Sign in to follow this  
Followers 0
ateo

Exercitiu de imaginatie.

5 posts in this topic

Salutare!

Propun in acest theread, sa ne folosim imaginatia si sa vizualizam noul model Volvo S60 (ce va aparea cel mai probabil in 2010) asa cum ne-ar place noua sa fie. Aici ma refer sa scrieti ce dimensiuni, culori, motoare, interioare, accesorii, tot ce va vine in minte, daca vreti scrieti si un roman. De asemenea, daca va vin idei pe parcurs, nu va sfiiti sa modificati ce ati scris. Eu asa voi face si incep:

Volvo-ul S60 MKII care m-ar convinge ar trebui sa aiba urmatoarele dimensiuni (sau f. apropiate) L:4628mm, l:1820mm, i: 1413mm. De ce? Pentru ca sunt apropiate de ale modelului actual, le gasesc perfecte.

La interior neaparat sa aiba interiorul XC60 dar complet din aluminiu in diferite forme de prezentare (periat, brut, cu intentatii etc.) Sa fie si lemn, dar pe mine nu ma intereseaza.

La exterior sa imprumute fata (botul) XC60, liniile laterale sa fie tot ale XC60, umerii sa fie mai lati ceva ca la actualul model, dar un design actualizat. Stopurile sa fie o interpretare (melanj) de XC60 si V70 actual cu tehnologie LED incorporata si design jewel.

Ca si motorizari, neaparat motorul 2.0T [cu upgrade tehnologic la ultimele standarde (injectie directa benzina, etc.)si o putere undeva pe la 230CP]. Parerea mea e sa se pastreze motoarele in 5 cilindrii benzina consacrate care sa primeasca ultimele tehnologii in domeniu putere/consum/durata viata. Modelul de top sa fie din nou R cu motorul T6 actual (cel de pe S80 sau XC60 285CP) care sa fie dus undeva pe la 350-370CP.

Dieseluri, cele actuale, cu eventuale imbunatatiri si neaparat sa repete volvo faza care a facut-o cand au creat D5-ul (pe scurt,au modificat un T5 sa mearga pe motorina) sa creeze D6 (bazat pe actualul T6) (3,0 litri diesel undeva la 230CP)

Neaparat sa ofere la toate motorizarile optiunea de a alege AWD imbunatatit cu Four-C imbunatatit si transmisii in 6 trepte manuale si auto. Si sa ofere ca optional schimator de viteze la volan (ca deh, daca tot ne lasam fanteziile sa zburde libere).

Cam atat pana acum, daca imi mai vine vreo idee, va anunt.

Respecte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce as vrea :

un motor D6R biturbo undeva la 280 cp si 600nm (cu buton "R" si cu posibilitatea de a putea dezactiva absolut orice control electronic al tractiunii , stabilitatii si frinarii - desi  cred ca ,daca ma gindesc la cine se poate sui la volan, mai bine nu...)

suspensie reglabila

tractiune integrala 50-50 permanenta

cutie 7 trepte manuala mai precisa (rapida)

cruise control adaptiv

raza de bracaj mai mica

5 cm in plus la locurile din spate

sa ramina o forta eleganta si confortabila (inconfundabila - in afara "chiciului")

sa aiba serviciu buy-back

ce n-as vrea :

sa se schimbe semnificativ designul

sa devina un bmw sau altceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iulirx cred ca tu vrei defapt un S60 cu motor dizal de BMW. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bogdan G & Iulirx...

      Nu cred ca s-ar supara cineva daca pana in 2009-2010 volvo ar fi cumparat de BMW, iar urmatorul model s60 ar fi

echhipat cu un motor 3000 6 in linie, hai sa zicem si un biturbo. Asta ca sa nu vorbim de sasiu, poate o colaborare cu

"za germans" ar duce la o cutie mai precisa decat cea de pe faimosul "R" (care in afara de 4c nu are cu ce sa se laude in fata stiti voi cui)

      Cu privire la 4x4 in raport 50-50.... din cat imi aduc aminte parca era mai buna o transmisie 4x4 in raport 30-70 sau daca tindem catre perfectiune....

exista transmisii 4x4 cu raport variabil al distributiei fortelor pe puntile motoare (trebuie sa recunoastem ca si preturile vor fi pe masura)

Acum sincer...

Mi-ar placea ca pana in 2009-2010 sa mai apara inca 2-3 service-uri volvo in romania si dupa aceea vom vedea!

Oricum noi, pana atunci, putem sa visam oricat la volvo-ul dorit... problema e ca dupa ce vom reusii sa il avem va trebui sa facem revizii si reparatii

tot la inghesuiala!

      Sper ca noul s60 sa aibe tot ceea ce nu are cel de acum si sa ii lipseasca tot ceea ce este "incomod" pe acesta!

(sper sa nu fi suparat pe "nimenea")

  Am incheiat Domnule...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca m-as supara, nu mi-a placut si nu imi place B M W . Doar motoarele lor le iubesc dar carapacea nu prea ma dau in vant. Deci un motor BMW pe carapace Volvo e ok, desi cred ca este mai simplu sa gandeasca inginerii de la Volvo cum se pot scoate 200+ CP din 2.4. Adica Alfa a reusit si nu reuseste Volvo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0