Guest b88gmd

Ce service-uri bune stiti pentru Volvo (in Bucuresti si nu numai)?

66 posts in this topic

Hai noroc,

Cred ca cel mai mult conteaza unde ne intretinem masina. Hai sa aflam toti service-urile bune raportate la calitate/pret.

Multam

George

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Pai sa vedem... Sincer sunt nou in lumea Volvo, si nu am avut ocazia sa mi se strice ceva pana acum. Sau daca mi s-a stricat au fost lucruri minore gen un bec ars, un stergator ciupit, chestii de genul...

    Pentru interventii de genul schimbat ulei, placute frana, bujii, curatat admisie si alte nimicuri, eu mi le fac singur, pentru ca mi-a placut sa ma joc cu LEGO cand eram mic.

    Pentru chestiuni serioase de genul distributie, directie, cutie, daca defectul e evident, si il pot diagnostica singur, prefer sa intreb la reprezentanta Volvo ce-mi trebuie, sa le iau din alta parte (pentru ca trebuie sa recunoastem ca au un adaos enorm la piese) dar sa ma duc la ei sa le monteze. Tocmai ieri mi-a povestit Dan ce-a patit cu o planetara rupta si schimbata la "un meserias" si acum ii face cutia de viteze ca un tractor (am inteles ca i-a cazut un nit in cutie "meseriasului" care nu stiu daca s-a mai obosit sa curetze tot ce era pe-acolo). In plus, baietii dau garantie la manopera, asa ca am pe cine sa iau de urechi daca mi se intampla ceva.

    Desigur, am auzit si povesti neplacute cu discuri de frana deformate (vezi Doamne pentru ca s-a trecut cu masina printr-o balta - a fost utilizata necorespunzator, Horia stie despre ce vorbesc) dar sper din tot sufletul ca raman la stadiul de intamplari izolate.

    Asta e, nu e Dacie, nu se repara ca o Dacie dar nici nu se strica ca o Dacie (pentru cei suparati de intretinerea scumpa)

Am zis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Joi, saptamana trecuta, am fost la VOLVO, pentru o "constatare". Am fost placut surprins de competenta d-lui mecanic. M-a invitat in service si am convenit sa schimbam un pivot si sabotii de la rotile spate (o roata se blocase). Preturile sunt mari. Sunt reparatii totusi, pe care nu le-as face in alte service-uri. Mecanicii de la VOLVO, e logic, sunt familiarizati cu defectele frecvente ale acestor masini. M-am gindit, pentru a rezolva probleme mai putin complexe, sa cumpar piese fabricate in Germania, Franta si sa le montez in service-uri autorizate, dar cu manopera mai putin costisitoare.

Pentru a schimba o curea de distributie, de exemplu, voi apela totdeauna la VOLVO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Exact la metoda asta ma gandesc si eu. Iau piesele de unde le gasesc mai ieftin, si sa fie cat de cat "genuine" ca sa nu strambe din nas cei de la Volvo din service, si sa ma duc la ei sa le monteze... Acum trebuie sa-mi schimb cablul de + de la baterie, si nu m-as apuca sa-l fac singur, mai ales ca la ei dureaza sub 2h sa-l schimbe... 50 RON pe ora de manopera x 2 = 100 RON, ceea ce nu mi se pare mult, mai ales ca daca se strica ma pot duce peste ei sa-i capacesc.

    In rest... numai de bine ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Sunt posesorul unui Volvo 850 2,5 20v sedan, si vreau sa va spun prin ce-am trecut eu, din '96 de cand am masina, cu cei de la service-ul autorizat Volvo, Forum Auto.

