Guest S40

Mecanice

15 posts in this topic

Salutare!

Am si eu o intrebare: poza din imagine reprezinta bieleta antiruliu fata?

Multam,

M

post-0-12877844358085_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca trebuie sa schimb de urgenta piesa asta pe dreapta fata.

De obicei se schimba si pe stanga sau nu are legatura?

Mersi,

M

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei se schimba ambele parti deodata pentru ca ambele sunt conectate de o piesa comuna, aceea fiind bara stabilizatoare. Eu mi le-am schimbat cu ajutorul lui Pedala pe ambele parti si am scapat de troncaneli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Si eu am schimbat aceasta bieleta pentru ca incepuse sa troncane si suspectam alte bucsi, pana m-a luminat iridibo. Multumita lui am scapat de alte cheltuieli aiurea si poti sa o schimbi si singur (dai roata jos si desfaci 2 suruburi).

    ATENTIE mare in schimb, exista 2 dimensiuni, una de 20 de centimetri (mai SCUMPA), si una de 26 de centimetri, mai ieftina. Masoar-o pe-a ta si vezi de cat e, eu era sa comand altceva la ADF dupa recomandarile din catalogul lor, comand-o dupa codul din VADIS, ca e sfant !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scapat de troncaneli....!!!!!......si pot spune ca m-am reindragostit de masinutza mea de cand am schimbat bieletele antiruliu.

Intr-adevar, sunt doua tipuri, si binenteles ca prima data le-am comandat pe cele mai lungi desi aveam nevoie de cele de 20 cm....am rezolvat problema...si acum simt masina mult mai legata...

Stiu doar ca nu sunt originale, ci nemtesti, insa nu stiu de unde au fost luate pentru ca s-a ocupat service-ul la care am nimerit...pe mine m-au costat 75 RON bucata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot eu....repetent la mecanica......captele de bara sunt cele din poza atasata?

Ele inteleg ca influenteaza directia. Pot fi cauza pentru care simt in volan ca trag mai greu dreapta decat stanga? Ce altceva mai poate influenta chestia asta?

Multam,

Mihai

post-0-12877844502794_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capetele de bara nu fac ca directia sa fie mai grea. Ma gandesc ca ar putea fi de la pompa de servo, de la lichid sau din caseta. Altceva nu vad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai grea doar cand trag in partea dreapta......in plus, volanul sta putin aplecat spre stanga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca la tine este vorba de o problema de geometrie. Dupa un anumit punct cand rotesti volanul la stanga tinde sa se roteasca volanul in continuare singur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie imi vine sa zic ca se roteste mai usor in stanga decat sa zic ca se roteste singur....

geometria mi-am facut-o pana acum de mai multe ori insa nu am scapat de "buba" asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este ca reglajele de geometrie la suspensia MacPherson nu rezolva problemele la unghiurile de cadere sau fuga.... Subcadrul motor-suspensie este nelovit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de mine nu este lovit....si nici in cartea de service nu am gasit urma de vreo lucrare "suspecta".....dar mana-n foc nu o bag....poate ca reparatia au facut-o in alta parte fara sa o treaca in cartea de service.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now