Guest Augustin

Un sfat va rog ...

38 posts in this topic

Vreau sa cumpar un S80 si nu am nicio informatie despre modelul asta.Preturi la revizi ,probleme frecvente si daca se poate ceva sfaturi la achizitie.Am vazut ca modelele cu motoare de 2800-2900 cmc sunt relativ ieftine.Ma intereseaza in special la modelele astea ce probleme apar, care sunt consumurile si cam ce pret au piesele si reviziile.Va multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si consum, motoarele de 2.8-2.9 nu consuma mai mult decat cele de 2.4-2.5. Depinde cum mergi.

Eu iti spun sa te uiti la turbina (ptr modelul 2.8), marea majoritate merg cu ele subturate si de aici pot aparea probleme (in putine cazuri ce-i drept).

Mai poti verifica dotarile: geamuri, oglinzi... in rest ca la orice masina.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai poti sa imi dai niste date mai exacte? un 2,4 sau 2,5 cat papa ?de revizi stii ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie la reprezentanta, toate filtrele, in jur de 1300-1400 ron.

Un 2.4-2.5t consuma de la 12% in sus, atat de sus, cat e talpa de mare. :)

Merge pe la 14-15% in oras, dar nici consumuri mai mari nu ar trebui sa te mire.

Mai exact iti vor spune baietii cu T5.

Eu zic ca T6 consuma mai putin ca un t5, nu ai nevoie de atatea ture. Are forta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie la reprezentanta, toate filtrele, in jur de 1300-1400 ron.

Un 2.4-2.5t consuma de la 12% in sus, atat de sus, cat e talpa de mare. :)

Merge pe la 14-15% in oras, dar nici consumuri mai mari nu ar trebui sa te mire.

Mai exact iti vor spune baietii cu T5.

Eu zic ca T6 consuma mai putin ca un t5, nu ai nevoie de atatea ture. Are forta.

@Adi 2727 n-as fi asa de optimist in ceea ce priveste consumul lui T6 pe S80. Este o masina grea si in plus cutia de pe T6 e una veche rau, un geartronic in 4 trepte pe un prpulsor de 272 cai. Cum te dai putin la ea, se tureaza rau. In Bucuresti nu prea iti ia sub 16% exceptand cazul in care mergi cu spatele  ;)

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sambata am fost sa vad un S80 T6 din 2000 cu triptronic. Era setata sa schimbe viteza la 1800 de ture. In mod sigur nu e normal asa dar l-am crezut pe vanzator ca ii consuma 12% in oras (altul decat Bucuresti).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok .Incep sa ma lamuresc.Eu am de ales intre un S80 2,9 l de 275 cp adica un T6 si un S80 de 2,9 l si 200cp .diferenta intre masini in bani e mica..1000 euro.ideea e sa stiu la ce ma bag la costuri de intretinere si consum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vb de masinile de pe autovit, sa stii ca ambele trebuiesc retapitate; una la mana.

Eu am fost sa vad T6-ele. Masina nu e rea, e la un pret relativ fair; vanzatorul nu imi place... dar in cel mai rau caz un buget de raparatii de 2000 eu, poate fi luat in calcul, daca iti permiti.

In rest, cel mai optimist consum, ala de 12% (desi eu as lua ca baza 15%), nu ar trebui sa te deranjeze daca vrei atatia cp... si volvo s80. Reviziile sunt aproximativ la fel.

Succes!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da.T si mie mi-a parut cam ciudat.prea ieftin pt cat a fost nou.si nu a facut poze din interior si asta clara ca inseamna scaune nasoale.dar pe cealalta ai vazut-o ? poti sa im spui mai multe detali despre ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cealalta nu am vazut-o... e in mehedinti  ::)

Ca pret sa stii ca asta e pretul unui s80 din 2000, sunt mai ieftine decat s60 (dar o sa se ieftineasca si s60, imediat dupa aparitia noului s60 undeva prin toamna), nu asta ar trebui sa iti para dubios.

Din poze si 2.9i-ul pare in aceasi stare cu tapiseria, vezi cotiera. Pana la urma tapiseria nu e o mare problema, ca o poti schimba in timp, cand iti permiti.

Din punct de vedere al taxelor, 2.9i se incadreaza la alta taxare decat t6.

T6 este motor pana in 2.8 cmc, 2.9i depaseste 2.8cmc.

