Guest sangria

probleme pornire

4 posts in this topic

Salut! revin c-o problema aparuta in urma schimbarii bordului masinii si anume pornirea greoaie a masinii. mai exact, motorul porneste de la prima cheie prelunga(in cel mai fericit caz) sau de la a 2-a sau a 3-a. mai nou, din cauza acestui fapt, electromotorul da niste rateuri, semn ca au "obosit" carbunii. ducand-o la un atelier auto, mecanicii mi-au spus ca au curatat injectoarele urmarea fiind ca pornirea s-a facut din prima cheie si fara prea mari eforturi. dar, dupa vreo 2-3 zile, totul a revenit la..... anormalitatea de dinainte. explicatia meseriasului a fost ca ar trebui schimbate injectoarele pt ca debitul acestora este prea mare. fac precizarea ca-n timp de actionam contactul masinii pt a porni motorul, nu "stresam" deloc pedala de acceleratie acest lucru intamplandu-se numai dupa ce motorul dadea semne ca se alimenteaza si se-ndrepta catre turatia normala de ralanti.  daca apas acceleratia in timp ce actionez si cheia in contact, nu am niciun rezultat notabil. mi-e teama sa n-o inec.

are cineva vreo idee salvatoare? din cate stiu, injectoarele de T5 nu se potrivesc la motoarele non-turbo iar cele de la motoarele de 2000 cmc nu se potrivesc la cele de 2500 cmc si vice versa!

multumesc pt oricare ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Verifica-ti regulatorul de presiune, ca s-ar putea sa scapi mai ieftin decat crezi ;D

    Ar trebui sa ai in rampa in jur de 3.2-3.4 bari, iar la 15 minute dupa oprirea motorului ar trebui sa ai in continuare peste 2.5 bari in rampa. Daca nu se intampla asa, ori nu iti inchide un injector, ori regulatorul da inapoi in retur. De asemenea daca ai mai mult de 3.4 bari, injectoarele nu pot face fata cand opresti motorul sa inchida si la pornire ti-l inunda cu benzina. Mai ales daca miroase in spatele tau a benzinica cand dai la automat...

    Bafta, si sa fie din asta si nu din aprindere cumva !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ma insel mai venise cine la intanire care avea aceeiasi problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat pb, un bendix schimbat, niste carbuni asisderea dar......... am pus ochii pe alt Volvo si m-am hotarat sa-l vand pe partenerul actual! 

Daca e cineva interesat de un GLT '92 2500 cmc 170 cp in stare buna, ma poate contacta aici! sau la 0723 355 511!

Salutari tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now