Sign in to follow this  
Followers 0
prroga

Garda la sol

25 posts in this topic

Cine stie cat are garda la sol un V40 diesel de 115 cai? Mi se pare ca a mea e cam lasata de bot in jos! Or fi arcurile lasate?Daca-i schimb numai arcurile n-ar trebui sa-i schimb si amortizoarele? Cum as putea sa o inalt fara cheltuieli prea mari? ???:dreams:

Share this post


Link to post
Share on other sites

are garda maaaare. 

naiba stie, dar e o masina inalta, oricum.  ia-ti si tu alte arcuri.  daca e demult asa, probabil ca a "topit" si amortizoarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e de cand am cumparat-o ! Atunci avea doar 2 ani vechime si 120.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este destul de joasa.

Fata de Renault Laguna1, Laguna2, Mondeo MK3 pe care le-am condus pe drumuri de pamant, V40 este mai joasa, atingi mai repede cu ea jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fa o movilita de nisip , treci cu masina peste ea, si gata : stii cit are garda la sol....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu cat am . Problema e :cat TREBUIE sa aiba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu personal cred ca este cam mica...pentru ce avem noi pe aici!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu personal cred ca este cam mica...pentru ce avem noi pe aici!

mama, mama, si avem niste femei......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu personal cred ca este cam mica...pentru ce avem noi pe aici!

daca si s/v40 au garda mica....eu zic ca cine are impresia asta trebuie sa se orienteze spre jeepuri, sau spre skode octavia cu pachet de drumuri grele.

garda mica are un rs4, un m3, si am vazut si volvo, dar nu cu suspensia de fabrica . 

mie masinile inaltate, gen audi sau skoda cu pachet drumuri grele mi se par penibile

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca si s/v40 au garda mica....eu zic ca cine are impresia asta trebuie sa se orienteze spre jeepuri, sau spre skode octavia cu pachet de drumuri grele.

garda mica are un rs4, un m3, si am vazut si volvo, dar nu cu suspensia de fabrica .

mie masinile inaltate, gen audi sau skoda cu pachet drumuri grele mi se par penibile

Mersi da' eu stau foarte bine orientat spre volvo!Cat despre garda,raman la parerea ca este joasa pentru drumurile noastre.Da,pentru o tara civilizata e asa cum zici tu,dar nu pt aici.Poate la giurgiu drumurile sunt bune dar in rest....mergi de la Slobozia la Braila(E577)sau incerca sa mergi din VEstul tarii in Nord(E 58)si cate si mai cate,si daca dupa aia ti se pare ca S/V 40-ul are garda la sol mare..eu raman tot la Volvo(sac ca tot nu ai scapat de mine)dar trec la XC-uri.Sper ca observi ca astea sunt E-uri.Daca ne apucam sa vorbim de DN-uri mai bine ne impuscam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

garada la sol este mai mica la v40, decat la alte masini....si asta o spun din experienta, nu din vorbe.....momentan nu pot verifica sa spun exact (cifre concrete), dar sunt sigur ca e mai mica decat la alte masini, chiar mai mica decat la un s60...

Share this post


Link to post
Share on other sites

garada la sol este mai mica la v40, decat la alte masini....si asta o spun din experienta, nu din vorbe.....momentan nu pot verifica sa spun exact (cifre concrete), dar sunt sigur ca e mai mica decat la alte masini, chiar mai mica decat la un s60...

N-as spune la fel, cel putin in cazul meu. Mie mi se pare ca e destul de inalta.Sa difere inaltimea arcurilor?

Ce jante / cauciucuri ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca este destul de joasa. Cel putin pe aici prin N tarii, drumurile sunt destul de rele. Aproape in fiecare saptamana ating masina. Eu circul cu 205\50\16, stabilitate f buna, dar totusi parca josa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu merg cu 195/60/15 pe fata si 195/65/15 si e perfecta asa, nu e joasa de loc, insa nici nu arata aiurea. Datorita specificului zonei nu pot avea o masina joasa, si la toate masinile care le-am avut am procedat la fel. Si multi dintre amicii mei fac asta.

Incercati si voi manevra asta, cu cauciucurile pe spate o idee mai mari. Ideal ar fi sa nu schimbati si latimea, ci doar inaltimea talonului, pentru ca e bine ca - cel putin iarna, dar si im alte conditii precum noroi, drumuri desfundate - cauciucurile spate sa incapa perfect in urmele cauciucurilor fata.

Daca pastrati dimensiunea celui de pe fata standard nu aveti nici erori la vitezometru, iar daca va e frica ca ABS, DSA, etc. da erori datorita diametrelor diferite... Well... sa nu va fie :D . Diferenta este suficient de mica sa nu apara nici o problema. Sistemele astea electronice stiu sa compenseze variatii destul de mari, cu apar de exemplu in curbele stranse, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca este destul de joasa. Cel putin pe aici prin N tarii, drumurile sunt destul de rele. Aproape in fiecare saptamana ating masina. Eu circul cu 205\50\16, stabilitate f buna, dar totusi parca josa.

Si eu pot confirma, ca pe unele drumuri masina freaca pe jos, dar incerc pe cat posibil sa evit astfel de situatii.N-am luat masina asta sa indrept drumurile de genul asta, din Romania. Pentru asta am .."oltcitu' " ala merge si fara roti  ;D .

Mie unul masina mea  mi se pare destul de inalta.Acolo unde cred ca denivelarile sunt prea mari(treceri cale ferata) incerc sa abordez trecerea cat mai pe lung.

Ma duc sa masor totusi ce garda am .  8).

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am cauciucuri de 195/55/15 fata spate,nu stiu mie oricum mi se pare ca e joasa,fata de un astra de exemplu

Share this post


Link to post
Share on other sites

E destul de joasa fata de alte marci. Trebuie avut grija la denivelari mai mari sau drumuri de munte pentru ca riscati sa va spargeti baia de ulei. Totusi este o masina gandita pentru familie si drumuri normale, nu pentru trasee de off-road. Nu puteti avea totul, sa se lipeasca de drum la 130 si in acelasi timp sa ajungeti la Cabana Babele..., nu credeti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauciucuri 205/55/15. Garda la sol 15 cm. eu zic ca e rezonabil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Eu mai merg cu V-ul si pe drumuri nitel mai grele, pe la balti, prin zona. Deh ,nu am mai avut bani sa-mi mai iau si un SUV. Cand am cumparat Volvo break am vrut sa impac si capra si varza ,cum se zice. In mare parte reusesc! Ma supara rau adaugirea aceea de la spoiler de 3-4 cm ,care saraca e varza,toata iarba o cosesc...Am incercat sa o scot dar arata rau fara!

  Tocmai de aceea am lansat topicul acesta , m-am gandit ca poate e cineva care stie o solutie si ....poate si-a inaltat putin masina 2-3 cm . Oricum ,multumesc pentru raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am 205/55/r16 si e ok

Esti primul pe care il aud ca are roti pe 16 " . Nu sunt cam mari? Le ai scrise si in talon? Poti sa postezi o poza cu masina din profil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, eu am 205/50/16...

Asa am avut si pe V-uri si nu este nici o problema.

Cei care au folosit 205/55/16 reclamau faptul ca la denivelari sau la viraj maxim ating in caroserie.

Dar 205/50/16 le gasesti mai greu si sunt mai scumpe comparativ cu 205/55/16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0