Spre exemplu dupa vreo 2 ani de la achizitionare, masina scotea niste tziuieli in zona compresorului A/C la momentul pornirii acestuia. Normal ca un om care isi iubeste masina am zis ca e cel mai bine daca o duc intr-un service autorizat, acela fiind Forum Auto desigur. Mecanicii specializati si pregatiti pentru a diagnostica si remedia orice problema privind functionarea oricarui model Volvo mi-au spus ca trebuie inlocuit nu stiu ce senzor. L-au schimbat. Normal a doua zi la fel, m-am dus la ei cu aceeasi problema, si mi-au zis ca trebuie schimbat un calorifer. OK si la asta. Am fost plecat din Buc o perioada si n-am mai avut ocazia sa vad daca problema mai exista. In sfarsit, peste cateva sapt. inca o vizita la Volvo. Constatarea a fost ca trebuie schimbat chiar A/C-ul, la care am zis "Nu, pana aici!". Le-am facut diferite scrisori de reclamatii care nu au fost luate in considerare, intre timp normal ca mai era cate ceva de schimbat la masina (un filtru, o bucsa etc). Le-am spus sa lasa problema cu A/C-ul in pace si sa mearga in continuare cu reviziile. Prin 2000 mi se sparge parbrizul de la o pietricica asa ca am apelat la casco si mi-au schimbat parbrizul. In ignoranta mea nu am verificat marca parbrizului, ca sa constat dupa un an ca au montat in loc de Pilkinton un parbriz turcesc Olympia. Ce sa mai faci scandal dupa un an, am lasat-o balta.

Prin 2002, la o banala revizie, ce sa vezi, trebuie schimbati tachetii (p-atunci nu prea eram eu prea tehnic in privinta masinilor). Dupa operatiune, mi-au spus ca au trebuit sa desfaca chiuloasa de pe bloc deoarece a cazut o siguranta de la un tachet si a trebuit scoasa.

Dupa intreg circul am hotarat ca e timpul sa ma implic in buna functionare a masinii, asa ca mi-am cumparat un manual Haynes si am luat diferite materiale si programele de pe net, inclusiv Vadis, programul de piese si mici operatiuni pentru marca Volvo. Am luat la puricat masina si primul lucru care l-am facut a fost sa verific filtrul de polen. DEZASTRU. Un strat imens de pamant, praf si insecte se asternuse pe un filtru care, normal, trebuie schimbat la fiecare revizie. Il schimb si ce constat, tziuitul de la compresor disparuse.

Dar blestemul Forum Auto nu se rupsese si acum vreo 3 sapt. constat ca blocul de fisurase la baza suruburilor de prindere ale chiuloasei in blocul motor. Am innebunit, cum un service atat de apreciat si singurul autorizat Volvoin Bucuresti, in timpul unei operatiuni de schimbare a unor tacheti (apropos, tachetii sunt hidraulici si nu bat asa cu una cu doua) sa-mi desfaca blocul, iar la asamblare sa nu curete si sa se asigure ca lacasurile de infiletare ale suruburilor nu sunt pline de apa, ulei sau antigel. Dupa cum stiti apa nu se comprima si la strangere, blocul a inceput lungul lui drum spre o fisura lunga de vreo 7 cm prin care sarea antigel in 2006.

Acum am gasit un service numit BAD pe strada Verzisori in jurul Budapesta, unde mi-am dus masina spre a fi sudat blocul si readus in parametri. Urmeaza sa-mi scot masina din service vineri, dar pana atunci va pot spun ca am ramas placut impresionat de cum au lucrat mecanicii (i-am "vizitat" aproape in fiecare zi  ;) si de cunostintele lor privind automobilele.

Concluzia mea dupa zece ani de Volvo este ca: 1. Service-ul Forum Auto nu-si merita titlul de "service autorizat", iar daca vrei sa faci mici reparatii ia-ti un manual serios si procedeaza cu cap si rabdare; 2. Ca masina prefer modelele mai vechi in special 850 cu 2,5 20V deoarece sunt ceva mai fiabile decat alte masini mai noi si nu esti atat de legat de service-urile lor autorizate.

