volvo

placute de frana uzate

7 posts in this topic

ieri s-a auzit la franare un usor huruit, asemanator cu cel de la dacie atunci cand erau placutele foarte uzate.

daca placutele s-au uzat, nu trebuia mai intai sa se aprinda vreun bec in bord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu ai senzor de uzura la placute, tocmai de-aceea si "haraie" din cauza unor cleme metalice elastice care freaca pe disc cand e cazul sa le schimbi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciudat lucru!

cum de volvo nu au pus un astfel de senzor pentru placute?

mie mi se pare un senzor destul de important, care tine in mod direct de siguranta;

daciile care aveau bord CN aveau un astfel de senzor...

acum sa nu spuneti sa-mi iau dacie... ;D

deci la volvo tre' sa schimbi placutele atunci cand huruie...

sau cand iti spune mecanicul

asta e...

stie cineva cam cat tine un set de placute?

de cand am luat masina (nu am luat-o noua, a mai mers si altul inainte)eu am facut 40.000 km si nu le-am schimbat niciodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Programul de service de la VOLVO (unde teoretic ar trebui sa ne ducem TOTI masina) contine si inspectarea uzurii placutelor de frana. Drept care la fiecare 10.000km (ma indoiesc ca reusesti sa le tocesti mai repede), cand te duci la revizie, ti se va zice daca trebuie sau nu sa le schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca nu ma insel senzorul placutelor nu tine de Volvo,ci de producatorul placutelor...daca vrei mai ieftine,le iei fara senzor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca le vrei la $1000 gramul, tot fara senzor le iei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corectati-ma daca ma insel dar senzorul este legat de placute de la masina si nu invers. Oricum, eu abia am schimbat placutele acum 2-3 luni - 4000km maxim si saptamana trecuta, in mers, a inceput sa se auda un huruit de parca luasem o tabla sub motor. Trag repede pe dreapta de frica sa nu se fi rupt ceva pe la motor (naiba stie cu fiarele astea?). Nimic. Ma uit pe interiorul rotilor fata (dupa 15 min. de gandire profunda) si observ ca acea clema metalica zgaria discul din cauza ca se deplasase putin. Inutil sa mai spun ca am miscat-o si totul a revenit la normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now