viorelgrigoriu

cablaj injectoare imbatranit

20 posts in this topic

Ce probleme pot sa apara atunci cand acele capisoane din cauciuc s-au copt si au ramas firele de alimentare a injectoarelor dezgolite?

post-1874-12877855754771_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU CRED ca atata timp cat injectorul este alimentat si primeste comanda prin cele doua fire, nu poate sa apara nici o problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rationament corect,de indata ce injectoarele se alimenteaza la 12 V,am intrebat pentru ca am vazut un topic in care cineva scria ca avea probleme la mersul motorului datorita cablajului imbatranit dar banuiesc ca in cazul respectiv erau  fire intrerupte

   

                                                                        Multumesc

                                                       

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul respectiv era probabil imbatranit cablajul de la aprindere... De-acolo o intensitate scazuta a scanteii, etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste asta! Stiu ca nu are sens dar apare ca defect remediat prin schimbarea cablajului.

Normal ca la tensiuni mari apar pierderi in dielectric(inalta tensiune de la bobina de inductie),Clar ca la 12V si 0,75 A nu are cum sa fure curent.

knot

Jr. Member

**

Deconectat Deconectat

Mesaje: 90

Masina: volvo 480t

Localitatea: braila

puiu_t

Vezi Profilul Adresa de mail Mesaj personal (Deconectat)

Raspuns: PORNIRE GREOAIE

« Răspuns #8 : Joi 18 Septembrie, 2008, 12:33:23 »

Răspunde folosind un citatCitat

Incercati sa schimbati cablajul de la injectoare, care dupa o perioada din cauza caldurii excesive se coc/crapa, si probabil incep sa "fure" curent. Problema avuta si rezolvata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze, se pare ca am sarit peste post-ul asta... Cred ca cel mai sigur poti vedea pe un osciloscop varfurile de tensiune... Mai precis de-atat n-ai cum, si nu poti folosi din pacate multimetre pentru ca au intarzieri mari si o sa-ti "integreze" oscilatiile de tensiune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc ,intradevar pt o diagnoza corecta cel mai exact este osciloscopul,dar eu am vrut sa stiu la ce curent pot alimenta injectoarele pentru a le curata.(Tensiunea nu putea depasi 12 V)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mai trebuie avut grija la timpul in care le tii sub tensiune. nu mai stiu unde era scris asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am alimentat la 12 V  de la un redresor si nu le-am tinut mai mult de 30 sec. in reprize scurte

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu inteleg cum curatati voi injectoarele alimentandu-le la 12v?... ce rezolvati cu asta? inseamna ca ai alimentat inj cu o frecventa de 5000/min?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se deschid la 12V si se curata pe "invers" cu spray-contact (se inverseaza traseul lichidului de curatat) injectandu-se lichid de curatat prin partea de "evacuare" a injectorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh... d-aia exista placebo ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar sa fie placebo,totusi le cureti de depunerile de rugina si se obtine un jetapreciabil ,e posibil sa aveti dreptate,cum se curata profesional?

                                     

                              Am sa pun poze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rugina in benzina ? Cel mult gome !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe rampa acolo unde se monteaza injectoarele am gasit depuneri ruginii si din injectoare la fel s-au desprins depuneri de aceeasi culore,spuneti-le cum doriti,eu am zis ca e rugina dar poate ma insel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si apropos spuneti-mi ce-i cu frecventa de 5000 HZ,asta e regimul de lucru al injectoarelor(dat de ECU) sau apare la curatarea cu ultrasunete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frecventa de 5000HZ = 5000 deschideri/secunda. Asta inseamna 5000/4 = 1250 de ture/secunda = 75000rpm ;D

Ceea ce vrei tu sa spui este 5000/60=83HZ ! Corespunzator cu regimul de turatie de 5000rpm !

Practic asa se si curata injectoarele, se pun la un generator de semnal care le alimenteaza 0-12V la diferite regimuri de turatie (800-7000rpm), se compara jeturile, se pun la curatat cu ultrasunete apoi se verifica din nou, pana exista diferente sub 10-15% intre ele la debit / un anumit timp. Daca nu le poti scoate in parametrii apropiati de cei de fabrica dupa 2 curatari, altele !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult iata iarasi un raspuns competent ,intradevar frecventa este raportul dintre oscilatii(in cazul nostru impulsuri ) in unitatea de timp(s) nicidecum min.

                 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now