nicu132003

Curse Legale 402m Craiova

14 posts in this topic

ce presupune participarea ? Cum sint probele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e foarte simplu ...

402 m linie dreapta. Liniute adica. Eu m-am inscris deja, desi nu am masina inca :) ... deci Volvo Club va fi reprezentat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si financiar nimic ?  :D 

Ca premiu - o evacuare totala, un CAI, ceva ?  :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu m-am interesat de premii pentru ca e extrem de putin probabil sa ajung in postura de a ma interesa ;).

Fun is all that matters!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe 15 martie va avea loc la craiova, pe drumul de la Bucavat curse legale de masini.

ceva amatori cu volvo?

M-am nascut in Craiova dar nu am auzit de Bucavat ci doar de Bucovat (Bucovãtz se citeste). ;D

... ca sa nu va rataciti in cazul in care va duceti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Bucovat intr-adevar ... eu stiind de ceva vreme despre eveniment nici n-am remarcat ca Nicu a schimbat o litera.

De ratacit nu ne ratacim noi asa usor :)

Toate bune,

V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna interesant,daca o repar pana atunci....

care e procedura de inscriere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

as veni si eu dar nu am cu ce... :( ce sa fac cu 156 cai motorina acolo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa te distrezi!

Eventual ii faci si o remapare inainte (daca nu ai deja).

Te uiti pe la ce grupa te incadrezi si iti calculezi sansele. S-ar putea sa nu iesi chiar din primul tur...

Distractia conteaza ... crezi ca eu ma duc sa castig ?Ca idee, eu pic in grupa cu Leon-urile cupra de 240cp stock si stiu destule care au deja peste 300cp ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu te verifica? la caluti? pai daca eu ma inscriu la 102 kai si am turbina, unicip, evacuare si ajung la 200 kai ce se intampla? din curiozitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa te distrezi!

Eventual ii faci si o remapare inainte (daca nu ai deja).

Te uiti pe la ce grupa te incadrezi si iti calculezi sansele. S-ar putea sa nu iesi chiar din primul tur...

Distractia conteaza ... crezi ca eu ma duc sa castig ?Ca idee, eu pic in grupa cu Leon-urile cupra de 240cp stock si stiu destule care au deja peste 300cp ....

Da stiu, pai am cip (20 cai). Asa ca idee mai sunt si masini pe motorina acolo?

la 156 cam cu ce as concura ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grupele sunt cele de mai jos.

La puterea din talon stock (daca e motorul schimbat se considera puterea stock a noului motor) se aplica urmatorii coeficienti, rezultand puterea de incadrare in grupa:

Pt montare suplimentara de turbo (puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa

Pt compresor (puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa

Pentru nitro, nos (puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa

Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)

Tractiune spate 1,00

Tractiune fata 0,95

Motor central 1,10

Tractiune 4x4 1,15

Grupele de concurs:

Aspirat Turbo

A <100 CP <85 CP

B 101-130CP 86-115CP

C 131-165CP 116-145CP

D 166-200CP 146-180CP

E 201-250CP 181-230CP

F 251-300CP 231-280CP

G 301-350CP 281-330CP

G1 301-350CP 4WD 281-330CP 4WD

H 351-420CP 331-400CP

H1 351-420CP 4WD 331-400CP 4WD

VIP 420CP> 401CP>

Ca un exemplu, in cazul meu:

Putere stock: 200cp TURBO x 0.95 (coef de tractiune fata) = 190 cp finali = > grupa E (ma incardrez la turbo)

Alt exemplu: VW Corrado VR6 cu compresor montat ulterior: 192cp stock x 0.95 (tr. fata) x 1,3 = 237.12 => Grupa F

Altu: BMW 325i stock 215cp x 1 (coef tractiune spate) = 215cp => Grupa E (se incadreaza la aspirat). Daca i se monteaza turbo aftermarket, 215*1,6 = 344 => Grupa H (se incadreaza la turbo).

Si asa mai departe ...

Modificarile aduse masinii in afara de cele prezentate NU conteaza la incadrarea in grupe. La fel, schimbarea turbinei stock cu alta nu se ia in calcul pentru ca masina era deja turbo deci nu se aplica x1.6 .

Bineinteles, odata ce ai modificat major masina este f. posibil ca grupa la care te incadrezi sa nu mai prezinte interes pentru tine drept urmare este permisa incadrarea la orice grupa superioara celei in care te-ai incadra dupa aplicarea coeficientilor corespunzatori (adica, as putea sa ma inscriu oricand direct la H daca vreau, in loc de E - daca consider ca merita (momentan nu :) )).

Acum ... ce masini sunt in fiecare grupa? Tot ce iti poti imagina ... va ganditi si voi la puterile stock si cam ce modificari ar putea sa se faca. Si da ... sunt si diesele. Un prieten si coleg de club castiga de ceva vreme la grupa A locul 1 cu o masina diesel.

Si cu asta inchei micul manual de 'legale' :).

Succes!

Vlad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now