Thomann

Motor intrat in avarie

7 posts in this topic

Buna ziua,

Sunt nou in acest forum si as avea nevoie de un sfat.Am cumparat un Volvo V50 2007 1.6D la inceputul anului,de cateva zile a aparut pe bord un triunghi si scria ceva in germana pe displei,am facut traducere ,efectuați întreținerea standard,neavand bani in acele zile am amanat pana luna viitoare dar de 3 zile motorul a intrat pe avarie si nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture,se poate din cauza ca nu am facut schimbul de ulei si filte?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Daca esti nou trebuie sa citesti atent acest forum mai cu seama ca ai binecunoscutul model cu motor psa 1.6d /109cp probabil (sigur)cu DPF..

De fel cind ai erori  ,imobilizezi masina undeva sigur,.la domiciliu  si mai departe  astepti sa ii faci ce ai programat luna viitoare.

O revizie ,verificare generala se face imediat cum te decizi sa cumperi masina sa nu cumperi vreun cazan.Acum insa e tirziu.

Se pune tester Dice +Vida si vezi ce hibe are .

O fi ramas "intepenita" la regenerare sau ceva probleme pe partea turbo astea fiind alte cauze  decit revizia regulata la an sau kilometri ,daca chiar asa suna  instiintarea din bord  si nu ai tradus altfel.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am comparat masina cu DPF-ul infundat și l-am dus un servis auto la curatat acum 3 luni, am facut cam 5000 de KM, se poate infunda așa repede?

Edited by Thomann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic da - eu pe un Volvo anterior se declansa procedura automata de ardere DPF exact la 5.000 km - pe ceas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi maverik,atunci solutia ar fi sa merg sa curete PDF din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Maverick , de principiu ,la modelele  diesel  unde exista DPF separat  si uscat este altceva si nu are cine sa il colmateze intermediar. Se infunda mai mult  fie ca e motorina mai slaba dar cauza este de fel regenerarea neterminata si "trasul" de masina tocmai cind trebuie facuta regenerarea cu turatie 2000-2200rpm, conform  indicatiei fabricantului.

El are acel DPF ce lucreaza cu aditiv si se colmateaza mai repede si ireversibil pina la urma ,sistemul de regenerarea este cum este.Motor conceptie PSA si nu Volvo

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Stiti cumva in Timisoara pe cineva cu tester  VIda Dice ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now