bennygalea

problema pornire S40 model 2005

9 posts in this topic

Buna seara domnilor,

Am un volvo s40 model 2005 motor 2.0 Diesel. l-am parcat duminica seara in garaj si totul era ok. peste saptamana nu circul cu el ca am o alta masina de oras. acuma seara am incercat sa o pornesc si cand bag cheia in contact imi apre scris in germana: ''schlusselfehler erneut versuchen". si mi se parinde doar becul din podul pedalier si plafonierea. in momentul in care invart cheia in contact dispare tot si nici o urma de bec la pord sau tentativa de pornire. am crezut initial ca e bateria si am incercat sa ii dau curent de la cealalta masina si nici vorba sa porneasca. am mers la ceasornicar si am schimbat si bateria din telecomanda ei ca sa elimin si problema asta si tot nimic,

acuma i-am dat jos bornele sa se reseteze si sa vad mai inkol ce se intampla.

S-a mai lovit cineva de problema asta?

Multumesc mult,

Cu stima,

Benny Gaea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca ramai fara curent in momentul in care cuplezi electromotorul....Daca bateria este buna, verifica starea bornelor (+ la cutia de sig & electromotor si - la masa). Posibi sa fie oxidate/slabite...  ;)

Cunostintele mele de germana sunt limitate insa masina iti transmite  "s...........incercati din nou" :D

Bafta si tine-ne la "curent"!  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Schlusselfehler erneut versuchen" inseamna ''Greseala la cheie - incercati din nou'', dar nu stiu, care este motivul, pentru care ti-a afisat acest mesaj, in orice caz, masina nu a recunoscut cheia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asadar, azi de dimineata m-am dus in garj si am pus bornele aceasi problema... am verificat bateria este ok... am incercat sa ii dau curent din alta masina nci asa... apoi am dat jos bateria jos si am pus alta baterie pe masina si nici asa. atunci am cautat niste service-uri deschise in oras pe unde cand mi-au vazut cheia asta de plastic cu cipul in ea mi-au zis ca nu pot sa faca nimic decat in reprezentanta.

atunci am vb cu un prieten de la service opel si mi-a zis ca la ei se intampla zilnic cazuri la masini diferite la care treubie schimbat cipul dupa cativa ani sau trebuie ''resoftata'' cheia la un cost maxim de 90-100e pt opel din 2007 incoace

asta va fi solutia cred... luni la reprezentanta cu cheia in manutza sa vad ce pot face.

o sa va tin la curent cu  ceea ce solutionez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cheia de rezerva ai incercat, sa pornesti masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am alta cheie de rezerva din asta de plastic cu cip in ea. azi am facut programare la volvo in debrecen ungaria pt ca fata de oradea e cel mai aproape si cel mai ok... mult mai ok ca oradea unde azi am fost tratat dezastru. am 70 km de acasa pana la service in poarta. mai greu a fost cu scosu din garaj si din curte si apoi urcatu pe trailer ca rotile au ramas virate un pic. maine dimineata e programata masina akol si mi-au promis ca ma intorc cu ea pe roti.

va tin la curent maine seara

Share this post


Link to post
Share on other sites

asadar, tocmai m-am intors de la service volvo din debrecen si vreau sa spun ca sunt foarte incantat de ceea ce am intalnit acolo si baietii sunt foarte priceputi iar ca pret sunt sub preturile de la noi. eu am fost foarte multumit de ei si vreau sa spun ca problema era de la cheia aceea de plastic care a fost schimbata s-a resoftat si apoi mi-au desfacut bordu ca sa resofeteze si masina .

ma bucur ca s-a rezolvat si acum sunt cu 2 chei sa nu mi se mai intample iar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca s-a rezolvat.

Cat a costat toata afacerea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now