PS: Stiti de ce nu au schimbat cei din service filtrul de polen pentru atatia ani de zile? Pentru ca nu era un nenorocit de abtipild in dreptul filtrului care le spune lor ca acolo sub el se afla un filtru. Atatia ani de zile......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare groaznic de rau sa aud ce s-a intamplat cu blocul motor. Mai ales ca din cate am auzit din niste "zvonuri", ar fi in jur de 10.000Euro unul nou...

Totusi... cand ai vazut ce s-a intamplat ? De ce nu te-ai dus cu OPC-ul peste ei ? Ei trebuie sa-ti ofere garantie atat la piese cat si la MANOPERA, ca de-aia se numeste SERVICE AUTORIZAT, nu ? Si de-aia se ofera garantie la piese doar daca sunt montate in SERVICE-URI AUTORIZATE. La fel si cu filtrul de polen.

Nu vreau sa pun sare pe rana, dar parerea mea e ca ar trebui sa fii un pic mai infipt cu ei, totusi e vorba de masina ta. Si n-o sa te refuze sa stai langa ei cand o monteaza, iar daca tot ti-ai luat manualul de la Haynes si VADIS-ul, stai langa ei cu furculitza-n mana si daca vezi ca nu fac "ca la carte", intzeapa-i ca merita !!!

Tu platesti o caruta de bani, ei se presupune ca au facut un training cand s-au angajat, deci trebuie sa faca totul CUM TREBUIE, nu cum ii taie pe ei capul.

Mult noroc cu sudatul, eu sper sa tina ca nu e presiunea foarte mare in instalatia de racire si n-ar avea de ce sa crape... Problema e sa nu fie crapat blocul motor si INSPRE PISTOANE, pentru ca atunci buba e groasa si trebuie schimbat TOT BLOCUL :(

Tine-ne la curent, dar te rog fa-o daca se poate in sectiunea dedicata modelului tau de masina...

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu OPC-ul este ca nu poti apela la ei daca esti persoana juridica, pentru ca se considera ca o firma are un personal juridic competent si capabil de orice interventie gen OPC, masina fiind trecuta pe firma familiei de la inceput.

Sa stii ca am fost destul de infipt, dar ce am obtinut au fost diferite gratuitati si discount-uri, nimic mai mult, iar cu blocul, nu am cum sa dovedesc ca ei sunt devina si chiar daca as putea, fisura am descoperit-o mult prea tarziu (dupa cativa ani), iar ei ofera numai un an jumate deobicei pentru manopera.

In sfarsit, tot raul spre bine, va tin la curent la sectiunea Volvo 850.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru persoane juridice (cat si pentru cele fizice) exista un alt "organ" competent: RAR!!!! nici un service sau producator/importator de piese auto nu pot functiona fara avizul lor. daca mai ai probleme poti incerca si la ei. stiu 2 cazuri care s-au rezolvat miraculos (se pierde licenta si nu e bine).

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Buna Seara!

    Dupa tot ce mi-ati transmis pana acum, nu-mi mai schimb cureaua de distributie la VOLVO service. Voi invata sa am grija de masina mea. Multumesc! De 8 ani de cand se intampla sa conduc un VOLVO 740 TD, n-am apelat la un service VOLVO si n-am avut "experientele" voastre, din fericire.

    Va multumesc, pentru ca, desi am facut o vizita la VOLVO cu XC70-ul si poate am avut noroc sa inlalnesc un om cu care am reusit sa ma inteleg, sunt convins ca trebuie sa invat sa fiu un mecanic competent, sper, si pentru aceasta masina.  Daca aveti o problema, m-as simti onorat sa ma consultati pentru ca si eu va voi cere parerea intro eventuala situatie de criza.

               

              Sa fiti iubiti? Drum Bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru persoane juridice (cat si pentru cele fizice) exista un alt "organ" competent: RAR!!!! nici un service sau producator/importator de piese auto nu pot functiona fara avizul lor. daca mai ai probleme poti incerca si la ei. stiu 2 cazuri care s-au rezolvat miraculos (se pierde licenta si nu e bine).

