alin_ux

Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?

150 posts in this topic

Este mult este putin? Nu-mi dau seama din ce spui tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi se pare mult oamenii profita fiind o masina scumpa

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau sa-i intreb pe cei care si-au comandat un xc60 anul asta daca le-a venit fara proiectore de ceata?

mi-e da cica nu se mai pun pe modelul 2011.

gogoasa sau adevar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trist adevar,  pana la urma poate gasim si servo la optiuni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai si eu am semnat actele/comanda si cu proiectoare astea sunt incluse in dotarile standard. de ce nu mi s-a spus? ma tiganesc cu volvo europa? pe banii mei DA! chiar si pe site lor scrie ca proiectoarele sunt standard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt standard pt MY 2010, masina ta este MY 2011 deci fara ceata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

revizie 60 000 km. service tim. totul ok.  am luat contact si cu noul S60: sincer, se putea si mai bine! doar e VOLVO! dar, ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu Teghe... felicitarile noastre!!! Ti-ai comandat o masina creme de le creme, din puntu meu dvd.

Arata si mere foarte bine, eu abia astept sa ma trezesc dimineata sa merg la job... fac naveta 25 km cu el. Oi fi fiind bolnav sau doar infantil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu Teghe... felicitarile noastre!!! Ti-ai comandat o masina creme de le creme, din puntu meu dvd.

Arata si mere foarte bine, eu abia astept sa ma trezesc dimineata sa merg la job... fac naveta 25 km cu el. Oi fi fiind bolnav sau doar infantil?

esti normal, sau ,cel putin sintem amindoi la fel !  ;D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare tristete .....m-am hotarat sa va dezvalui ultimele aventuri cu al meu XC. Sa o luam cu inceputul. Am cumparat masina in aprilie 2009 de la Volvo Romania, un D5 Summum , manual cu cateva alte optiuni, m-a dus la 45.000 euro. Veneam de pe un Audi s3 si m-am indragostit (iremediabil) de XC 60, desi imi puteam lua un Q7 sau chiar un X5. Primul an(ca si in casnicie) totul perfect. Drumuri in Grecia, Austria,Italia.....masina a fost la inaltime de fiecare data. In iarna cateva mici probleme cu zapada, mi se pare mie ca e o tractiune sub Toyota, Mitsu(vecinul cu Outlander iesea cu cauciucuri de vara....de unde eu ramaneam impotmolit). In primavara acestui an la a doua revizie , pe la 19.000 Km, mi se constata o scurgere de ulei... si mi se schimba un semerink(nu prea le am cu termenii mecanici). Apoi toata vara incep sa aud zgomote ciudate in curbe la ambele roti. Ma tot duc la Forum Auto....de 2-3 ori, in cele din urma mi se spune ca ar fi nu stiu ce rulmenti de deasupra amortizorului, care au pierdut ulei. La insistentele mele (cei de acolo vroiau doar sa greseze piesele) se comanda pe garantie piesele. Urmeaza sa se schimbe.... Aseara primesc lovitura de gratie! Ma duc pana la Carrefour si cand dau sa plec ... imi apare mesajul Steering Lock...si masina nu mai voia sub nici o forma sa porneasca. Scot borna de la baterie, aduc cheia de rezerva de acasa....nimic. Cu ajutorul lui Horia(Godfather, care a fost foarte amabil de cand am comandat masina) chem ]n noapte o platforma si o duc la service. Azi mi s-a dat diagnosticul.Trebuie comandate si schimbate niste piese din spatele volanului... Toate astea impreuna cu desele chemari la service( schimbare nu stiu ce curea de la servo, update de soft...) incep sa ma faca sa regret ca am ales Volvo, o marca pe care o alesesem tocmai pentru fiabilitate si siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum nu-mi ramane decat sa sper ca mi se vor aproba toate aceste comenzi si sa se repare masina. Norocul meu este ca nu m-a lasat in Bulgaria, de unde m-am intors acum 3 zile dintr-un mini-concediu, ca nu stiu ce naiba faceam cu ea acolo.Una peste alta mi se pare cam trist ca la o masina noua, intr-un an , in 25.000 km cad asa multe piese. Atata tot am avut de zis, nu vreau sa incep cu chestii tampite de genul " gata caut touareg, ml sau alta masina", ci doar imi pun intrebarea: " Ok trec peste astea, e bine ca am avut garanţie, dar ce mama masii fac de la anul, daca masina continua sa pice in ritmul asta???" Atat am avut de zis. O zi buna tuturor... si mai mult noroc la alegerea modelului! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar, nasol!