Alte detalii nu iti mai pot da,

Noroc.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost impreuna cu Adi la T6, si am mai multe pareri :D.

- Motorul nu are 272 CP. Undeva a pierdut cativa, si faptul ca becul de Check Engine nu se aprinde cand pui contactul ma face sa cred ca a fost "ars" cu buna stiinta. Urme de ulei nu prea serioase (un pic pe un lonjeron), plasticele intregi, prafuite. Nu spun ca nu trage bine, insa nu la cat ar trebui.

- O roata batea binisor, omul zicea ca este de la janta. Poate ca da, poate ca nu, eu nu inteleg pe cineva cum poate sa mearga cu bataia aia fara sa o rezolve.

- Cutia schimba bine, si pe automat si pe manual. Chiar si in kd smuceste exact asa cum trebuie. Masina nu parea forjata, pt. ca cutia pe automat schimba destul de jos (1800-2000 rpm), si, din umilele mele cunostinte, cutiile astea se adapteaza oarecum stilului de condus. Probabil ca si benzina scumpa ajuta la pastrarea motoarelor mai serioase intr-un regim de functionare mai lejer, ca altfel, bagi talpa - bagi bani :D

- Liniile caroseriei bune, lonjeroare drepte, lufturi egale, fara urma de lucrari, barile un pic strambe (in sensul de linii, nu de lovituri), probabil au mai fost lovite, date jos, si puse la loc "romaneste". Necesita un pic de ajustare a prinderilor.

- Un pic de rugina in portbagaj, la roata de rezerva, langa a doua baterie.

- cilindri cu gaz care tin capota motor ridicata dusi, trebuie sa o tii cu mana.

- Vopseaua destul de obosita, normala - zic eu - la o masina de 8 ani. Nu prea poti sa idi dai seama la culoarea aia si la umezeala care o avea pe ea daca sunt elemente revopsite. Daca sunt, inseamna ca au fost facute bine :) Eu zic ca mai merge un an - doi cu ceva polish si tratamente.

- Farurile pline de condens. Ca la balamuc apa acolo, omul a dat vina pe spalatul masinii. Well... Din cate stiu eu... :P

- Nu am mers prea mult cu ea, si doar pe sosele bune, imi venea sa dau in borduri cu ea sa aud suspensia, dar nu mi-am permis... :D Oricum, nu huruie rulmenti, nu scartaine flansele in viraj pe loc.

- In rest, confirm ce a zis si Adi, interior deplorabil (inclusiv mansonul de la schimbator era pulbere, cum a reusit nu stiu, ca mai este si automata, si nu mesteci mult la ea), vanzatorul destul de dubios, repezit, in anumite aspecte se dadea necunoscator (mai ales la intrebari incomode), in altele ii turuia gura ceva de groaza (la partile bune); kilometrii posibil umblati.

Per total... Nu recomand fara "Lista de preturi" data de un tester. Si fara un test de compresie. Mai ales din cauza acelui bec de Check Engine MIA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci cu asta de la Ploiesti ne-am lamurit.Ramane cea de Mehedinti.Testul de compresie oricum il fac la orice masina pe care o cumpar.De obicei merg sa cumpar o masina cu inca 2 prieteni.Unu e mecanic si are laptopul cu mufe si celalat e pompagiu care sta cu compresograful in brate tot timpul.Si de obicei cand ii spun omului ca vrea sa ii fac o testare pe bani mei , cei care sunt de buna credinta nu au nimic impotriva..bisnitari fug in primele 5 minute.

Acum sa trecem iara la informati:

Cam cat costa la un S80 indiferent de motorizare reviziile.Preturi orientative daca se poate.Sincer, nu am habar nimic despre modelul asta .Nu stiu ce provenienta sunt motoarele, daca au distributie prin lant sau curea...absolut nimic.Si sfaturile si informatiile voastre ma pot ajuta sa imi definitivez o idee despre volvo Eu am avut numai Mercedes, Bmw si VW in curte si sincer schimbarea o fac numai ca mereu am vrut un Volvo dar conjucturile au fost de asa natura sa nu il cumpar.Acum m-am decis si vrea un S80 .Recunosc ca ma incanta pretul in comparatie cu S60 sau alte marci  ..primesti ma multa masina si mai multe optionale la aceeasi bani.

Nu sunt blocat pe motorul de 2,8 l vreau si ceva mai mic dar neparat benzina.Am avut diesel pana acum si daca nu faci 30.000km pe ani minim ... nu e o afacere .