Multam, chiar nu m-am gandit la solutia ta, care defapt e logica. Oricum nu cred ca voi mai trece cu masina pe la ei ci doar pentru piese.

    Buna Seara!

    Dupa tot ce mi-ati transmis pana acum, nu-mi mai schimb cureaua de distributie la VOLVO service. Voi invata sa am grija de masina mea. Multumesc! De 8 ani de cand se intampla sa conduc un VOLVO 740 TD, n-am apelat la un service VOLVO si n-am avut "experientele" voastre, din fericire.

    Va multumesc, pentru ca, desi am facut o vizita la VOLVO cu XC70-ul si poate am avut noroc sa inlalnesc un om cu care am reusit sa ma inteleg, sunt convins ca trebuie sa invat sa fiu un mecanic competent, sper, si pentru aceasta masina.  Daca aveti o problema, m-as simti onorat sa ma consultati pentru ca si eu va voi cere parerea intro eventuala situatie de criza.

               

              Sa fiti iubiti? Drum Bun!

Sfatul meu este ori sa gasesti pe cineva sau un service care sa-ti schimbe kit-ul de distributie ori sa citesti cu vehementa manualul de reparatii pentru modelul tau deoarece cu distributia nu te joci.

Am un var care are o Alfa 147 si si-a montat, singur si probabil fara a se documenta, cureaua de distributie, iar dupa cateva sapt. s-a rupt. Rezultatul cred ca il stiti cu totii.

Stupid este ca la noi in tara trebuie sa devi un "mini-mecanic" pentru ca masina ta sa mearga cum trebuie. Sper ca intr-un timp cat mai scurt sa avem destui membri si destul glas pentru a putea fi auziti de catre Service-urile autorizate, cele neautorizate si de catre cei de la RAR care si la sfarsitul anului 2006 tiparesc pe taloanele masinilor noi (de alea mai vechi nici nu mai vorbesc) dimensiuni ale cauciucurilor altor nivele de echipare sau care sunt, unele cazuri, incompatibile cu modelul respectiv.

PS: Dupa parerea mea, cei mai buni producatori de curele sunt GATES.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil GATES sunt top, dar pentru Volvo curelele le fabrica CONTITECH (CONTI)

Mult noroc si eu zic totusi sa lasi distributia pe mana service-ului (autorizat sau nu)

PS: 40 de membri sunt totusi mai mult decat "o gloata". Dar din pacate nu prea exista nici un moment in care sa tipam cu totii "la unison" ca suntem nemultumiti. Romanul iarta multe si daca a avut 5 belele si o multumire, cu siguranta o va tine minte pe ultima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ... si ma bucur ca v-am gasit . Sunt fericitul posesor al unui V40 an 2001 , motor 1900 cmc - diesel cumparat personal din Germania asta vara . Nu am avut probleme cu masina pana acum si sper nici  sa nu am [ dealtfel am fost f.f. atent la cumparare in Germania unde i-am facut o verificare inainte de..] dar... ca tot omul mi-am zis sa merg totusi la un service AUTORIZAT pt. o verificare inainte de a pleca in vacanta de sarbatori si... unde in alta parte sa merg decat la VOLVO, chiar daca au niste preturi... ucigatoare ... M-am gandit ca nu are rost sa merg direct cu masina si ca ar fi mai bine sa dau un telefon pentru o eventuala programare... Au 2 numere de fix ... Credeti ca timp de o saptamana cat am incercat sa iau legatura cu ...DUMNEALOR ... a raspuns cineva la cele 2 telefoane ???  Absolut NIMENI ..intra doar faxul.

