contdezactivat

Activare/dezactivare DRL?

26 posts in this topic

Salut!

Stie cineva cum se poate activa dezactiva functia "Daytime Running Lights" la seria 400?

Am citit pe undeva ceva legat de cheia in contact si tinut de maneta de semnalizare in "flash" pentru 5 secunde... cam vag.

Poate stie cineva mai exact, va rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din cate stiu, la S40/V40-urile mai vechi de 1999, ca sa scapi de chestia asta schimbai TOT blocul de lumini (comanda cu buton rotativ). Ma indoiesc ca la 440/460 ar fi altfel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avem asa ceva la batrinelele noastre ?  :D

Conform ofertei originale pe care am atasat-o ar trebui sa fie. :)

Eu din cate stiu, la S40/V40-urile mai vechi de 1999, ca sa scapi de chestia asta schimbai TOT blocul de lumini (comanda cu buton rotativ). Ma indoiesc ca la 440/460 ar fi altfel :)

Eu vreau sa le pornesc. O sa se rupa butonul de la cat le pornesc si le opresc in fiecare zi.  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conform ofertei originale nu scrie cu ce fel de buton vine masina :) Crede-ma, e ALT BUTON ! ALT bloc de lumini !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din cate stiu, la S40/V40-urile mai vechi de 1999, ca sa scapi de chestia asta schimbai TOT blocul de lumini (comanda cu buton rotativ). Ma indoiesc ca la 440/460 ar fi altfel :)

Deci daca ai buton rotativ la S40 nu ai DRL? Eu am d'ala, pot opri si porni farurile ca la orice alta masina; si am si un fel de DRL :P , in sensul ca farurile se opresc si pornesc odata cu motorul(binenteles, daca rotativul e pe ON). Nu am mai umblat la butonul asta de mai bine de 1 an... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu l-am avut pe ON 1 an si acum nu mai am baterie. M-am obisnuit ca dupa pornirea motorului sa aprind si farurile si sa pornesc si radio-ul. Este mai sigur asa  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din cate stiu, la S40/V40-urile mai vechi de 1999, ca sa scapi de chestia asta schimbai TOT blocul de lumini (comanda cu buton rotativ). Ma indoiesc ca la 440/460 ar fi altfel :)

corect, la 480 pentru a avea DRL trebuie modificat blocul de lumini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blocul de lumini este identic la orice 440-460. Nu este ca la modelele noi de masini care mai au in reglaj pentru DRL.

Pana acum am aflat ca DRL poate fi conditionat de existenta INFO CENTER...

Mai sap un pic... poate pana la urma o sa gasesc pe undeva un Owners Manual in engleza.

post-924-12877861279974_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma indoiesc profund de existenta acestui sistem pe o masina din anii 90, mai ales ca pe acea vreme nu exista obligabilitatea folosirii luminilor de intalnire pe drumurile europene .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam sa las comutatorul din blocul de lumini mereu pe ON dar nu tine faza. Tocmai am facut o proba... si stopurile raman aprinse, plus ca ma bazaie cand deschid usa.

Din cautarile de pana acum, am ajuns la concluzia ca exista DRL la 440/460 dar conteaza pentru ce piata a fost facuta masina si probabil ca mai conteaza si existenta Info Center-ului.

Mai caut... mai astept sugestii.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu l-am avut pe ON 1 an si acum nu mai am baterie. M-am obisnuit ca dupa pornirea motorului sa aprind si farurile si sa pornesc si radio-ul. Este mai sigur asa  ;)

Dar ce a patit bateria?  ??? Repet, mie mi se aprind farurile cand pornesc motorul, si se sting cand il opresc. Deci nu merg niciodata pe baterie. Poate doar daca stau cu contactul pus fara sa pornesc motorul. Ceea ce e aiurea.

A, si inca ceva fain la procedura de pornire:

Pui contact, se aprind farurile; insa cand dai la automat, farurile se sting, astfel ca toata zeama bateriei se duce in electromotor :D. Deci nici in acel moment nu imi omoara bateria...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am infocener si nu am DRL, vazusem un tutorial despre cum modifici comutatorul, insa nu mai stiu unde am vazut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MuadDid, nu stiu daca in momentul in care ai farurile aprinse si se sting cand dai contact, nu iti omoara bateria. Asa le aveam pana acum dar am inteles ca nu este tocmai indicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

app de lumini.am ramas cu gura cascata cand am descoperit ca la 480 (cel putin a mea) exista din fabrica functia "Follow-me-home lights".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MuadDid, nu stiu daca in momentul in care ai farurile aprinse si se sting cand dai contact, nu iti omoara bateria. Asa le aveam pana acum dar am inteles ca nu este tocmai indicat.

Ce sa zic... Am trecut prin 2 ierni cu faza asta, si nu am "castigat" nici un fel de ezitare din partea bateriei. Asa ca, inainte cu tupeu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce ai oprit motorul si inainte sa iesi din masina, actionezi maneta de lumini(flash) si luminile de la faza lunga vor ramane aprinse pt aprox. 30 sec, pentru a-ti lumina drumul catre casa. Asta stiu ca e valabila la 480, la 440-460 nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o mare rugaminte la cei cu DRL activat.

In panoul cu relee de sub capota, aveti cumva un releu pe care scrie si "Dim Dip"?

Daca da, va rog sa imi cumunicati seria de pe el.

Multumesc anticipat!  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fac progrese!

Dupa ce m-am sfatuit cu cativa pasionati, am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb blocul de lumini si atat.

Blocul de lumini original avea numai 3 contacte pe comutator desi veneau 5 fire la el.

Logic, am cautat un bloc de lumini care are 5 contacte pe comutator... si l-am gasit chiar in gramada de piese care imi ocupa o parte din bucatarie. Noroc ca nu am apucat sa imi duc planul de curatenie la bun sfarsit, ca altfel ajugea la gunoi comutatorul asta.  :P

Deci, am montat noul bloc de lumini si...acum am DRL. Am facut tot felul de teste si pana acum e totul OK.

post-924-1287786149105_thumb.jpg

post-924-12877861491644_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce m-am sfatuit cu cativa pasionati, am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb blocul de lumini si atat.

Blocul de lumini original avea numai 3 contacte pe comutator desi veneau 5 fire la el.

Off... de ce nu-i crezi tu pe-ai mai batrani... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now