Hai care mai aveti prin tolba informati spune-ti si lui pustiu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!

eu am s80 T6 2.8 272 cp geartronic

consum: in oras 14.5l/100

reviziile cu ulei+filtre pana in 5 milioane (nu la reprezentanta dar cu filtre bune si ulei mobil1 seria 5w40

distributia completa cu pompa de apa+manopera aprox 12 milioane (am schimbat-o acum cateva luni)

de schimbat la ea am schimbat placute frana, tampon motor (4 milioane)...nimic deosebit

in concluzie dpdv al costurilor se poate compara cu un passat cu diferenta ca la volvo cad mult mai greu (si stiu ce vorbesc pentru ca sunt la a 4a masina volvo)/ comparatia de costuri o fac impreuna cu un prieten care are passat si tot schimba la ea articulatii, senzori, debitmetre,...turbina!?

in rest masina e foarte confortabila (eu o folosesc mai mult la drumuri lungi), silentioasa si cel mai important....are intotdeauna o rezerva de putere (senzatia mea este ca e precum calul din poveste care mananca tava de jaratec si zboara cu Fat Frumos ;))

p.s.: daca ai si alte intrebari, mai specifice iti voi raspunde cu placere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine mergi pe un 2.0T 179cp (06.1999->). Motor in 5 cilindri, supraalimentat, 1984cmc. Consum decent, motor echilibrat si ce este mai important, nivel de taxare f. mic (ai sub 2000cmc). Plus de asta, ai posibilitatea sa alegi cutie manuala, ceea ce la T6 e imposibil.

In Germania in jur de 5500 poti sa-l cumperi, este euro3 deci vei mai plati din februarie ~700 euro taxa.

Daca faci o diferenta intre consum/cost asigurare/cost impozit anual  intre 2.0T si T6 (1984cmc vs 2783cmc) si in plus de asta , masina adusa din Germania arata impecabil, eu zic ca nu merita sa dai ~6000 pe T6-le ala obosit in care mai bagi bani.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=98234872&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=30&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=148&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=1683436&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=30&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=148&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=94332068&pageNumber=1&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=30&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=148&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2

Share this post


Link to post
Share on other sites

s80

cutie automata consum in jur de 10.5 litri asa zice computeru,asa zic si eu  motor 2982 cmc 192 de cai

il am de 9 luni,masina e din 2000 si nu am bagat decit benzina

daca te plimbi o saptamina cu el sigur nu cumperi alta masina

daca i-ti pun un link cu un s80 o sa-mi sara in cap colegii de pe forum

poti sa-l vezi pe al meu in poze la intrunirea de anul trecut

e singurul s80

si mai are volanul pe partea dreapta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja vin raspunsurile pe care eu l-e astept...De ce va intreb toate astea? Am mers cu un S80 dar pe bancheta din spate la o delegatie.Si era varianta de 275 cp.Stiu ca la un moment dat dupa o pauza de pip pe autostrada soarelui soferul a accelerat de la 15-20km/h la 200 km/h .A facut undeva in jur de 20-25 secunde.Efectiv am stat lipit de scaun pana a incetat sa mai accelereze.Senzatia a fost de avion...

Acum am hotarat sa imi vand BMW-ul si sa imi schimb masina.Recunosc ca am vrut sa ma indrept tot spre BMW dar viitoarea sotie mi-a sugerat Volvo.Adevarul ca si eu eram inebunit dupa masina dar stiti cum e romanul ..Apleaca urechea la toti meseriasi...Si aveam ideea gresita ca e o masina extraordinar de scumpa si de greu de intretinut si la care la fiecare acceleratie urla un arab de bucurie ...

Dar tot citind forumul vad ca e o masina absolut normala iar un consum de 14,5l in oras nu imi pare mare.BMW-ul meu care e 318 papa 12,5 si are 130 cp iar pana la 275 mai adaug inca inca un motor de BMW.Revizia pe mine ma costa 4,5 mil tot la mecanicul meu iar la asta duce in jur de 5mil ceea ce e bine.Eu nu am distributie, dar 12 mil la 60.000 km adica cam la 3 ani nu imi pare o suma mare.Mai aveti cumva informatii despre alte piese?

Eu tot taxa aia din februarie o astept si sa fug in Belgia sa imi aduc unu ...