Eu am fost mai norocos dar CLAR XC60 are probleme cu scurgerile de ulei. Frumos ar fi fost sa cheme din propprie initiativa in service toate XC60urile pt aceasta problema.

Mie mi s-a schimbat kitul de etansare (cam asa ceva) care de fapt e format din mai multe simeringuri si alte chestii. Cica am fost primul XC60 caruia i-a facut asta Primus Auto Buc (se intampla acum 2 saptamani). Ma rog, nu mai zic ca dupa ce m-am dus si s-a constatat ce trebuie schimbat au zic ca fac comanda si ca vine cam in 10-14 zile. Dupa 3 saptamani SUN EU si abia atunci s-au apucat sa faca comanda care a venit cam in 10 zile.

Cum ziceam, alte probleme nu au prea fost. De vreo cateva ori nu s-a mai activat camera spate dar si-a revenit singura. Cand am fost la service cica nu se vede nicio eroare. O oglinda "scartia" cam de la inceput. A fost de ajuns sa o unga cica. Ma rog

In rest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

naspa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adi_xc60 trebuie sa stii ca aceleasi probleme le are si Q7 ba mai mult se strica si frana de mana care este electrica si ramane "trasa" deci se intampla si la case mai mari, MLul are si el problemele lui si X5ul e ceva mai fiabil dar costa cu 60% mai mult . Diferenta este ca pana astepti platforma ai la ce te uita, un XC60 chiar si imobilizat arata mult mai bine decat un X5, ML sau Q7 oricum vb de masini din alte clase dar tu le-ai adus in discutie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

chestia cu "steering lock" am avut-o si eu pe alta masina. trebuia sa misc volanul inainte de a o porni. daca directia sta sub tensiune mecanica masina nu vrea sa porneasca. am verificat asta in practica si asa e la acea masina. si la s60 am verificat, insa ea nu face asa.

(am suit masina, cu rotile bracate 30-50%, pe o bordura in asa fel incit una din roti sa ramina sub tensiune mecanica. cind sa pun contactul primesc mesajul steering lock - am simtit cum masina misca singura volanul.

il misc eu, la fel. o dau jos de pe bordura , misc volanul si totul e ok)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ramane in continuare cu Volvo(azi mi-am luat cauciucuri de iarna Michelin) dar am si eu offul asta, ca dupa doar un an si ceva(la o masina de aproape 50.000 euro) mi-au tot cazut diverse piese pe masina.Ca o mica comparatie, ai mei au un Rav 4 din 2002 si un Landcruiser din 2004, ambele masini au peste 60.000 km si nu au avut nici macar o problema.  Poate ca doar au avut ei noroc. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

62000 km , masina e ok.  recomand volvo tuturor cunoscutilor! sper sa nu am probleme cu masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropos, cum se manifesta scurgerea de ulei? picaturi sub masina? sau ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fiu sincer......nu am vazut niciodata ulei sub masina....si e parcata mereu in acelasi loc. Mie mi-au spus cei de la service la revizie ca au vazut pe masca de sub baia de ulei niste picaturi....si ca ar fi vorba de un simering sau cum ii zice. L-am schimbat pe garantie si acum cika ar fi OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, la mine erau niste pete. Mici ce-i drept dar erau

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-a aparut vreodata mesaj pe bord oil level low?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, probabil ca era semnificativ si se intampla de putin timp

Share this post


Link to post
Share on other sites

SALUT GUYS

mi-am luat un xc60 acum 2 luni iar la viteza de 140 si peste se aude cum intra vantul pe la usa dreapta fata, zgomotul e destul de deranjant. culmea se doar aude dar nu se simte aerul cum intra. am sa merg la  volvo sa verifice dar nu stiu unde ar testa-o ei cu 140 in bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now