuta mult daca as putea primi sfaturi in legatura cu posibila viitoare achizitie.

In principiu doresc sa cumpar un Volvo V50 dupa 2011 pana in 10.000 Euro cu tot cu acte si adus in tara => Investie in Masina 8800 Euro.

Ma voi duce personal in Germania si  voi cumpara ori de la privat ori de la o reprezentanta.

Intrebarile:

Care este cea mai buna motorizare Diesel; 1.6 sau 1.9?

La ce ar trebui sa fiu atent cand doresc sa achizitionez o astfel de masina?

Apreciez orice parere si sfat pe care mil puteti oferi.

Am observat ca domnul Bogdan G. este o parere mai avizata si respectata pe forum sper sa vada si el acest topic.

Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am impresia ca ai citit pe alt forum despre acesta marca :)

Motorizarile dupa 2011 inseamna pentru  diesel, D2 (1.6l),D3,D4 (2l) si D5 (2.4)...(exclus 1.9 !!! ).Toate au DPF si in rest la ce bani ai pentru achizitie trebuie sa-ti cumperi  implicit  si fara voia ta,(asta dicteaza piata din UE -vest ) model Summum de max. 130-140oookm, accesorizat,optionalizat foarte bine.

La acest rulaj de ~7 revizii (exclus D5=5revizii) nu trebuie sa te preocupi de prea multe. 

Totusi pentru suma de 10k ,fortat un pic ,mai bine orienteaza-te spre V40 ori V60 ,facind un pic rabat  fie de kilometraj  (peste 180K) fie optionalizata ceva spre medie. Altfel arunci banii pe un model care a iesit din fabricatie,in speta V50.

Daca il cumperi de la o reprezentanta ,dealer din buyback-uri  este bine sa nu te mai deplasezi  dupa masina intrucit ai costuri mai mari .Fii sigur ca nu iti fura banii dealerul si ramii fara masina.:)  Altfel  adusa pe platforma costa 400-450E. Inscrierea in circulatie in Ro face  350-400E.Vrei referinte te pot lamuri..

 

In fine succes , sint banii tai si sfaturile mele ....asteapta si raspunsul de care esti dornic sa il citesti insa eu imi cam pierd timpul aici ,poate si G-ul sau alti colegi :)

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am condus 2 Megan-uri 2.2 1.6 16v identice timp de 6 ani. Ca fost posesor de berlina, ii duc lipsa spațiului pentru pasagerii din spate. Am 1.84 cm și n-am loc sa stau lejer la volan și sa las scaunul copilului în poziția de dormit în același timp/ stea soția confortabil în spatele meu. Ori unul, ori celalalt. La Renault n-am avut problema asta.

Mi-a plăcut accelerația la 1.6d vs 1.6 16v.

V50 este mult mai rigida și mai mica de înălțime fata de Renault (bărcuță-i mai ziceam la Renault).

Dar sa investești atâția bani într-o mașină care s-a mai produs parca pana prin 2012, no way. Du-te la următorul nivel.

Toate mașinile au probleme, scotocește forumul de v50 jumătate de ora :).

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now