peugeot79

autoaprindere

10 posts in this topic

salutare fratilor,

avem un volvo 340 1,4 benzina din 1989.

problema lui e ca la oprire motorul nu vrea sa se opreasca.

nu este de vina benzina deoarece problema persista de cand am luat masina, de mai bine de jumatate de an.

aveti ceva sugestii?

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca ii e drag de tine si vrea sa o conduci mai mult  ;D ;D

Glumeam  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se opreste deloc sau mai merge un pic dupa ce iei contactul?

In primul caz probabil=contactul;In al doilea;benzina proasta,sau probleme la aprindere(delcou)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica platinile si avansul... Probabil il ai prea mare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai merge putin dupa ce iau contactul, adica vrea sa mearga dand cateva rateuri.

benzina nu poate fi deoarece problema e veche si de atunci am alimentat in cele mai bune benzinarii din oras.

avansul cum il reglez?

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai probleme la aprindere.Ai 2 variante:cu becul pe delcou,asa cum faceau toti romani pe dacie,si cel dinamic cu lampa stroboscopica.Iti recomand lampa stroboscopica!.Inainte de a face reglajul,verifica sa nu ai jocuri la delcou(ax),cauzate de uzuri.Cine stie,poate cel de la care ai cumparat masina o fi "mixat " ceva piese cu cele de pe dacie...

Dupa ce pui la punct avansul alimenteaza doar cu un tip de benzina,identic cu cel cu care ai facut reglajul,asa n-o sa mai ai surprize.Desigur pui benzina cu plumb,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-ar putea sa ai ceva calamina ce ramane incandescenta si asta poate cauzeaza aprinderea in continuare a benzinei. atunci cand iei contactul se intrerupe si benzina sau numai aprinderea? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine fratilor,

hai sa recapitulam.

1. aprinderea e electronica, nu am platine

2. benzina este impinsa de pompa mecanica de benzina care se opreste cand se opreste si motorul

3. avansul este vacuumatic dar nu se intampla nimic daca dau jos furtunul cu vacuum

4. delcoul pare original, nu cred ca e de dacie, dar tot ce e posibil

5. se pare ca am fost indus in eroare cu benzina de catre fostul propretar. pana acum am alimentat doar fara plumb pt ca busonul de alimentare este subtire si nu incape pistolul de benzina cu plumb

6. merci

7. o zi placuta va doresc  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca motorul tau e cu injectie??

Motoarele clasice merg pe benzina cu plumb. Daca folosesti fara plumb,exista un substitut care aduce benzina fara plumb la aceleasi caracteristici ca cea cu plumb.Si eu alimentam la un oltcit cu benzina fara plumb,mergea de rupea,dar se auzea clar avansul,si pornea mai ciudat,o lua incet si apoi se tura brusc.

E de asemenea posibil sa fie si de la vacuum.

Chiar nu ai nici un mecanic bun pe langa tine ? Motoarele clasice sunt f usor de reparat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oameni buni,

ma dau batut.

masina se opreste impecabil.

stiti ce am facut?

dupa aproape un an de cand am masina, am alimentat benzina cu plumb.

multumesc pentru ajutorul vostru.

pe saptamana viitoare sunt programat la un mecanic adevarat care imi va inlocui si carburatorul.

sper ca de acum sa ma pot bucura si mai mult de aceasta masinuta.

o zi placuta va doresc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now