• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
emilb

Masina nu porneste!

19 posts in this topic

Buna ziua, am un volvo s80, D3, automat din 2011,care mai nou se incapataneaza sa porneasca.Porneste doar cu robotul daca se da impuls mai puternic in pompa de combustibil.

Acum 2 luni au fost schimbate pompa de joase, din rezervor si alternatorul, curatata admisia, Egr ul.Pe tester nu apare nici o eroare.

Daca cineva a mai patit, va rog frumos as mi spuneti si mie, 

Va multumesc!

Edited by emilb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa mentionez, la rece dimineata porneste perfect, ma plimb cu ea si nu mai vrea, deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și când a dat pompa de joase din rezervor jos (degeaba de altfel zic eu) nu a văzut și ca erau niște pini oxidati în ea și în mufa?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da, au curatat pinii, o vreme a mers si dupa iar a facut asa, am schimbat pompa si tot asa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu zici ca este doar din mufe, pini, se oxideaza, nu fac contact perfect?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact. Ori comanzi o mufa de la dezmembrari, ori înlocuiești pinii doar. În principiu doar cel de plus parca oxidează, este unul dintre cei din mijloc. Degeaba ai schimbat pompa dacă pinul e distrus și oxidează în continuare.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, multumesc frumos, deocamdata:) sper sa i dau de cap...((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai idee cum caut mufa la dezmembrari?! Ce denumire are?! Eu habar nu am mecanica, sunt 0 , blanc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mufa de la pompa de motorina din rezervor... Doar de aceea vorbim, nu?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, am desfacut mufa, nu pare oxidata, s a uitat si electricianul, intradevar conectorii sunt foarte firavi, nu stiu... ai idee releul la masina asta unde este?! Releul de la pompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu era nimic oxidat, astept o mufa din dezmembrari, dar eu zic ca nu i mufa... modelul acesta are releu pt pompa de motorina sau este pornita direct din CEM?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Releul de la pompa este în CEM, la picioarele pasagerului

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si se poate schimba?! Sau cum se face?!:huh:...sper ca nu a fost o intrebare prea prosteasca dar, habar nu am, incerc sa mi dau seama de ce tot face figuri cu pornirea, sincer...multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punctul tau de vedere, poate fi de acolo?! Din releu?!... pot sa l comand de la tine releul?! Pentru ca am vazut ca ai un magazin de piese auto...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa alta chestie, dar implica putina complicare ȘI MULTA ATENȚIE.

Leagă un consumator la mufa pompei pe pinii de alimentare (mufa mama, de ex un bec de faza scurta) ca să tragi curent din releu și măsoară în paralel pe picioarele becului tensiunea când pui contactul, ca să afli dacă ai pierderi pe fire sau releul nu aclansează complet și e defect.

Spun MULTA ATENȚIE pentru ca ar fi bine sa nu ai prea multe scântei pe acolo,lucrand in zona rezervorului. Ar trebui sa ai aproximativ aceeași tensiune ca a bateriei (max câțiva zecimi de volt mai puțin)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, o sa incerc asta, dar ce fac daca valorile nu sunt ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua si La multi ani!

Revin cu problema mea, 

De ultima data de cand am umblat la mufa nu s a mai oprit, adevarul este ca nici nu prea m am dat cu ea...

Astazi am fost la un electrician auto, foarte bun, zic unii... si a zis ca din punctul lui de vedere tot pompa a fost de vina, deoarece pompa se blocheaza si nu porneste decat daca are o sarcina mai mare de 12v , cum am spus mai sus , in momentul in care nu mai pornea, cei de la service dadeau soc cu robotul in mufa de la pompa sa o deblocheze.

Au pus bec de 12 la mufa care alimenteaza pompa si s a aprins si atunci cand nu pornea pompa si acum, a zis sa.merg saptamana viitoare sa mi puna un volmetru pana in pompa ca sa pot verifica tensiunea in momentul in care nu porneste...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Revin dupa mult timp cu problema mea, pompa de motorina se blocheaza, porneste doar cu impuls direct in mufa de sub bancheta.

Am montat un tensiometru, contact pus eate de 12.6V, iar in momentu in care dau la automat este de 11-11:3.

O sa trimit pompa la verificat deoarece este in garantie, daca aveti si alte idei va rog frumos sa mi spuneti si mie!

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now