Azrieli

culbutor Scurgere ulei motor

4 posts in this topic

Buna ziua, de ceva timp am niste scurgeri de ulei la motor Volvo S40 II. Mecanicul a zis ca trebuie schimbat capacul de culbutori deoarece s-a uzat si pe la garnituri iese ulei. Intrebarea mea este, de ce nu s-ar putea schimba doar garniturile de la capacul de culbutori? Acest capac se gasescte aftermarket sau e doar original? Cam care este pretul?

 

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, si eu ma confrunt cu problema mentionata de tine. Mecanicul mi-a recomandat schimbarea capacului deoarece acesta se deformeaza in urma temperaturilor generate de motor (cel putin asa mi-a explicat mecanicul). Capac doar pe original mi-a gasit, pretul acestuia fiind ~750 lei. Daca mai cauti stiu ca s-a mai discutat aceasta problema si rezolvarea pe termen scurt (cateva luni) a fost utilizarea unui mastic de etansare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice mecanic priceput stie ca la motoarele 1.6hdi 16v PSA odata cu inlocuirea distributiei ~180-200kkm se face resigilare motor. In cele mai multe cazuri necesita chiar si inlocuirea garniturii de chiuloasa datorita bujiilor incandescente sudate si arse. Capacul de culbutori cand se deformeaza sigur ca nu are rost sa mai desfaci acel motor el fiind deja foarte uzat.  (nerespectarea normei de ulei, ulei vechi, fugarita de 10 soferi gunoieri...and so on) Am avut un peugeot 307 1.6hdi(motor identic) uleiul a fost inlocuit la fiecare 8k-10k km resigilarea motor sa facut la 185kkm (problema comuna) si am schimbat doar volanta la 480kkm, masina functioneaza si in ziua de azi bine avand in bord peste 680kkm (mici probleme au mai fost la garniturile de foc la injectoare si capac) deformare capac exclus.

Bdw, resigilare motor inseamna set complet garnituri motor.

Edited by andreiZI
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orice mecanic priceput stie ca la motoarele 1.6hdi 16v PSA odata cu inlocuirea distributiei ~180-200kkm se face resigilare motor. In cele mai multe cazuri necesita chiar si inlocuirea garniturii de chiuloasa datorita bujiilor incandescente sudate si arse. Capacul de culbutori cand se deformeaza sigur ca nu are rost sa mai desfaci acel motor el fiind deja foarte uzat.  (nerespectarea normei de ulei, ulei vechi, fugarita de 10 soferi gunoieri...and so on) Am avut un peugeot 307 1.6hdi(motor identic) uleiul a fost inlocuit la fiecare 8k-10k km resigilarea motor sa facut la 185kkm (problema comuna) si am schimbat doar volanta la 480kkm, masina functioneaza si in ziua de azi bine avand in bord peste 680kkm (mici probleme au mai fost la garniturile de foc la injectoare si capac) deformare capac exclus.

Bdw, resigilare motor inseamna set complet garnituri motor.

Mulțumesc de răspuns s-au schimbat cele mentionate iar la 3 zile s-a spart rezonatorul.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now