Guest dimitriTM

Stima !!!

21 posts in this topic

Salutare ! Sunt din Timisoara si in primul rand imi cer scuze anticipat daca repet anumite chestii pe care le-au spus si altii.Treaba sta in felul urmator. Sunt ,inca, posesorul unui mercedes w 123 .Vreau sa-l vind si de banii care-i primesc pe ea sa imi cumpar un 740 benzinar de 2300 din 1991. Singurele probleme pe care le-am observat invartindu-ma pe linga masina e un pic de rugina in fata stinga unde arunca cu de toate roata.Dar nu grav. Pasaje roti ok, praguri excelente, tablaria super ,pe exterior.Am intrat in ea si m-a dezamagit un pic tapiteria , mai ales la trapa, plus inca niste maruntisuri la portiere si scaune . :(.

  Sarim peste faptul cu tapiteria, ca se face destul de usor si nu te omoara de bani  ;D . motorul toarce foarte frumos ( benzinar ) caldura este ,inchidere centralizata cheie, etc .

  Vreau sa o iau pentru ca mi se pare o masina frumoasa , confortabila si spatioasa. Problema ( daca e ) ar fii ca nu este inmatriculata in ro, inca are nr-e de Belgia. Omul cere 1200 neg .

  Acum vine parte cu intrebarile : se merita ? M-am uitat la taxa de first inmatriculare si ma costa 1145 la care se adauga si actele, deci cu totul ajunge undeva la 2800 euro.

  Nu stiu cu consumul ( depinde de picior , stiu ) in oras- nu sunt genul care sa o calce , chiar daca sunt tanar merg destul de rezonabil 55-60 oras 90 - 100 afara , consumabile , piese, etc , impozit , asigurare.

  Asa ca daca ma lamuriti ramin dator cu o ( mai multe ) bere !!!! ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit. O sa fiu scurt, sincer si concis: NU MERITA 2800E. Eu l-am vandut pe al meu din 89 diesel cu 1200E.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si,sa zicem, daca as gasi pe afara pina in 600-700 euro s-ar merita ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa da  ;D. La 600E si-a adus un prieten o masinuta foarte bine intretinuta, cu piele si A.C. Apropo de tabla, este galvanizata la acest model....deci te duce mult si bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu taxa asta tampita, 2800 de euro sunt bani multi care pot oferi o alta masina, DAR...daca iti place 740-ul si iti poti permite, nu mai sta pe ganduri! Nu e vorba de moft, sau de "viciu", aici discutam de VOLVO! ;)

Eu recunosc oricand ca microbul "VOLVO" de la un 740 mi se trage! Aceeasi motorizare, insa era un pic mai "tanar"...('89)

So, it's up to you! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit!  :D In privinta consumului, este un pic "gurmand": 12% in oras, 8% la drum intins, insa aici intervine foarte mult stilul de condus... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

740 din 1991 am gasit pe net dar este adus in tara din 2002. Se pune problema unde a circulat pana acum. Daca vrei un Volvo bun, cumperi de afara. Daca vrei ceva ieftin si relativ bun, cumperi din Ro. Daca vrei ceva ieftin si prost, cumperi din Vitan unde toate junghiurile au sub 100.000Km la bord.

Tu decizi! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut ,

am eu anunt pe vinzari 760 td ,sub pretul despre care vorbesti ,inscrisa

0727 144 574

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce crezi ca te coasta asa mult inmatricularea,si eu am gasit un Volvo 740 din1991 si am inteles ca taxa de mediu ar fii undeva in jur de 500 Eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu am bani sa imi iau unul sper pe undeva prin septembrie cel tarziu.In privinta foamei de benzol sunt obisnuit de la o dacie papuc cu motor de 1,6 sa manince atit.Asa ca la o masina destul de grea ( 1.4 parca ? ) este un consum destul de bunicel .Si cu toate ca port 45 la picior, nu ma maninca sa-i dau  ;D .

Andy30 : intra pe net si calculeaza taxa idioata si ai sa vezi ca face 1145 euro

Si am uitat sa mentionez ca e break :D si c-am am boala pe masinile mari si lungi . Sper sa reusesc intr-una din zilele urmatoare sa-i fac mai multe poze si sa v-o dau spre expunere ptr a va putea da cu presupusul. Si daca stau bine si ma gandesc si fac calcule chiar daca as gasii una buna pe afara ,mentionez din nou ca asta are nr de belgia deci nerulata in Ro , la 500-700 euro tot la suma aia as ajunge.Pune-ti drumul,benzina ,taxe autostrada,acte , mincare , etc .

  Si aici e cu "dar " pentru ca pot / nu pot gasii una care sa fie in stare mai buna la capitolul tapiterie si maruntisuri interioare decit asta . Oricum ma mai gandesc.Intai sa ma vad cu banii in mana si dupa mai pot sa sondez piata si sa caut , ca doar nu pica lumea asa de repede.

