betty

Emissionen wart erforderl

24 posts in this topic

Salut!

Cand credeam ca am scapat de problemele cu masina mi-a afisat mesajul din titlu. S-a aprins si becul cu emisiile. Am citit pe forum diverse discutii despre beculetul respectiv. Am si turat-o pana la 6000 (spunea cineva ca asa i s-a stins beculetul) dar nimic. Nu stiu daca merge ca inainte pt ca mi-a aparut in timp ce parcam masina, la serviciu, deci n-am avut ocazia sa merg cu ea.

N-am gasit nimic despre mesajul respectiv si vreau sa-i intreb pe cei care s-au mai confruntat cu problema daca au avut acelasi mesaj.

M-as duce la reprezentanta dar mi-e teama c-or sa ma puna aia sa schimb pana si covorasele din interior ca sa se rezolve problema:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fii de la sonda lambda sau pur si simplu de la combustibil prost .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai intrebat si eu,am turat-o,am mers sportiv,concret ca de 1 luna merg numai cu beculaprins,acum nu se mai stinge deloc, mai toti au zis ca e de la benzina proasta( top 99, zboara si elefantul...numai mie nu-mi se stinge becul). In oras la mine nu am mai buna,am incercat cat am fost in concediu si altele,dar nu s-a stins,te rog daca rezolvi ceva spune-ne si noua,nu pot crede ca din cati suntem aici numai noi avem problema asta,cu stima Calin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine sigur nu e de la benzina, am pus carrera 100 de la OMV. Benzina mai buna de atat nu exista in Romania. M-am gandit si ca mi-a pus baiatul de la OMV alta benzina, ca i-am spus ce sa puna si am plecat sa platesc, desi mi se pare aproape imposibil. Bonul l-am aruncat fara sa ma uit pe el. O sa merg sambata la augsburg si va transmit ce-mi spun aia. In rest masina merge la fel ca si inainte.

Mai am un Clio la care s-a aprins acelasi bec, i-am intrebat pe cei la de Renault ce are si mi-au zis ca poate fi de la absolut orice, inclusiv daca nu functioneaza un piston. N-am intrat in detalii ca nu-mi pasa de Clio, era mai mult de curiozitate.

Va tin la curent cu problema. O zi buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deocamdata n-am reusit sa aflu nimic:( Am fost la Augsburg si mi-au spus ca "nu merge calculatorul pentru Volvo" - va dati seama cat de profesionisti sunt la asa o exprimare!

Miercuri am facut programare la Primus Auto. Ma costa 200 de RON diagnoza + curatarea clapetei de acceleratie - doua ore dureaza. Nici nu stiu daca e bun pretul, dar nu prea am alternative. O sa va povestesc cum a decurs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sigur astept,multumim

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok pretul de la Primus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate am norocul si o sa fie sinceri cu mine si n-or sa ma puna sa schimb aiurea. Nu de alta, dar scrie volvo-club pe masina si sunt constienti ca povestesc la tot forumul :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

sfat: ia niste numere de tlf la tine : mc,si altii care sunt in tema,ca traim in romania si....stii tu,orice e posibil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit de la service.

Din pacate sau din fericire becul cu pricina s-a stins exact cand am pornit spre service.

Erorile gasite (se pare ca nici una n-are legatura cu problema) au fost:

CEM - 6A01 Door unlocked, left rear Signal too high

CEM - 6A02 Door unlocked, right rear Signal too high

CEM - 6A03 Door locked, left rear Signal too low

DDM - 0010 Central locking motor M1 Signal too low/Signal missing

DDM - 0005 Power window motor M+ or M- Signal too low/Signal missing

ECM - 644A Camshaft control - Faulty signal

ECM - 903F Throttle position - Signal missing

ECM - 91CF Brake pedal position - Faulty signal

AUM - 40FF Amplifier, main antenna Signal missing

CCM - 0021 Air quality sensor Internal fault

CFM - 8F12 CFM Beam adjustement Signal too low

Cica nu sunt grave, majoritatea s-au rezolvat dupa curatarea clapetei.

Acum nu mai variaza turatia la relanti.

Sper ca v-am fost de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca problema ta era de la benzina, sau daca este o problema o sa reapara, poate fii de la o sonda lambda desi alea fie merg fie nu merg .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa fi fost de la benzina, desi am pus numai carrera 100.

Si ma bucur ca s-a stabilizat turatia la relati. Aia ma deranja foarte tare. Urmeaza sa mai fac niste drumuri la service ca sa rezolv toate erorile, dar momentan n-am nici timp si nici bani. Si mi se pare ca masina merge foarte bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Iar mi-a aparut problema, a tinut aproape 2 saptamani si azi a disparut. N-am facut niciun plin in tot timpul asta, deci exclus sa fie de la benzina. Care ati mai avut problema asta si v-ati consultat cu vreun mecanic, va rog sa-mi spuneti si mie. Nu ma deranjeaza prea tare pt ca merge la fel dar nu-mi place sa am beculete aprinse prin bord si mi-e sa nu ascunda vreo problema grava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e deja Voodoo sau nu, trebuie verificate bujiile, mie de la o bujie imi facea fix la fel, mergea bine chiar si 2 zile dupa care incepea show-ul de lumini si de vibratii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e voodoo deloc, a reaparut o problema diagnostica si tratata prost, atita tot.  Inca va mai mira puterea...comprehensibila a mecanicilor nostri mioritici ?!  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ieri am trecut prin Bv, la IATSA VOLVO si au spus ca este acest mesaj de la EGR care trebuie schimbat. 2000 ron.

