DanielS40

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About DanielS40

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/29/1986

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto S40 1.6 D2
  • Fabricatie 2011
  • Fabricatie 2 0
  1. Probleme reglare far

         La S40 2011 cu XENON de fabrica(fara reglaj faruri din bord), farurile bat prea jos, valorile senzorilor Nivel punte fata & spate variaza pe tester, s-au calibrat, defectul se mentine.      Se trage farul afara, cu un Imbus/Hexagon de 8mm, se Roteste Axul Negru din JOSUL farului in Sensul Acelor de Ceas(clockwise)-cum privesti Axul Negru pt a Ridica Farul, maxim 2-3 rotatii.     Reglajul cu tubulara 6mm al Surubului Alb(cel de jos=reglaj verticala) este INEFICIENTA, NU reuseste sa antreneze axul negru prin mecanismul de roti dintate perpendiculare.
  2. Probleme incalzire scaun

        La S40 2011, Incalzirea scaun dreapta fata NU functioneaza, eroare pe tester:  RH seat heat sensor faulty signal.  Rezolvare: se ridica scaunul maxim sus + in fata, sub scaun, se scoate cupla Verde din modulul de incalzire scaun (SHM-vezi poza mai sus), se masoara cu Miltimetru,            Rezistenta intre firele Maro-Gri sau Negru-Negru  trebuie sa fie aprox 1.5-2 ohm, asta indica ca plasa sezutului de incalzire este buna, daca nu, P/N plasei este:  31292184 (RH Seat Heater Cushion) aprox 400 ron (autokarma sau reprezentanta).         In aceeasi cupla(verde) se masoara Rezistenta intre firele Galben-galben(adica senzorul de temperatura), eu am gasit valoarea infinita=defect, valoarea normala trebuie sa fie aprox 5k ohm la 5grade Celsius.  Rezolvare 0.10ron = se cumpara o Rezistenta fixa de 4.7k ohm de la un magazin de electronice (Bucuresti, str. Maica Domnului), care se introduce in spatele cuplei astfel incat sa faca contact cu pinii firelor Galben-Galben, se fixeaza cu scotch de cablajul cuplei verzi, se reintroduce cupla in modul. ATENTIE: Incalzirea scaunului dreapta fata NU VA MAI  DECUPLA  AUTOMAT, trebuie decuplata din butonul de pe consola centrala.
  3. Probleme incalzire scaun

    Buna ziua,    Plasa sezutului include si Temperature (termostat) Sensor? Codul este: 31292184 (RH Seat Heater Cushion)? Multumesc.
  4. Buna ziua,  Detin un Volvo S40 2011 motor D2 115cp, in urma scanarilor repetare am erorile:     1. ECM Cylinder #1 Fuel Injector Offset Learning at Max Limit     2. ECM Cylinder #2 Fuel Injector Offset Learning at Max Limit     3. ECM Cylinder #3 Fuel Injector Offset Learning at Max Limit     4. ECM Cylinder #4 Fuel Injector Offset Learning at Max Limit Si urmatorii parametrii ai Injectoarelor (la relanti) : Simptome: vibratii puternice la relanti cu motorul rece (''parca ar merge in 3pistoane''), scoate fum in aceleratie (pana se incalzeste motorul) Dupa Inlocuirea Injectorului Cylindrului #2: Simptome: Masina merge mai ''prost'' ca inainte: vibratii mult mai puternice, smucituri, nu este un mers rotund am motorului. Rezolvare:  1. Upgrade Soft ECM (calculatorul motorului) in Reprezentanta (deoarece se face Online cu soft-ul Fabricantului) 2. Scrierea/codarea/programarea noului injector in ECM (tot in Reprezentanta deoarece se face Online) 3. Procedura de Adaptare/Calibrare a Injectoarelor in TEST-DRIVE pe Autostrada: mers in treptele 4;5 sau 6; accelerat pana la 2800rpm; luat picioarele de pe pedale si lasat sa scada turatia pana la 1600rpm; repetata aceasta procedura de 5-6 ori pt 1proces de calibrare complet.  Rezultat: un mers rotund al motorului si urmatorii parametrii ai injectoarelor: Sfaturi: 1. NU va apucati in prima faza de inlocuirea injectorului/injectoarelor, s-ar putea rezolva din calibrare. 2. Daca inlocuiti un injector/injectoare sunt mari sanse sa aveti scurgeri de motorina pe la Garnitura de retur a injectorului, O-Ring volvo P/N: 31372760 NU se gaseste la noi de cumparat (sau e aprox 40ron/buc). Deasemenea Rampa de retur se poate strica.  Sper ca acest topic sa fie util, pentru mai multe detalii dati-mi mesaj, raspund cand am timp. Multumesc Daniel