  Mi - am zis in sinea mea ca OAMENII sunt ocupati si nu au timp de telefoane asa ca.. hai sa le trimit prin mail solicitarea mea poate...poate voi primi totusi un raspuns ... Dar de unde raspuns .. nici vorba ... au trecut 6 -7 zile poate chiar mai mult si nimic .

  Fata de cele relatate de voi ma consider totusi un tip norocos ca... nu mi-au raspuns ...cine stie .. poate ma programeaza de Craciun .

Oricum , lasand ironiile deoparte, este bine ca noi posesorii de Volvo si prin intermediul acestui forum  sa cautam solutii alternative de service pentru frumoasele noastre masini la ceea ce se numeste REPREZENTANTA VOLVO IN ROMANIA si care asa cum s-a scris in acest topic nu de putine ori are o atitudine departe de ceea ce ar trebui sa fie fata de clienti si asta nu pe bani ...putini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca ai numerele de tel. bune?

Te intreb pentru ca eu merg destul de des la ei si in cei 6 ani de experienta cu ei nu au fost probleme de genul asta, mai ales ca parca suna in centrala prima data dupa care iti fac legatura in functie de nevoi, dar nici vorba de ton de fax.Faxul e separat de numerele pentru programari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Are dreptate prietenul nostru cu V7o. Dupa cateva zeci de apeluri la nr. de telefon al Reprezentantei Volvo, cel afisat pe site-ul VOLVO, intra totdeauna un fax. Mi-a fost foarte greu sa cred ca o asemenea firma, nu poate facilita unui potential client sa poata intreba macar despre o eventuala optiune legata de VOLVO. Ei bine, dupa doua zile si repet, zeci de apeluri, mi-a raspuns o doamna, mi-a facut legatura cu cei care se ocupau cu programarile... si am ajuns pana la urma la service..

  Sper sa se fi rezolvat intre timp. Am si eu o firma, cu telefoane, fax, etc.. O firma foarte mica. Telefoanele, faxul, functioneaza impecabil. NU vreau sa fiu rautacios. A fost o experienta ciudata legata de o firma cu renume. Despre masini, numai de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Rectific. Raspunsul este pentru prietenul care are V40, de asta vara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca ai numerele de tel. bune?

Te intreb pentru ca eu merg destul de des la ei si in cei 6 ani de experienta cu ei nu au fost probleme de genul asta, mai ales ca parca suna in centrala prima data dupa care iti fac legatura in functie de nevoi, dar nici vorba de ton de fax.Faxul e separat de numerele pentru programari.

  Salut .. tel.la care am sunat  sunt cele afisate pe site-ul Volvo .Altele nu cunosc.

Am mai trimis totusi si cateva mail-uri la care nu am primit inca raspuns... asa ca eu cred in continuare ca reprezentanta Volvo ar trebui sa faca ceva in acest sens pentru ca eventualii clienti sa nu-si faca o impresie, poate pe nedrept, nu tocmai placuta inca de la prima incercare de ai contacta ...asa cum mi s-a intamplat mie... din pacate.

Eu nu spun ca sunt buni sau mai putin buni , in ce priveste service-ul , pentru simplu fapt ca nu am ajuns inca la ei . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Acelea sunt numerele intr-adevar, si nu o data mi s-a intamplat si mie sa-mi raspunda fax-ul...

    Trebuie sa fii insistent, mai ales ca intre 12:30 si 13:30 au pauza de umplut burtica. La mail-uri nici eu n-am primit nici un raspuns, cu toate ca cu persoana careia i le-am trimis m-am tutuit si ne despartim de fiecare data cu strangeri calde de mana... Deh, cine stie prin ce casuta de SPAM intra mail-urile noastre  ???

