CristiAlexa

Ce fel de bec la faruri?

79 posts in this topic

Daca masina e mai noua de 2001, ai 2x H7 pe fiecare far, iar daca e pana in 2000, ai 1x H4 pe fiecare far.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postez aici ca sa nu mai deschid alt topic.

Acum ceva timp am fost sa fac itp-ul, avand 2 becuri arse unul pe faza scurta si altul pe faza lunga, mi le-a schimbat acolo un mecanic.

Dupa ce am schimbat becurile am fazut ca faza scurta pe stanga bate rau in jos, m-am gandit ca poate nu e fixat bine becul pe soclu si l-am lasat asa, urmand sa ma uit la el altadata.

Acum 2 zile mi s-a ars si becul de pe dreapta la faza lunga.

M-am apucat duminica sa rezolv problema. M-am uitat la becul de la faza scurta, am vazut ca era fixat bine dar ca oglinda se misca si este lasata putin mai jos, ori s-a rupt ori s-a desfacut ceva cand mi-a schimbat becul. Ma uit si la becul de faza lunga pe dreapta si vad ca are mufa cu papuci topita.

Acum intrebarile mele sunt:

1.Oglinda ce ar putea sa aiba, sau cum se poate repara?

2.Mufa de la becul de faza lunga s-a topit din cauza ca a fost becul de 100w? Mentionez ca pe faza scurta am becuri H7 de 55w iar pe faza lunga H7 de 100 w.

3.Volvo ce fel de becuri recomanda? ma refer la watti.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti trebuie bec de 55 de wati, alea de 100 pot sa topeasca si altele in afara de mufa. Si sunt si ilegale. Oglinda probabil s-a desprins din mecanismul de reglare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglinga e posibil sa fie sarita de pe nuca reglajului electric de aceea joaca.Poti incerca sa o repui pe pozitie(asta daca nu s-a rupt deja)

Cu siguranta ca acel bec de 100w nu i-a facut bine acelei mufe,de 55w sunt recomandate.Schimba mufa si pune-i de 55w si nu vei avea probleme,asta daca nu sunt si alte bube ascunse :unsure:

P.S:Pentru administratori,moderatori,staff(cum va numiti mai nou :D )-nu se poate implementa si pe noul forum functia care sa te avertizeze daca s-a mai scris vreun raspuns in timp ce tu tastai?

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglinga e posibil sa fie sarita de pe nuca reglajului electric de aceea joaca.Poti incerca sa o repui pe pozitie(asta daca nu s-a rupt deja)

Cu siguranta ca acel bec de 100w nu i-a facut bine acelei mufe,de 55w sunt recomandate.Schimba mufa si pune-i de 55w si nu vei avea probleme,asta daca nu sunt si alte bube ascunse :unsure:

P.S:Pentru administratori,moderatori,staff(cum va numiti mai nou :D )-nu se poate implementa si pe noul forum functia care sa te avertizeze daca s-a mai scris vreun raspuns in timp ce tu tastai?

Ca sa o repun oglinda pe pozitie, trebuie sa demontez farul? nu am nicio idee unde sa ma uit dupa nuca aceea.

Mufa se poate cumpara separat? pentru ca am fost la cateva magazine in oras si nu am gasit. Uni isi dadeau cu parerea ca trebuie comandata cu instalatia din far.

Ma gandeam sa caut una pe la dezmembrari, pentru ca m-am uitat si la un Ford Focus si am vazut ca are mufa la fel; fiind mai usor de gasit daca e standardizata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mufa e standard pentru becuri H7. Ca sa te uiti la oglinda trebuie sa dai farul jos si sticla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mufa e standard pentru becuri H7. Ca sa te uiti la oglinda trebuie sa dai farul jos si sticla.

Pentru a da farul jos trebuie sa dai si bara,altfel nu stiu daca te descurci.Iar dupa ce ai dat bara jos te uiti in spatele farului si vei vedea ca este prins in 2 suruburi (farul),apoi sunt niste "capse" care tin sticla si cam atat:mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farul din dreapta iese cu destul de multe injuraturi si fara sa dai bara jos. Cel din stanga nu, cel putin la mine. Daca e treaba de dat bara jos, mai trebuie adaugate niste injuraturi. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de ce?E foarte simplu.Ai suruburi pe lateral stg/dr si pe mijloc in scut(daca ai de plastic/metal),apoi trebuie sa tragi putin de ea si gata.Cel putin sistemul asta i la mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt si alea 4 din lonjeroane, plus ca ai toate sansele sa zgarii bara sau aripile cand o dai jos sau cand o pui la loc. Nu e greu, numai ca trebuie atentie si preferabil o rampa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu in lonjeroane nu am,doar cele din lateral si alea n scut.Plus o clema /doua(de plastic,face click cand intra) in care sta bara atat,nimic mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am dat la nici un S40/V40 bara jos ca sa scot farurile :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu vecine, am vazut ca te pricepi la asta ;)

Eu nu am dat la nici un S40/V40 bara jos ca sa scot farurile :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic mai Dexter, trebuie sa-i dai un polish înainte, de aia nu-ti ies ție farurile :lol:

Trebuie sa impingi de far spre radiator si iese fara probleme, mai agata putin bara dar cu atentie iese fara sa strici nimic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentia nu face parte din calitatile mele. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un S40 T4 din 98' si as dori sa imi pun o instalatie de xenon pe ambele faze lunga/scurta insa nu sunt sigur de care becuri am acum H4 sau H7 sau ...

Multumesc anticipat pt vre-un raspuns ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai becuri separate pentru faza lunga si scurta, sunt H7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai becuri separate pentru faza lunga si scurta, sunt H7.

Ms mult pt confiramre, asa stiam si eu dar mai bine sa fiu sigur. Si da am bec separat pt ambele faze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reactivez eu discutia despre becuri, eu am B4184S pahse 1 din 98 cu farurile originale, am inteles ca am 1X H4. Si totusi am o problema cu un bec care nu functioneaza pe faza scurta, dar merge pe faza lunga. Se poate sa fie ars un singur filament, sau sa fie din soclu sau alta poveste?

Edited by ipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este posibil sa se fi ars doar un singur filament.Schimba becurile intre ele si vezi cum face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurantele le-ai verificat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am verificat sigurantele, dar daca pe dreapta merge si pe stanga nu nu cred ca are legatura. Cumpar un bec si o sa desfac maine farul sa studiez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now