La motoare mai am eu sa imi definitivez imaginea.Am inteles ca exista mai multe motoare diesel produse si de Ford si de Peugeout.Cineva imi recomanda motoarele de la francezi , alti imi recomanda motoarele pe benzina care sunt si renault si volvo...Sincer aici sunt in ceata rau de tot.Si tot n ceat sunt si cu cutiile de viteze.Eu as vrea automata..

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo motoarele pe benzina sunt facute de ei (exceptie 1.7 pe vechea serie 4 (440, 460) care era de la Renault si V8-ul de pe noul S80 care este Yamaha)

Daca tot iei Volvo, ca si sfat, NU lua motor fara turbo. E pacat ;))

Cutia... cum vrei tu.

La diesel, ce te intereseaza pe tine, pe S80 este fie motorul 2.5 de la VAG(nu stiu daca este si euro3) sau 2.4 si D5 facue de Volvo.

Pe S/V40 dieselul era de la Renault, pe S40/V50 era de la Ford-PSA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi 2727 T6 2.8 272 cp are distributie si

Augustin, distributia se schimba la 90.000 nu la 60.000.

In ceea ce priveste comparatia cu BMW, eu am avu 525 benzinar si crede-ma ca nu se compara niciodata din nici un punct de vedere, plus ca imaginea arata altceva: sa mai dau niste exemple cu proprietarii de bmw din romania? nu cred ca mai e nevoie...

in ceea ce priveste tractiunea si cuplul: a mea te tine lipit de scaun de la 0 la 235 km/h si o face fara a avea senzatia de violenta... ce vreau sa spun este ca nu simti niciodata vitezele foarte mari

va salut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici T6 nu are distributie. E pe lant.

...Mie asa mi-a spus unu cu un t6 din 2000  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D T6 nu coboara sub 16l in oras indiferent cum ai merge ,iar in Bucuresti Dumnezeu cu mila!

Masina e grea  ,motorul e mare ,constructia lui fiind de asa natura incat nu poate fi economic. 12l ???? ,mi se pare o gluma buna.

Eu am T5 de 2l (1984) si sub 13,4l nu am putut scoate niciodata cu toate stilurile de condus posibile.

Iar 10,5l pe calculator (O fi fost schimbat de pe un D5 si a ramas blocat pe acest consum ;))

In plus masinile care sunt echipate cu Geartronic consuma mai mult ca cele manuale.( A se vedea S80D5... manuala vs geartronic).

Ca sa inteleaga bine lumea ce inseamna T5 ,T6 (ma refer la motoare):

Au cuplu mare inca de jos (~ 1500 turatii) datorita sistemului de injectie ( injectoare mari ~ 400 cm3/min).

Trag foarte bine in special dupa 3000 turatii cand consumul instant pe computer urca lejer si peste 50l.

Turbinele sunt performante  ,standard presiunea e setata la 10 PSI (~ 0.7 bari)...... o valoare mica pentru Mitshu TD04-05 ,care pot duce lejer peste 1 bar.

 6 cilindri x 400 cm3/min = 2,4l/min benzina la capacitatea lor maxima .Pe un circuit se poate goli lejer un rezervor de 70l intr-o ora.  Chiar si la relanti aceste motoare au consum marisor.Ca sa fiu mai explicit pentru o turatie de 850-900/min ECU deschide injectoarele de N ori x M milisecunde.Indiferent de motor principiul e acelasi. Cu cat debitul injectoarelor e mai mare si consumul creste. Un motor de 2l poate avea un relantiu bun si cu injectoare de 200 cm3/min si cu 400cm3/min  ,difera doar diagrama de injectie.

Masinile echipate cu aceste motoare ,chiar daca sunt grele (depasesc 1500 kg) se simt destul de usoare la condus ,iar la peste 4000 turatii devin adevarate "avioane" .Viteza maxima de 240-250 km/h se poate depasi in anumite conditii ,iar pana la 200 se ajunge f. usor.

 Oricum consumul de carburant este mare iar pentru cei care locuiesc in Bucuresti si care folosesc masina ,un T6 care este dotat doar cu geartronic este un client fidel al statiei PECO (Consumul real este  17-20).

 Si 6000 de euro reflecta din plin starea unei masini din 2000-2001. Lucruri care par minore la prima vedere se dovedesc a fi destul de scumpisoare la inlocuire (reparare).