    Ca service imi place ca te lasa sa stai langa masina... Ceea ce mi se pare OK intr-un service mare si unic precum al lor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare Volvisti inraiti ce sunteti, de curand (mai bine spus din vara) am intrat si eu in posesia unui volvo s 40 si ghinionul meu a facut ca nici la doua saptamani sa rup cureaua de distributie sa rup pinionul de distributie si sa indoi ceva supape. Dar poveste incepe mai de demult. Poveste este ca la nici cateva zile dupa achizitie mi se rupe cureaua de transmisie de la servo, aer si ce mai e pe acolo, si cefac eu bietul de mine zic hac ma duc sa o schimb unde mai facusem niste mici reparatii si schimburi de ulei. Pana aici totul e ok dar ce se intampla acolo. acolo se constata ca defapt nustiu din ce motiv o bucata din curea a nimerit intre axul si rulmentul fuluiei de la pjmpa de servo iar destepti de acolo se apuca sa o repare. Bun si pana aici numai ca reparatia nu a durat mult si la o saptamana constat ca curea noua e facuta praf. Constat acest lucru cand mi-a rupt distributia.

Sa speram ca o sa te si tina ! De regula se lasa cu supape arse dupa cateva mii de km. Daca nu, inseamna ca ori ai avut noroc, ori e motorul foarte bun, ori mecanicul e de nota 10 cum ai zis...

Si ce zic eu pai daca aia de acolo au fost atat de tampiti nu ma mai duc la ei (apropo e un service vis-a-vis de intrarea in aeroportul baneasa pe bd Aerogarii, pentru alte masini poate or fi buni dar pentru Volvo sub nici o forma), si ce sa fac bietul de mine incep sa caut pe unde sa repar masina.

Te referi presupun la AMI Auto Service... Bine ca nu m-am dus la ei, ca aveam de gand sa-mi fac distributia pe viitor acolo :)

Am sunat la Volvo si aia mi-au pus un pret de vrio 40 de mln cu aprosimatie si cu posibilitate de majorare vezi doamne se puteu intampla lucruri si mai grave. Si asa din vorba in vorba cu niste taximetristi cunoscuti ajung la service-ul din str. Doamana Ghica nr. 137. Patronul pe nume Viorel un tip de nota 10 verifica masina si imi spune ca se apuca de lucru dar cu o singura conditie imi schimba toata distributiea, inclusiv intinzatoare, curea de transmisie si asa mai departe pentru ca altfel nu se apuca de treaba. Ori face treaba ca lumea ori nu se apuca de loc. Primul gand care mi-a venit a fost ca am pus-o de mamaliga mai scot vrio 3-4 mii de euroi din buzunar si de unde draq sai scot ca abia de miam platit masina si mai eram un pic dator la serviciu pentru ea.  Dar ca tot umu incerc sa aflu macar la ce suma ma va ridica lucrarea, si se pune omu pe sunat si pus intrebari si imi face un calcul total de 20-24 milioane de lei. Nu va spun ce bucurie am avut. de doua ori mai eftin. Dar oare o fi omu bun. Se pricepe. E meserias? Omie si o suta de intrebari imi vin in cap si totusi ii zic sa se ocupe de ea. Zis si facut. S-a apucat omu de lucru si peste vrio 10 zile am avut masina ca si noua. Nu mia venit sa cred. Ce a zis a si facut. SI din vora in vorba am vazut ce un tip pasionat de ceea ce face si un meserias bun. A durat asa mult sa-mi repara masina datorita unei piese si anume pinionul de axului de distributie care din pacate se rupe unu la 1000 de masini si nu se gaseste pe stoc in Romania si a trebuit comandat de afara. Achizitionat a fost de la Augsburg deoarece astia au venit cu piesa cel mai repede.

La Augsburg sunt scumpe piesele... Le poti lua de la Remco Prodexim, le aduce tot intr-o saptamana maxim si mai ieftin decat la Augsburg, gasesti adresa si numarul de telefon in topicul de piese originale si compatibile.

Apropo ce ma surprins cel mai mult a fost faptul ca eu pe masina am motor produs de renault iar astia de la renault nu au avut asa piesa pe stoc si miau spus ca termenul de livrare este de minim 15 zile. Iar Augsburgul mi-a adus piesa in 5 zile. Asa ca va las pe voi in continuare sa decideci.