  Revin ca tre sa dispar pe la cumparaturi !!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e cam mult pentru o masina asa de veche sa te coste 2800 E. mai e chestia ca fiind o masina veche trebuie sa fii pregatit sa mai bagi si alti bani in ea.  despre taxe o sa platesti destul de mult. la impozit cred ca te apropii de 400 ron pe an si la asigurare paltesti maxim ca masina are peste 2000 cmc.  cauta una in romania cu tabla buna si schimba-i amortizoarele, bucsele si pivotii (nu te-ar costa prea mult).  in principiu pe drumuri proaste se strica suspensia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si eu cred ca e mult 2800 euro..... si eu sunt reticiet la benzinare ..... cred ca o medie de 12 litri oras -afara tot consuma ..daca nu si mai mult! si e mult tare de tot!

  am sa incep sa caut si eu pe net la nemti un volvo 740 sa vad ce gasesc! si eu cred ca mai mult de 1700 euro nu ar trebui sa coste ,si la banii astia sa arate bine caci cu 1000 de ero aduci ...din germania si masini de 4 -5 ani deci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca e o suma destul de mare, dar cind mai vad si prin oras anunturi de gen " vind golf 2 , bla ,bla,bla, 2500 3000 euro neg " , parca totusi e mai avantajos ( cititi spatios, siguranta ) volvo. Si la benzinar nu se poate pune gaz ?

Mai zisese rich1974 ca impozitul e mare . La mercedes platesc 1000 pe an + 600 asig + 30 eur  rovinieta Fa un mic calcul  ;D .

Suma pe care mi-ai spus-o e chiar ok .Si la asig nu cred ca depaseste 250 - 300 /an . Sau ma insel ? :-\

  Dar , ma repet inca nu ma grabesc sa iau  ( cu toate ca as vrea )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este mai avantajos sa cumperi unul deja inmatriculat (lund in considerarea pletul)

Sa aduci una din germania se ridica pretul peste 3000 E (pret auto, taxa, plus banii care'i dai pe drum)

Cat de spre mashina este "geniala" daca'tzi place cum arata in rest poate multe e sprintena pt greutatea ei confort, calitate... etc... am avut 740 si am numai cuvinte de lauda....

Bafta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor ma duc sa ma impusc  :'( de 2 saptamani , de cind am vazut masina nu mai am somn. Stau pe net cu orele, ma culc pe la 2-3 dimi si ma trezesc la 6. Asa ceva nu se poate ca imi sta capul numai la avionul ala.

  Tre sa fac cumva sa vind mercedesul si sa-l iau . ma maninca rau de tot. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D :D....mai stiu eu pe unul...N-am avut stare pina n-am vazut-o in "ograda" mea! ;)

Din pacate sechelele au ramas...si acum mai arunc cate-o "privire" prin site-urile de profil... :love10:

Deh, obisnuinta este a doua natura!

Revenind la subiect iti doresc mult succes in demersurile pe care le intreprinzi!  ;)

Best, avx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este un 740 din 1991 pe benzina atunci trebuie sa aiba sistem de injectie si catalizator, deci ar trebui sa fie macar Euro 1 la care taxa, tinand cont de vechime, este cam 500 euro. Eu am un 740 din 1988 cu catalizator care din pacate a fost inmatriculat ca noneuro si in acest caz taxa ar fi peste 1000 euro....cam 1500 parca, insa am vorbit la RAR si daca dau 2000 lei se poate trece la euro 1 unde-i este locul...insa momentan nu am asemenea trebuinta. Aceste masini euro 1 sau 2 nu erau trecute astfel in certificat inainte de 2000 de cei de la RAR care le trceceau eronat la noneuro....deci ar trebui sa dau 2000 lei ca sa repar o greseala a lor....

Masina este super mai ales daca-ti place aerul sau retro. Este extrem de solida si foarte fiabila, eu sunt biolog si lucrez mult pe teren si merg adesea cu ea offroad fara probleme....tractiunea spate si cuplul mare al motorului ajuta mult.

Eu am luat-o pe a mea cu 2800 euro in urma cu aproape 3 ani din tara, de la un amic, stiam masina, o folosisem si mi-a palcut mult....si nu am avut probleme cu ea dupa ce am luat-o. Acuma pretul lor mediu in tara este pe la 1500 euro....desi daca vrei una care sa arate OK....mde...pasiunile costa. In afara poti lua una ok cu 1500....ce sa spun..mereu e o loterie la o masina second....piese se gasesc la toate magazinele sau se pot lua de pe net din US mai ieftine...acolo amsina a fost un real succes....de altfel masina a fost facuta special pt. americani fiind singura masina construita in Europa special pentru US, ceea ce se vede din look-ul sau...si este una dintre cele mai bune masini Volvo...ea a fost o revolutie fata de seria 200....si pe ea a aparut si seria 900...pana la ultimul S90...care s-a produs prin 1998....si care inca mai ascundea in el pe acel 700 produs in 1982 si gandit in anii 70....asta numai la Volvo s-a putut....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama lor de RAR-ishti... recunos ca 740 e euro1 shi nu vor sa recunoasca ca 850 e euro2 >:(

Si in '89 s'a fabricat 740 pe injectzie si sonda lamda :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo a pus injectie computerizata pe 1800 in 1970... ;D...din pacate in Europa au putut da drumul la circulatie la masini cu senzor de oxigen si catalizator abia in 1988 cand a devenit comuna benzina fara plumb, in US insa vindeau de multa vreme asemenea masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Pentru o masina 91 are cam de toate.Daca este cu vopsea originala,functioneaza toate elementele,are cartea de service si cartea tehnica din Belgia,merita banii.Dupa 1995 cei de la Volvo s-au shmecherit in sensul ca produc masini care folosesc materiale mult mai ieftine(vezi cazul Tinu cu aiberg renault).In concluzie:fa o tura cu masina si ai sa prinzi aripi si lasa-i pe cei cu masini mai noi in lumea celor cu bani mai multi,respectabila in general.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now