• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
DanielS40

Probleme injectoare motoare D2(115cp)/ Procedura de Calibrare/Adaptare Injectoare

3 posts in this topic

Buna ziua,

 Detin un Volvo S40 2011 motor D2 115cp, in urma scanarilor repetare am erorile:

    1. ECM Cylinder #1 Fuel Injector Offset Learning at Max Limit

    2. ECM Cylinder #2 Fuel Injector Offset Learning at Max Limit

    3. ECM Cylinder #3 Fuel Injector Offset Learning at Max Limit

    4. ECM Cylinder #4 Fuel Injector Offset Learning at Max Limit

5ebe3c876b5b8_ErrorInjCyl3.thumb.png.465

Si urmatorii parametrii ai Injectoarelor (la relanti) :

5ebe3ca3b94eb_Injparam104.04.2020.thumb.

Simptome: vibratii puternice la relanti cu motorul rece (''parca ar merge in 3pistoane''), scoate fum in aceleratie (pana se incalzeste motorul)

Dupa Inlocuirea Injectorului Cylindrului #2:

5ebe3e1a41851_Injparam2AfterCyl2Injector

Simptome: Masina merge mai ''prost'' ca inainte: vibratii mult mai puternice, smucituri, nu este un mers rotund am motorului.

Rezolvare

1. Upgrade Soft ECM (calculatorul motorului) in Reprezentanta (deoarece se face Online cu soft-ul Fabricantului)

2. Scrierea/codarea/programarea noului injector in ECM (tot in Reprezentanta deoarece se face Online)

3. Procedura de Adaptare/Calibrare a Injectoarelor in TEST-DRIVE pe Autostrada: mers in treptele 4;5 sau 6; accelerat pana la 2800rpm; luat picioarele de pe pedale si lasat sa scada turatia pana la 1600rpm; repetata aceasta procedura de 5-6 ori pt 1proces de calibrare complet. 

Adaptation--Calibration.thumb.png.88e76a

Rezultat: un mers rotund al motorului si urmatorii parametrii ai injectoarelor:5ebe412029eb2_InjparamafterCalibration.t

Sfaturi:

1. NU va apucati in prima faza de inlocuirea injectorului/injectoarelor, s-ar putea rezolva din calibrare.

2. Daca inlocuiti un injector/injectoare sunt mari sanse sa aveti scurgeri de motorina pe la Garnitura de retur a injectorului, O-Ring volvo P/N: 31372760 NU se gaseste la noi de cumparat (sau e aprox 40ron/buc). Deasemenea Rampa de retur se poate strica. 

Sper ca acest topic sa fie util, pentru mai multe detalii dati-mi mesaj, raspund cand am timp.

Multumesc

Daniel

Adaptation pag#2.png

Check Adaptation #1.png

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, foarte explicit si detaliat! Chiar daca e posibil sa nu avem si noi aceleasi probleme, cred ca ne vor fi utile unele dintre aceste informatii! Multumim!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Daniel,poți să ne spui cat a costat la Volvo up-grade de soft? Și calibrarea daca ai făcut-o cu ei sau tu singur.Multumewc de raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now