Intr-adevar, motorul de pe masina ta este de Renault Megane (cred), in general Volvo face proiectul pentru motor apoi il trimite la uzine sa il fabrice (pentru S/V40 a apelat la fabrica Renault) pentru ca ei sunt preocupati in primul rand de motoarele pentru camioane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand am vazut primul articol cu S60 T5 mi-am dorit o asemenea masina.Cand am vazut S60 R am murit.Nu imi permit o asemenea masina dar cand am gasit T5-ul l-am luat dar nu inainte de ai face o constatare la un service autorizat.Masina a fost in Bucuresti si doream sa aflu dc a fost lovita sau neingrijita.Am luat legatura cu cei din Baia Mare eu fiind in Zalau unde nu avem nici un service autorizat inafara de dacia.Am sunat la Baia Mare joi si sambata am fost programat pentru o verificare.Mi s-a facut o diagnosticare si am afat ca masina a fost revopsita in totalitate, opratiune care nu s-a facut la volvo asa cum mi s-a spus, am aflat ca nu am asistent parcare ca de fapt bara stie dar computerul nu si am aflat ca masina nu are km reali fiind manipulata cu vreo 90k. Cu aceste acte in mana am avut un atu la negocierea pretului masinii.Cei de la Baia Mare par seriosi si capabili.O distributie cu totul costa 2400roni plus manopera pret care poate fi mare dar in pret intra si ceva controler al distributiei variabile.Este singura experienta la un service autorizat volvo dar cei de acolo mi-au facut o impresie f buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vio >>> iti dau yo o ideee!

trimite un mail la reprezentantza din suedia cu nemultumirile tale vis-a-vis de cea din romania si sa vedem ce au de zis

ei...sau daca ne trateaza la fel ca si asta de aici (banuiesc ca nu). sa speram ca va exista un raspuns si ca o sa sesizam

ceva schimbat in bine.

ps: poti sa strangi semnaturi de la mai multi nemultumiti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O gramada de membrii ai clubului, inclusiv eu, am facut reclamatii scrise (e-mail) catre Volvo Suedia vis-a-vis de problemele cu Forum Auto etc. Si..... ioc. Unii au primit mesaje de genul: Contactati reprezentantul Volvo din RO - cu toate ca reclamatia era la adresa lor.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. spuneti-mi va rog si mie un service bun VOLVO din Bucuresti. Am probleme cu : nu indica numarul de km, ventilatorul de caldura nu porneste, dar functioneaza alimentat direct de la baterie, amortizor spate curge.  cam cat ar costa reparatiile si unde pot gasi un manual de VOLVO 340 DL?

VOLVO 340 DL  il am in probe si as dori sa-l cumpar.

VA MULTUMESC!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1). Completeaza-si si tu te rog profilul ca sa stim si noi ce masina ai, sa te putem ajuta mai repede (model, an de fabricatie, capacitate)

2). Problemele de care ai spus sunt ale 340-ului pe care vrei sa-l cumperi sau ale masinii tale personale ?

3). Amortizoarele... exista un atelier undeva in zona Mitropoliei care reconditioneaza amortizoare (le schimba simeringurile si le umple cu ulei) - poti scapa mai ieftin in caz ca nu le gasesti noi la un pretz decent.

4). Nu indica nr de km... la 340 ? Nu se misca ? ce nu face ?

5). Ventilatorul de caldura (daca te referi la cel de la climatizarea habitaclului), poate fi un defect in releul de comanda sau in buton. Incearca sa scoti butonul si sa faci manual contactele. Daca tot nu merge, urmareste firele si vezi ca ar trebui sa intre intr-un releu de comanda (de curent mai mare) care sa comande vitezele ventilatorului. Acesta poate fi defect (piesa imbatranita).

