Sign in to follow this  
Followers 0
KPAX

E posibil asa ceva la reprezentanta Volvo?

19 posts in this topic

Stimati domni, colegi, forumisti,

Deschid acest topic nu ca sa maidau odtata cu noroi in reprezentanta ci in ideea de a le mai da cate o idee daca vor daca nu - nu. Uitativa si voi cum isi trateaza clientii o alta marca. trageti concluzii si nu va pripiti sa improshkati cu noroi, nu se merita efortul. Daca mai sunt careva care au primit astfel de invitatii sau, raspunsuri la e-mailuri, faxuri telefoane etc si le puteti posta atunci nu va sfiiti. Poate cine stie odata si odata o sa avem numai cuvinte de lauda de spus despre reprezentanta Volvo din Bucuresti, zic bucuresti ca poate celelalte reprezentante sunt altfel, ... sper.

post-69-12877851919947_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau ca nu am raspuns pana acum. Am fost sa dau avansul pt. un Mitsubishi ;)

Trebuie sa schimbam mentalitatea si sa intelegem ca trebuie sa mai si dam inainte sa cerem. Greu la romani :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dragul de a face curs acestui tip de invitatie....sigur nu am sa imi cumpar Mitsubishi. Consider ca este vorba doar de reclama.

Cat despre reprezentanta Volvo din Bucuresti, (si nu numai) toti stim ca este praf  ;D

Prefer sa aiba servicii bune, service de calitate etc, decat sa ma invite la o "ciorba cu ciolan"

Nu o luati in nume de rau este parerea mea personala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de a cumpara sau nu. Era vorba de ce fac alte firme din punct de vedere al publicitatii si promovarii produselor. Aceste lucruri au fost discutate in alte topicuri de multe ori. Eu mi-am adus aminte de acest lucru cand cite-am invitatia de la Mitsubishi si atunci mi-a venit stralucita idee de a deschide acest subiect. :D.

Nu e vorba de a manca o ciorba cu ciolan, eu unu de exemplu prefer mancarea facuta de prietena mea oricarei altei bnatati culinare. asa ca daca ar fi sa ma uit din acest punct de vedere ar rebui sa stau numaiacasa  :D

Si eu prefer servicii. Chiar astazi ma intreba fratele meu daca isi achizitioneaza o masina cum e cu partea de service. Daca isi ea o masina care are multe reprezentante in Ro o fi oare mai eftin mentenanta si service-ul. Raspunsul meu a fost ca nu, totul depinde de politica firmei. Si de ce doreste ea sa faca pe piata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Volvo460, daca te invita reprezentanta Volvo la o "ciorba cu ciolan" ca vechi membru si ai posibilitatea sa mergi? Nu imi spune ca nu!

Asa cum spui, este vorba de servicii. Promovate prin reclama ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu as vrea sa comentez subiectul foarte mult. Sa zicem ca una peste alta cei de la Mitsubishi incearca sa isi promoveze produsul mai mult decat o fac alte reprezentante. Intr-o alta ordine de idei pentru mine cei care fac reclama o fac din 3 motive:

1) PRODUS NOU, iar aici este normal sa incerci sa promovezi acest produs pe piata, mai ales acolo unde este o concurenta foarte mare

2)PRODUS CU PRET PREA MARE

3)PRODUS DE PROASTA CALITATE

Ultimele doua variante se regasesc cel mai des  in marketingul Romanesc

Cat despre servicii ...acestea sunt foarte putin atinse de reclama, acolo unde tinta este produsul in sine. Iar in cazul prezentat de KAPAX, Mitsubishi, face reclama la un produs si este normal pentru ca ei vor sa vanda sa iasa banul, nu au timp de servicii.

Sunt convins ca si la Mitsubishi este la fel ca peste tot in Romania (poate ca afara este altceva).

Una peste alta KAPAX are dreptate, alte reprezentante nici macar o hartie nu iti trimit acasa sa te anunte ca au o "ciunga" de ultima generatie sau proasta de pica dupa 70 000 Km  ;D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau si eu sa va spun ca seful meu si-a cumparat un VW Tiguan. L-a comandat in Timisoara si a durat ceva pana a venit in reprezentanta....L-au adus ei la Deva, la scara! Iar acum s-a deschis reprezentanta in Alba-Iulia si a fost invitat la deschidere si la o masa festiva. In adresa trimisa scria asa: "Sunteti invitatul nostru de onoare......". Acuma,  stiu ca nu "e mare lucru" dar in sinea ta parca te bucuri mai mult de masina daca esti tratat asa de reprezentanta. Si conteaza la recomandari......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumparat un Polo si de cand l-am cumparat nu am mai auzit de cei de la vw decat la televizor  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

off-topic: La alba iulia am contribuit si eu la deschidere. Mobila o au de la firma la care lucrez.  :P

Pot sa va fac si o comparatie ca standarde de mobilier de birou intre vw si volvo. La VW un scaun de vanzator costa 260 EU, la Volvo 820 EU. Deci bani ar fi...  ;D  :offtopic:

Ca si colaboratori, am primit diverse invitatii la evenimente, cel mai mult din reteaua Porsche, cam rare si alea. Trebuie sa recunosc ca este un oarecare impact cand vezi ca respectivii si-au amintit de tine.