 Eu unul recomand din plin S80 2.0T(180CP) si chiar 2.4i(168CP). Iar masinile cu preturi mici pot fi suspectate de multe defectiuni. Chiar daca se comporta relativ bine (se stie ca Volvo este masina care functioneaza binisor cu o gramada de defecte aparent insesizabile) ca sa fii constient ca este in parametri optimi poti investi multi bani dupa achizitionare.

 Dar gusturile si pasiunile nu se discuta   ,cine vrea T6 cumpara aceasta masina ,cine nu ..... sigur prefera D5-ul.

NUMAI BINE ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

T6 are distributie pe curea. Eu nu stiu motor de la Volvo cu distributie pe lant.

Daca vrei musai pe lant, mergi pe un Saab 9-5 aero ;))

Consumul declarat de producator, in circuit urban pentru S80 T6 este 16.6 litri/100km. Mai adaugi 20-25% in plus si ai consumul real, la mers normal in oras.

S80, fiind din clasa premium executive, si fiind Volvo se devlaorizeaza rapid. Mai ales ca sunt preferate de firme de inchirieri auto (Hertz de exemplu) si asta contribuie la scaderea abrupta a pretului la 3 ani, cand se schimba flotele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incepe sa se faca lumina pe strada mea...Deci raman la motorul de 2l T pe benzina sau la cel de 2,4 l diesel.Am vazut ca si in Germania si in Belgia unde am prieteni preturile la modele cu pana in 200.000km ajung in jur de 6000-6500 euro.Si sincer prefer o masina rulata afara decat una rulata in Romania.Mai ramane taxa fundului.Ca la pretul actual la diesel plange mama de cati bani cer magari astia...

Ca idee o sa cumpar 2 masini , ambele S80 .Una o vrea sora mea si una pt mine.Ea o sa il foloseasca ca masina de naveta la 25 km de locul unde locuim iar la mine o sa fie masina de zi cu zi .Sincer din datele furnizate cu atata amabilitate de dumneavoastra am tras urmatoarea concluzie si daca gresesc am sa va rog sa ma corectati .Pt economie se recomanda un diesel dar si motorul pe benzina de 2l turbo, iar pt senzati tari cel de 2.8l si 275 cp care nu e recomandat pt trafic zilnic in oras.Sincer astept sa vad ce se intampla cu taxa minune.As putea sa tin masinile inmatriculate si in Belgia si in Germania dar acolo taxele si impozitele sunt extrem de mari .

Probleme cu cutiile atutomate? As vrea automate pe ambele...

SI inca o intrebare..Ce modele din Gama lui S80 au tractiune integrala? O recomanda cineva pt fiabilitate?

Preturi la piese nu are nimeni ? La nimeni nu a cazut nimic la masina inafara de consumabile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturi pentru piese poti obtine si de la mine, odata ce imi spui ce te-ar interesa...

Personal intre S80 si S60 ti-as recomanda S60-ul, mai ales daca nu ai obiceiul sa mergi cu pasageri in spate. In partea din fata S60 si S80 sunt similare, nu e nicio diferenta ca spatiu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer imi place mai mult S80 la interior.S 60 aduce dar nu e la fel.E doar o chestie de gust.Si am vazut ca S60 e mult mai scump la achizitei si in tara si afara.Cam 80 % din timp cred ca orice om merge cu maxim inca o persoana in masina.Exceptie fac taxi unde sunt alte date.Eu vreau masina pt familie.Adica nevasta, 1-2 copii si un catel.Si vreau masina sigura ! Asta e chestia care ma intereseaza cel mai mult.Locuiesc in patria permiselor false (adica Pitesti ) si vreau atat pt mine si in mod special pt familia mea o masina sigura.Am eu o pasarica..ce e mare e sigur!S60 imi pare mic in comparatie cu S80.SI mai e ceva...m-am spurcat de la Mercedes sa am spatiu in masina.

Vis a vis de piese , cu consumabilele m-am lamurit , acum spune-mi te rog de cele care pica frecvent.Adica ce e in contact cu solul , transmisie, alimentare.Ca la noi cam astea pica de obicei.Spunea cineva pe aici ca a schimbat kitul de ambreiaj la un S80 si a dat 2000 euro.Imi pare un pret astronomic .La un MB clasa E din 2000 nu sare de 400-500 euro.Pana la 2000 imi pare astronomic.Adica piesele de volvo costa cu pana la 400% mai mult decat la Mercedes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now