6). Incearca sa apelezi la alti utilizatori de pe forum care au 340 scriind mesajul tau in sectiunea dedicata modelului masinii (340/360)

Sper sa te ajute...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite ce-am patit la Otopeni, am fost sa-mi monteze camera de mers inapoi (prostie), carligul de rulota (necesitate), ornamentele la praguri iluminate (nu a stiut nimeni sa-mi spuna cand am dat comanda ca masina vine cu ornamente super din fabrica).

La prima avrie explicabil (dupa ei) - au uitat sa comande o siguranta de 40A si nu se poate alimenta rulota fara.

A doua nu stie nimeni de ea nimic.

La a treia au montat chederul pe langa suport

A patra si a cincea sunt cele mai grave, mi-au zgariat vopseaua pe hayon in mai multe locuri, unde a montat camera nu se vede dar in celelalte locuri in dreapta intre emblema si numar. Dobitocului care a folosit bormasina sa dea gaura îi tremurau mainile.

Si colac peste pupaza nu se mai deschide portbagajul din buton sau telecomanda, apas, motorul se aude ca merge si porbagajul, ce făcea...........impacheteaza ciocolata. Mai mult decat asta, la fiecare din cele 3999 de gropi si gropite din drumul pana la servicii, pe spate cloncane groaznic, ca si cum ar fi ceva demontat care atarna in fire si se loveste de tabla. Nu mai spun de urmele de jeg, unsoare de pe usi, scaune, hayon.

Mai mult masina a stat in service de joi pana luni la ora 16:40 cand m-au anuntat (dupa 3-4 telefoane ale mele) ca am 20 minute sa ajung din Aparatorii Patriei in Otopeni. Nu va mai spun cat au costat piesele.

Ce vroiam sa va mai spun este ca in 4 ani si 3 masini Peugeot (eu, fratele si sotia) nu am patit asa ceva. Daca masina statea mai mult in service, la vopsit sau daca dura o zi in plus sa aduca o piesa de la Pitesti, eram anuntat, ma intrebau daca sunt de acord, si mai mult decat atat aveam si masina spalata la plecare (asta dupa orice revizie sau vizita) iar cand au tinut masina vreo 4-5 zile, am dus-o la revizie si a trebuit sa-mi schimbe si volanta+kit ambreiaj cand am luat-o inapoi aveam si interiorul + tapiteria super spalate. Adevarat este deasemenea ca trebuia sa faci programare cu o saptamana doua inaine, iar la tinichigerie/vopsitorie o luna.

Imi pare rau ca am scris toate astea dar de luni de cand am luat-o de la service sunt plin de nervi, am sunat la ei si am programare luni sa rezolve ce se poate rezolva, din placerea pe care o aveam de cate ori ma suiam in masina, acum abia astept sa cobor, imi cloncane in cap "ceva" in spate si nu-mi pot sterge din ochi zgarietura de pe hayon.

post-770-12877847404539_thumb.jpg

post-770-12877847406518_thumb.jpg

post-770-12877847408559_thumb.jpg

post-770-12877847410573_thumb.jpg

post-770-12877847413543_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa mai scriu.

Am fost si mi-au rezolvat cam tot.

Singurele probleme ramase au fost zgarieturile de pe hayon si zgomotul care a reaparut dupa doua zile.

Cu zgomotul am rezolvat-o singur, am desfacut tot ce era in portbagaj si an "descoperit" sursa, doua module electronice, cu carcasa de antimoniu, aluminiu sau altceva, montate pentru alimentarea rulotei erau asezate direct pe tabla, la fiecare gropita bang, bang, le-am asezat pe o laveta si gata,

Cu hayonul, nu au vrut sa-l polisheze cum am sugerat eu si mi-au propus sa-mi vopseasca in intregime hayon-ul. Cred ca saptamana viitoare ma duc sa o las pentru vopsire. Sper sa fie OK de data asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now