florin82

sonda lambda sau debitmetru

5 posts in this topic

ma confrunt cu o alta problema si tare am nevoie de un sfat.bineinteles problema e legata de relantiul mare si consum de 13-15 in oras.din ultimile cercetari mai toata lumea mi-a zis sa verific sonda lambda.zis si facut.am verificat sonda cu un ampermetru si am constatat ca imi indica 0,8v constant in conditiile in care o sonda lambda buna ar trebuii sa oscileze intre 0,8-0,2v la un intreval de o secunda.dar daca obturez putin cu mana admisia de aer aspirata in motor si bineinteles scade si relantiul atunci sonda incepe sa oscileze constant 0.8-0,2v.a este vorba de un volvo 480 turbo motor 1721 cm B18FT din 1993.sper sa primesc o solutie pentru ca chiar ma depaseste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai mufa de diagnoza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conform Haynes service & Repair Manual

Oxygen Sensor (B18F, B18FT, B18FP, B18U)

Resistance in pre-heating resistor:

  Cold sensor (20 grade)........ 3 ohms

  Hot sensor  (350 grade)........13 ohms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat cat de cat recent masina si am vazut ulterior ca a fost umblat in cataliator...jumatate din el a fost scos...banuiesc... ce importanta are asta la indicarea consumului pe calculatorul de bord?imi indica 17 in oras....in realitate consumul e 9-10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate cineva sa posteze o poza  cu pozitia sondei lamda?

Poate o gasesc si la mine...

Sau...altfel spus...are cineva idee daca la volvo440 turbo motor 1721 tip b18ft-107 putere 88kw are sonda lamda?

mie nu imi indica lamda pe bord...dar poate ...nu stiu

Vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now