adrian.mares

mici probleme

69 posts in this topic

La pinul 3 se citesc erorile de ABS.

La pinul 7, se citesc erorile de SRS.

In cazul tau codul 2-1-2 inseamna:

212 Right front wheel sensor, no signal on moving off;

212 Drivers airbag open circuit.

Succes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. Mai important Nu functioneaza ABS-ul. Daca vreau sa citesc codul de erori pe pinul 2 si 7 e 1-1-1 deci e ok, dar pe pinul 3 (ABS) nu merge. Adica nu se aprinde led-ul martor. Banuiesc ca e o problema de contact electric (desi am curatat contactul cu spray de contact).

In Vadis spune ca daca nu vine nici un semnal la pin: "replace component"... in cazul tau, modulul de ABS.

Poate totusi, e numai o problema de contacte.  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Vadis spune ca daca nu vine nici un semnal la pin: "replace component"... in cazul tau, modulul de ABS.

Poate totusi, e numai o problema de contacte.  :(

sti cumva un pret la modulul de ABS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati reusit sa gasiti electrician? Ce a spus?

Nu de alta dar  un modul e destul de scump.

Mai este un releu pe acolo... la ala s-a uitat cineva?

post-924-12877859823287_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am gasit electrician...sint in cautare.

Cei de la firma din Bv (recomandati de tine) nu mi-au raspuns inca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au raspuns la telefon sau cum?

Daca ati dat email... nu cred ca sunt ei genul care sa urmareasca email-ul pentru clienti.

E mereu full parcarea acolo... si e o parcare maricica. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e-mail....mi-a fost mai usor sa explic sintomele masinii.(coduri,...semnificatii...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu o problema foarte recenta. Mergand prin oras cu masina, aceasta a inceput sa scoata un sunet ciudat in momentul accelerarii si numai are putere... aproape deloc. singura presupunere a fost ca vine prea multa benzina prin injector(multipunct). Sfaturi, pareri careva? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupunerea este ca din cauza pomparii exagerat de multe de benzina in motor, acesta nefacandu-si arderea cum trebuie, trage aer pe unde poate (coliere... etc). De aici rezulta un zgomot ca un fel de supt de aer, dar foarte puternic (se aude de la 20 de metrii prin termopan destul de tare). Cu cat acceleratia este mai tare cu atat zgomotul este mai tare. Cred ca va trebui schimbat injectorul. Sper doar sa gasesc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema:

Consumul exagerat de benzina + ultimul defect "ca nu mai trage" de vina a fost CATALIZATORUL infundat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema:

Consumul exagerat de benzina + ultimul defect "ca nu mai trage" de vina a fost CATALIZATORUL infundat

Plus una din supapele cam arse si au fost rectificate.

Acuma este la tinichigerie+ vopsit.

Am investit ceva in masinutza dar o sa iasa BRICI, asa cum trebuie sa arate un VOLVO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 praguri schimbate, 2 aripi si 2 contraaripi spate, 2 aripi fata + mici maruntisuri =<1500 euro

Inca nu-i gata masina. Intr-o sapt. va fi gata si voi sti pretul final.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4200 RON a fost

2 praguri schimbate, 2 aripi si 2 contraaripi spate, 2 aripi fata + mici maruntisuri , desfacuta masina :usi, capote, trapa, chituit, grunduit praguri, vopsit. A durat 3 sapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigurante , releul le-ai verificat am vazut in viteza acolo ceva de abs incearca vezi cine stie  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now