Sign in to follow this  
Followers 0
Membru3

Fum negru dupa schimbul turbinei

4 posts in this topic

Salutare. Am un cap tractor Volvo FH an de fabricatie 2007 și în urma cu 2 saptamani m-a lăsat turbo. Am schimbat turbina, dar din anumite constrangeri am curatat intercoolerul, galeria de admisie si schimbul de ulei după ce am parcurs aproximativ 300 km.

Problema care persista este aceea ca acum scoate mult fum negru, de aceea am fost cu el în reprezentanta Volvo iar in urma diagnosticarii a fost a reiesit ca trebuie sa schimb injectoarele, ceea ce se executa la un cost de 16 000 lei.
Sincer, acest diagnostic mi se pare cam dubios deoarece motorul merge bine și după dupa ce-am pus un tester nu mi-a iesit nici-o eroare pe injectore.
In schimb am 2 erori: una la senzorul de presiune combustibil si una la senzorul de la axul cu came.
 
Are cineva idee de ce acum scoate mult fum negru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La orice motor modern,se vad lucrurile doar cu diagnoza.Cine cumpara un cap tractor din 2007 trebuie sa aiba bani de diagnoza si eventuale ORICARE reparatii ale masinii respective.Cine nu are bani de asa ceva NU trebuie sa cumpere lucruri pe care nu si le poate permite.Daca puneti la indoiala diagnoza acelui service incercati la altul.Dar trebuie sa decideti daca va incredeti in cineva care ase pricepe,sau nu.La un sevice serios rezultatul diagnozei este in scris,deci nu aveti ce sa contestati.Multi nu stiu ca piesele la masini nu se schimb cind cedeaza ci in urma unor statistici ale modelului respectiv privind durata de viata in km ale pieselor de uzura.De foarte multe ori,ce se aduce de afara sunt niste mijloace terminate,cu uzuri iminente,sau proprietarul de acolo nu mai poate baneste sa le intretina.Cind vedeti ca scoate fum negru,nu mergeti la Dorel ce spune sa schimbati turbina,mergeti la Volvo sa spuna CE E DE SCHIMBAT.Amenzile pentru noxe nu sunt de neglijat.Citeodata,rezulta mai inspirati cei ce cumpara masini mai ieftin de intretinut,si la care se pricepe orice Dorel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 16.12.2020 at 5:57 PM, Membru3 a spus:

Salutare. Am un cap tractor Volvo FH an de fabricatie 2007 și în urma cu 2 saptamani m-a lăsat turbo. Am schimbat turbina, dar din anumite constrangeri am curatat intercoolerul, galeria de admisie si schimbul de ulei după ce am parcurs aproximativ 300 km.

Problema care persista este aceea ca acum scoate mult fum negru, de aceea am fost cu el în reprezentanta Volvo iar in urma diagnosticarii a fost a reiesit ca trebuie sa schimb injectoarele, ceea ce se executa la un cost de 16 000 lei.
Sincer, acest diagnostic mi se pare cam dubios deoarece motorul merge bine și după dupa ce-am pus un tester nu mi-a iesit nici-o eroare pe injectore.
In schimb am 2 erori: una la senzorul de presiune combustibil si una la senzorul de la axul cu came.
 
Are cineva idee de ce acum scoate mult fum negru?

Salut,din pacate,ai gresit forumul,aici nu ai sa gasesti pe cineva care se pricepe la camioane.Odata,candva era cineva,daca bine imi amintesc,DETONATOR,era username-ul lui.Nu stiu daca mai este activ,pe acest forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai e activ Detonatoru si nu-si vede capul de treaba cu astea noi care sunt tare "bune" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0