Sign in to follow this  
Followers 0
contdezactivat

Rog ajutor din partea unui cunoscator de lb germana... ptr 1.9td

8 posts in this topic

Salut!

Dupa cum multi dintre voi cunosc deja, am o problema cu alimentarea la al meu 1.9td "D19t266", care este acelasi prim motor montat pe s/v 40... adica D4192T.

Problema spusa in cel mai simplu mod posibil este ca: nu se alimenteaza.

Filtrul de motorina e mai tot timpul gol si daca ii dau turatii puternice risc fie sa imi moara motorul, fie sa am fluctuatii in turatie.

Am gasit ceva intr-un manual de reparatii, scris in limba germana dar din pacate nu ma am deloc cu limba Ariana.

Rog pe cei care au habar de ce scrie acolo, daca recunosc simptomele, sa ma anunte si pe mine.

Am incercat cu translatoarele de pe net, fara sa ajung la nici o concluzie. ???

Sau... daca cumva chiar intra cineva de la reprezentante pe aici, poate ca ar stii mai multe decat ce am gasit eu.

Merci!

:-*

post-924-12877860162052_thumb.jpg

post-924-12877860164768_thumb.jpg

post-924-12877860167422_thumb.jpg

post-924-12877860169842_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cunosc limba germana, dar ai verificat pompa de alimentare din rezervor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cunosc limba germana, dar ai verificat pompa de alimentare din rezervor ?

Nu are pompa de alimentare in rezervor.

pune o supapa de sens pe alimentare :D;D:D;D

Are deja... mi-a luat-o Volvo inainte.  ;)

Am observat de curand, ca atunci cand e pe terminate motorina in rezervor se manifesta urat.

Valvele la buson sunt ok. Cine a avut-o inainte a scos si yala din buson.... doar ca sa se asigure.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

conform manualului ar putea fi urmatoarele probleme (nu sunt foarte priceput dpdv mecanic):

- turatia de relanti prea mica (cred ca nu e la tine cazul)

- pierdere de combustibil intre pompa de injectie si pompa de combustibil (urmeaza pasii v1, v2...)

- pierdere de aer in sistemul de alimentare (urmeaza pasii t2...)

- injectoare defecte sau necorespunzatoare (urmeaza pasii w1...)

- nu sunt reglate supapele corespunzator (urmeaza pasii d1...)

- piston care blocheaza sau inelele din jurul pistonului (nu stiu cum se numesc) blocate (urmeaza pasii c1...)

- pompa injectie defecta (urmeaza pasii y1...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

conform manualului ar putea fi urmatoarele probleme (nu sunt foarte priceput dpdv mecanic):

Multumesc frumos!  :-*

As dori detalii pentru varianta 3 si 7, adica "pierdere de aer..." si "pompa de injectie defecta".

Mai les pentru varianta 7.

Multumesc inca odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos!  :-*

As dori detalii pentru varianta 3 si 7, adica "pierdere de aer..." si "pompa de injectie defecta".

Mai les pentru varianta 7.

Multumesc inca odata.

nu prea vad detalii, decat sa urmezi pasii trecuti acolo, eventual scaneaza paginile respective si insereaza-le

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa... deci asta era treaba.

Pai pasii aia nu sunt trecuti!  :(

Multumesc oricum de efort. Apreciez!

:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0