Catalin76

Distributie

35 posts in this topic

Am un S40 2001- distributia a fost schimbata la 58.000 km  acum 5 ani. Am sunat la reprezentanta, iar cei de acolo mi-au spus ca nu este cazul sa o schimb pt. ca producatorul recomanda schimbarea la 80.0000km sau 8 ani.

VOi ce spuneti ? sa merg asa cu ea, avand in vedere ca voi pleca in concediu si am de facut ~3.000 km?

HELP PLS...

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebarea importanta e cati km ai acum la bord

daca ai mai mult de 135000 si eu banuiesc ca ai avand in vedere varsta masinii atunci schimba kitul de distributie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am la bord 128.000. NU asta este important ci faptul ca distrbutia actuala are 58.000 km si o vechime de 5 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.....la mine s-a schimbat la 125.000 km, acum sunt pe la 203000 km, peste 2 saptamani mergem cu familia pana in Elvetia....asa ca facem peste 3500 km dus-intors......si sincer nu ma streseaza deloc nr mare de kilometri a curelei.....eu pana nu trec de 90.000 km cu actuala,nu o schimb......ca doar avem Volvo.......daca se intampla ceva, apoi asta e, increderea in Volvo tot va ramane, for life!!...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu, inafara faptutlui ca m-am gansit la cheltuilelile care rezulta dintr-o rupere a curelei, ma mai gandesc ca daca DOamne Fereste se inatampla prin tzari straine pe vreo autostarada....ce faci?? ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu stiam ca nu conteaza doar numarul de kilometrii, ci si vechimea curelei, cauciucul imbatrineste in timp-parca 5 ani era virsta critica, nu mai stiu sigur.

Off-topic:opus - iti doresc o calatorie de vis pina in Elvetia si inapoi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa fac....pun umarul si ma duc pana la cel mai apropiat Volvo service :D....fara depasiri desigur......masina din acesti 203000  km doar 5000 i-a parcurs in Romania......tu cati km aveai cand s-a rupt ???, ai avut curea originala montat la Service Volvo ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi my friend......sigur va fi de vis !!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:brushteeth:...citisem printre randuri....sa aveti o zi placuta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma, e un mic pret pe care il platesti ca se dormi linistit. Deci, schimb-o! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiu al dunelor, tu cam ai dreptate intodeauna (pe forum desigur ca acasaaa.....) motiv pt care te voi asculta. In parte! Adica in partea cealalta a europei ma voi duce la un service Volvo si voi schima cureaua( pompa de apa , etc.) Si actuala au pus-o ei hai nu renunt la obiceiuri. Si asa voi dormi mult timp linistit pt ca fara suparare dar la serviceurile din imprejurimi nu prea i-mi vine sa duc 850-ul..... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

GAataaaa.. am schimbat distributia complet... mi-am luat o piatra de la inima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,fratilor eu nu stiu ce sa fac,am luat masin a acum 1 an din spania,nu am carte service la ea,spaniolul a scris pe cartea masinii ca a schimbat cureaua la 82.000 eu acum am 140.000.sa-i schimb kitul de distributie?si daca da in ce consta kitul asta.masina e un s40 1.6 din 98

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curea distributie + rola ghidaj + rola intinzator + pompa apa. Total la mine - 585RON.

Bahtalo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Alex,sper sa nu vorbesc prostii dar am A/C deci mai am nevoie de rola de ghidaj?ce ma sfatuiesti mai pot merge cu masina(are140.000km) sau sa merg direct in service cu ea si sa comand piesele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Daca ai A/C nu mai ai nevoie de rola de ghidaj in caz ca vrei sa schimbi cureaua de TRANSMISIE (zisa si de auxiliare). Distributia este pe o curea separata, care antreneaza cele 2 axe cu came si pompa de apa. Vezi o oferta de pret si la service, eu iti ofer role INA si curea ContiTech (Continental), si pompa de apa HEPU. Daca vrei sa vezi o oferta corecta, intreaba de aceleasi marci. Poti alege sa le iei de acolo sau de la mine, dar atentie la manopera, sa-ti ofere garantie si sa aiba scule (blocator pentru axele cu came) sa nu-ti dea distributia peste cap ca n-o mai pui la punct in veci !!!

Bafta mare !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

on&off topic: pretul oferit de mc este bun, personal mi-a parut rau ca v-am gasit dupa schimb. deci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai doar INA,HEPU si CONTINENTAL voi pune sigur,nu te joci cu distributia.ne auzim dupa ce trece vara ca m-au innebunit nuntile ;D,mai mult ca sigur voi cumpara de la tine Alex.ms mult oricum.tot nu mi-ai spus daca mai pot merge cu ea sau e prea riscant ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Depinde foarte mult de corectitudinea fostului proprietar. Daca intr-adevar a schimbat-o la 82.000, poti merge linistit inca 20.000-40.000km cu ea. Daca n-a schimbat-o pana acum deloc, e buba mare. Desfa capacul lateral (cel care acopera pinioanele de la axele cu came) si arunca un ochi la curea. Daca are intr-adevar 140.000, ar trebui sa aiba crapaturi pe interior si pe exterior, sa aiba scrisul foarte sters pe ea, si in general semne de uzura sau de imbatranire a cauciucului.

    Si fa asta inainte sa pleci in vacanta ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vreo 93.000 de km si nu sa schimbat cureaua masina e din 99  si cureaua de la servo pompa de apa si restu e putin uzata pe margini urmeaza sa o schimb dar nu am avut probleme am plecat din spania aveam vreo 83.000 de km am venit in romania am frecat-o vreo saptamana pe acasa si apoi inapoi spre spania nu am avut nici o problema doar problema ca se simtea ca benzina din ro e putin cam proasta .. cand mergeam cu aer scadea destul relantiu si mi se accelera singura si parca era mai inecat acuma aici merge ... perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ai circilat in asti cinci ani cu ina nu e prloblema dar sa nu fi stat cinci ami

daca a stat cinci ani atunce ar trebui schimbata

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar cie ai vreut ssa zcri aiciea, baruoane, pardon - baroane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare ...tot pe tema asta am si eu o intrebare,mi-am luat anul acesta in aprilie un V40 1870 75kw model oct 2000..din italia si nu mi-a dat carte service dar in schimb mi-a dat chitantele de la reprezentate unde a fost cu ea.masina avea 142oookm cand am cumparato si tipul zicea k a facut schimbul la 105000km dar vazind hartiile schimbul a fost facut in aprile 2004 adica acum 4 ani  si in 4 ani a facut vreo 35 de mi (era sofer pe autobus tipu ;D) ...intrebarea mea este trerebuyie sa ii fac schimbul acuma ,am 152000km si nu stiu ce sa fac ..daca ma ajuta cine as fi tare bucuros!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now