Am intrebat de curiozitate si de schimbarea meniului in engleza. 700ron  ??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu e decat show de lumini (un singur beculet) iar masina merge la fel. Din mesajul pe care mi-l da cred ca-i vorba de emisii.

@Victor Doar pentru ca-ti afisa mesajul ala te-au pus sa schimbi EGR-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai se aprinde Check engine si da mesaj in engleza Emission workshop . La mine era de la bujii, mai poate fii insa si de la o bobina de inductie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa mi-au spus si anul trecut, deci tind sa ii cred ca stiu despre ce vorbesc insa cum lipsa de lichiditati este acuta, mai merg asa cativa ani  :D

A! Au mai spus dupa diagnoza ca tr. sa ma pregatesc si de un schimb de contact fiindca de 3 ori in ultimul an s-a intamplat sa nu-mi recunoasca cheia.

Pana la sfarsitul lunii August, inspectia si diagnoza masinii este gratuita. Cel putin la IATSA Bv.  :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ieri am trecut prin Bv, la IATSA VOLVO si au spus ca este acest mesaj de la EGR care trebuie schimbat. 2000 ron.

Am intrebat de curiozitate si de schimbarea meniului in engleza. 700ron  ??? 

salut

de anul asta sunt posesor al unui frumos exemplar S80 D5. am avut acelai mesaj in bord. pe langa asta imi mai zicea si ca motorul a fost in suprasarcina. 600 ron la volvo cluj si 2 zile fara masina m-au puspe ganduri daca am ales bine ce mi-am dorit- adica un S80 sau un VOLVO in general.

problema mea: supapa EGR. asa ziceau ei in urma cu 5 luni. am facut-o. sambata acelasi mesaj imi scoate peri albi. solutia: alt service, o echipa de mecanici dornici sa atraga clientela, 30 de minute si depistarea problemei pe care cei de la reprezentanta nu au vazut-o. firele ce alimentau EGR-ul decojite partial - scurt circuit- siguranta arsa la circuitul aferent - fatal eror in calulator. pretul neglijabil. doar 30 de minute.....m-am simtit in alta tara, pe cuvantul meu.

la reprezentanta m-au instiintat ca trebuie sa imi "pisc" masina pentru a elimina posibilele infundari sau acumulari de funingine. RA**HAT pansat. garantie pe lucrare neclar, scris mare VOLVO 100 ron ora de manopera, 50 ron alte masini. ???????????????????? sa ma reorientez spre alta reprezentanta oare? geometria am facut-o la o reprezentata (nu Volvo) unde am avut un perete de sticla si am vazut tot ce se face la masina mea.

cauta un service care are posibilitatea sa intre in computerul de bord. EGR nou gasesi si la mai putin de 2000 ron. aproximativ 1500 -am inteles eu, dar inca nu am primit oferta de pret. si eu trebuie sa il schimb intrucat partea electronica a EGR-ului are probleme.

meniul in alta limba intr-adevar se poate face doar prin rescrierea softului. mie mi-au zis 800 ron. erorile le poti traduce prin intermediul google. copiaza teztul si cauta. cand gasesti cuvintele intregi foloseste ceva de tradus. si ala de la google merge. vei avea astfel idee despre ce se intampla.

iti doresc succes cu rezolvarea problemei

Share this post


Link to post
Share on other sites

La D5 EGRul nu are nici o treaba cu functionarea proasta a motorului.

EGRul nu se schimba se curata, fa asta dupa care mai vorbim .

De asemenea trebuie sa vezi la ce valoare masurata in % functioneaza EGRul, daca este sub 70% sunt probleme pe acolo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beculetul ramane aprins + mesajul. La tester da eroare legata de camshaft position sensor. Repet, nu observ nicio modificare in mersul masinii. Senzorul de la axa cu came nu l-as schimba, nu e sigur ca e defect. Am citit pe undeva (aici: http://www.fixya.com/cars/t3716358-emission_system_requires_service_in) ca ar putea fi senzorul de O2, a carui defectiune nu are ca efect decat cresterea consumului. Ar putea senzorul de O2 sa dea eroare legata de axa cu came? Nu vad legatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca am rezolvat problema, dupa 2 ani si 3 zile  ;D

Problema era reset valve-ul de la axa cu came de la evacuare.

Eroarea era ECM - 644A

Diagnostic trouble code (DTC) ECM-644A is stored in the engine control module (ECM) if the camshaft is not in the correct position. The engine control module (ECM) registers this as a fault as soon as the engine is started.

The engine control module (ECM) registers a fault and diagnostic trouble code (DTC) ECM-644A is stored in the engine control module (ECM) if the camshaft position (CMP) sensor flanker is not correct in relation to the engine speed (RPM) sensor.

The engine control module (ECM) registers a fault and diagnostic trouble code (DTC) ECM-644A is stored in the engine control module (ECM) if the camshaft does not rotate quickly enough in response to the control signal.

Substitute value

-the variable camshaft is disabled

Possible source

Faulty position

-camshaft belt has jumped out of place on the cogs

-defective reset valve

-mechanical fault in the Variable valve timing (VVT) unit

Faulty control

-defective camshaft position (CMP) sensor

Control too slow

-low oil pressure

-poor oil quality

-defective reset valve

-mechanical fault in the Variable valve timing (VVT) unit

Fault symptom

-poor performance

A durat atat de mult pt ca valva a fost inlocuita cu una defecta, dupa care toate incercarile de reparare au exclus din start acea valva. Ca si sfat, verificati orice piesa inlocuita, chiar si noua, ca sa nu va dati cu capul de pereti incercand sa reparati masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now