La dealerii Volvo, daca suni la nr afisat pe sit, in cel mai des caz nu iti raspunde nimeni. Am experimentat chiar azi cu @Vadim.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca numai la masini FOARTE SCUMPE te cheama....(sa nu ma intelegi gresit, ce ai muncit tu intotdeauna are valoare)  ;D Acuma, la firma la care am lucrat inainte s-au cumparat Ford Escort dar in numar industrial...Toata ziua sunau sa intrebe daca sunt multumiti, daca service-ul e ok...etc. Ei, un coleg de-al meu si-a cumpart exact acelasi model si in aceeasi perioada de timp....Si asa cum zici tu...pe el nu l-a sunat nimeni de la reprezentanta.....  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci este cum am zis eu....doar acolo unde au interes. Pe ei intereseaza banul, nu serviciile ce pot sa le ofere, nu  de alta dar esti clientul lor si trebuie sa te tina de client  ;D 

Nu ai cu cine ;D Niste tzarani  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista si liberul arbitru pt. cei care nu se lasa "inselati" de reclame ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@parola

Reteaua Porsche este alcatuita din VW, Audi si Seat. Porsche este importatorul. De acolo si titulatura. Deci nu sunt masini chiar f scumpe.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mie mi se pare scump peste 33.000E un Tiguan...Acuma depinde de sistemul de referinta al fiecaruia.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiguan e un fiasco la vanzari. Nici cei de la reprezentanta nu si-ar cumpara unul. E normal sa fie recunoscatori  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre servicii ...acestea sunt foarte putin atinse de reclama, acolo unde tinta este produsul in sine. Iar in cazul prezentat de KAPAX, Mitsubishi, face reclama la un produs si este normal pentru ca ei vor sa vanda sa iasa banul, nu au timp de servicii.

Sunt convins ca si la Mitsubishi este la fel ca peste tot in Romania (poate ca afara este altceva).

Una peste alta KAPAX are dreptate, alte reprezentante nici macar o hartie nu iti trimit acasa sa te anunte ca au o "ciunga" de ultima generatie sau proasta de pica dupa 70 000 Km  ;D

 

@Volvo460 am postat acea invitatie nu ca sa arat impactul publicitar facut de Mitsubishi si care este impactul asupra cuparatorului. Eu unu de exemplu am cumparat acea masina pentru nevoiele firmei ata nu se preta, si din tot ce exista pe piata la momentul actual L200 pentru mine a reprezentat varianta cea mai optima si cea mai buna privind raportul calitate-pret. Insa sa stii ca mai am pe langa acest Mitsubishi si doua Renault, In lista de optiuni se afla si NIssan cu ale lor modele Navara si Pathender (daca am scris bine) ei uite vreau sa  mentionez faptul ca cei de la Mitsubishi au facut tot ce le st in putinta ca sa ma serveasaca si ca sa le cumpar masina. Fapt implinit pana la urma. Nu vrau sa intru in prea multe detalii vis-a-vis de partea cu alesul masinii cu comportamentul reprezentantului etc.

In ceea ce priveste service-ul o sa pot sa am prima impresie abia dupa 4000 km, atat mi-a mai ramas. Expreientele anterioare cu Renault au fost foarte surpinzatoare pentru mine in sensul bun al cvantului, sper ca si cei de la Mitsubishi sa faca un lucru bun.

Si totusi discutia a plecat de la faptul ca se face sau nu ceva pentru clienti, membri ai clburilor, promovari ... poate nu stim noi si la reprezentanta e aceasi politca pe care ati mentionat-o ai sus cu invitatii numai la clientii speciali. Daca stie cineva evenimente organizate de reprezentata cu invitatii s asa mai departe sa le srie aici, poat ca am deschis acest subiect pe nedrept. ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca reprezentantele Volvo din Ro, din cauzaca nu au atatea vanzari ,inca ,sa nu se ridice la nivelul asteptarilor noastre?

Cred ca ei vand  un numar prea mic de masini fata de celelalte reprezentante. Si ,poate, din punct de vedere de publicitate, inca nu e cazul sa investeasca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta este si raspunsul lor dar nu e vina noastra ca ei nu vand cat trebuie si nu inteleg de ce se incurca intotdeauna serviceul cu dep. vanzari. Exista firme unde serviceul este ok iar vanzarile sunt destul de mici, Honda de exemplu. Serviceul este exceptional de bun iar vanzarile nu sunt ca la Logan . Deci se poate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0