Marian93

Un ajutor daca se poate pentru un XC9

2 posts in this topic

Buna ziua! Am nevoie si eu de un ajutor in legatura cu XC90 daca sunt posesori care doresc sa ma ajute. As vrea sa-mi cumpar un Volvo xc90 din 2015-2016, 224-235cp m-am indragostit de masina asta. Voiam cu motor de 2,4... dar am vazut ca nu mai sunt motoarele alea doar 2.0. Nu este motorul cam mic? Sunt fiabile? Sunt problematice? La ce trebuie sa ma astept in viitor? Ce probleme sunt des intalnite? La ce sa fiu atent la achizitie? Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na, nu știu dacă ți-ai făcut între timp pe plac și ți-ai luat mașina, dar îți zic ce am avut eu pana acum cu doua bucati

1. Au furtunuri slabe. La una a plesnit furtunul de la intercooler și la cealaltă un furtun de ulei

2. Galeria de admisie fisurata la ambele mașini. Reparație de aprox. 3000 lei

3. Turbo picat la 170.000 la una. Înlocuit turbo mic și recondiționat cel mare

4. Picat Internetul la cea care are funcția asta. Merge de pe telefon, dar nu mai merge din mașina direct. 

5. Ceva debitmetru de aer a picat la una. 

Motor

Eu am motorul D5 pe ambele și mi se pare mai mult decât suficient. Faci Depășiri pe Valea Oltului, intri rapid in intersecție in oraș, pleci repede de la semafor. Deci nu e o mașina puturoasa. Chiar deloc. La o “liniuța” cu un Q7 de 3 litri, am condus primii 100-200 de metri și apoi m-au ajuns caii și cm3 in plus ai Audiului. La Volvo se simte Powerpulse-ul care reduce întârzierea la turbo. 
 

Tehnologie

No aici, inafara de ultimele modele de la producătorii importanți sau Tesla, nu are rival. Mai ales dacă compari cu modelele din 2015, când a ieșit asta, de la alți producători. Lucrurile funcționează pur si simplu si interfața e intuitiva. 
 

E o mașina pe care eu o recomand. Sigur, nu e perfecta, dar nici alte modele de la alți producători nu sunt. Nu știu dacă o sa găsești mașini fără probleme, dar as zice ca Volvo-urile astea se încadrează in cel mai rău caz in media fiabilității.  

Na, nu știu dacă ți-ai făcut între timp pe plac și ți-ai luat mașina, dar îți zic ce am avut eu pana acum cu doua bucati

1. Au furtunuri slabe. La una a plesnit furtunul de la intercooler și la cealaltă un furtun de ulei

2. Galeria de admisie fisurata la ambele mașini. Reparație de aprox. 3000 lei

3. Turbo picat la 170.000 la una. Înlocuit turbo mic și recondiționat cel mare

4. Picat Internetul la cea care are funcția asta. Merge de pe telefon, dar nu mai merge din mașina direct. 

5. Ceva debitmetru de aer a picat la una. 

Motor

Eu am motorul D5 pe ambele și mi se pare mai mult decât suficient. Faci Depășiri pe Valea Oltului, intri rapid in intersecție in oraș, pleci repede de la semafor. Deci nu e o mașina puturoasa. Chiar deloc. La o “liniuța” cu un Q7 de 3 litri, am condus primii 100-200 de metri și apoi m-au ajuns caii și cm3 in plus ai Audiului. La Volvo se simte Powerpulse-ul care reduce întârzierea la turbo. 
 

Tehnologie

No aici, inafara de ultimele modele de la producătorii importanți sau Tesla, nu are rival. Mai ales dacă compari cu modelele din 2015, când a ieșit asta, de la alți producători. Lucrurile funcționează pur si simplu si interfața e intuitiva. 
 

E o mașina pe care eu o recomand. Sigur, nu e perfecta, dar nici alte modele de la alți producători nu sunt. Nu știu dacă o sa găsești mașini fără probleme, dar as zice ca Volvo-urile astea se încadrează in cel mai rău caz in media fiabilității.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now