Guest cristiadrian

reduced engine performance

25 posts in this topic

Salutare all.

Acum o ora mi-a aparul la bord mesajul "Reduced Engine Performance". Am oprit masina, am scos cheia din contact. La repornire nu a disparut mesajul. Ce credeti ca s-a iontamplat? poate fi de la combustibil ? Mentionez ca dimineata aveam f putina motorina in rezervor si am complecrat cu 10l de la petrom cu gandul ca o sa fac plinul la munca(moca). Iesind de la peco computerul nu a reactualizat cantitatea ramasa in rezervor. Mesajul; de eroare a aparut dupa ceva vreme ... dupa ce cantitatea era 0  de vreo 20 km.

Idei ? S-a mai intamplat cuiva ?

S40/2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu propriul raspuns.

Cautand pe net si agsind tot felul de raspunsuri la acest mesaj, ca filtru de motorina infundat, senzor defect ... etc, am completat rezervorul cu combustibil de la serviciu, doar 15l; nu am vrut mai mult... problema rezolvandu-se de la sine.

Probabil motorina cu cae am alimentat dimineata continea ceva apa ... probabil de la condensul rezervoarelor statiei peco.

Multumesc oricum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Nu este de la combustibil problema ta, am si eu un Volvo S40 din 2005 - primul proprietar- , si am avut problema asta de fff multe ori. Dar pe langa 'reduced engine performance' care a aparut prima data, in timp, mi-au aparut ( IN TIMP CE RULAM CU PESTE 100 KM/H IN CROATIA INTR-O PANTA/CURBA) mesaje : 'BREAKS FAILURE' , anti- skid service required, immobiliser, adica exact ce nu vrei sa vezi in viata ta pe bord, si apoi s-a oprit in mijlocul strazii in Croatia. Dupa o ora a repornit, si de atunci imi face asa la intervale de cateva luni- sau un an, am ramas cu masina de 2 ori in afara orasului, am chemat prieteni sa ne ia de acolo, am lasat masina unde se afla ca nu a pornit ( si era noapte in ambele cazuri) . Am dus-o in 2 reprezentante si nu au stiut s-o repare. Am citit pe forumuri ca este o problema de fabricatie in toata lumea la S60, S80, C30, la SUV, si nimeni nu stie ce este. Cert este ca eu ma gandesc sa pornesc o actiune cumva contra lor, ca ma simt in nesiguranta si mi-a ajuns sa am emotii la fiecare drum.

Mai are cineva problemele astea? Astept raspuns.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut şi ţie şi bine ai venit printre noi!

Probabil că cel căruia i-ai răspuns nu-ţi va citi mesajul, dar intenţia ta e lăudabilă. ;D

Pot fi indiscret şi să te întreb la ce reprezentanţe ai fost?

Acţiunea împotriva lor, despre care vorbeşti, nu cred că te va ajuta prea mult. Dacă vrei să vorbeşti cu el, sales manager-ul reprezentanţei Bucureşti are cont şi e activ chiar pe acest forum. Ia legătura cu el, poate te ajută... CLICK!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dienuca2001

Eu te sustin, daca vrei te pot ajuta cu un banner cu "HUO VOLVO, HOTII, JOS BASESCU" laugh.gif

Acuma pe bune tu chiar crezi ceea ce spui ?

Care este legatura intre S60 si S40 ? In afara de sigla nu este nici o legatura intre cele 2 masini .

Ce erori au aparut la tester cand ai fost la reprezentanta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40/2006 primul proprietar

acelasi mesaj, reduced engine performance. am pornit motorul, l-am repornit si a plecat fara probleme.

cat despre volvo.... nu ma porniti ca nu mai termin. masina de 30 000 EUR care m-a imbolnavit. si m-a mai imbolnavit si reprezentanta din Iasi.

atata indolenta nu am vazut in viata mea...... asa ca, sa citez din clasici ..... "HUO VOLVO, HOTII, JOS BASESCU"!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu reprezentanta din Iasi ai mare dreptate, cu adevarati buni in materie de Hyundai . grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

faceti toti 3 coada la bogdan...are loc in curte pt toti 3.... si va da macar un diagnostic corect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a intamplat si mie (vineri 13-07), a aparut mesajul fix dupa un drum spre mare de 300 de km, si fix cand am ajuns la mare, stand pe loc. Am ajuns seara pe la un 11-12 si ca idee inainte sa plec de dimineata am spalat-o in AFI, interior exterior iar baietii "au insistat" pe jante. Alimentare in aceeasi dimineata, full de la petrom (bag doar petrom si omv-mereu plinul). am vazut mesajul , am incercat sa plec de pe loc, parea lipsa turbo (limp mode). Am oprit motorul , nu am scos cheia si am repornit-o imediat. mesajul a disparut, masina a mers si merge ok. A II-a zi am dat o tura, am mers tare, am mers incet, nici un mesaj. A III-a zi inapoi spre Bucuresti , 300 km, la fel totul pare ok. Astazi o duc la service sa vedem ce erori are sau daca au ramas stocate. Revin cu rezultatele. (Volvo s40 2008 69k, luata din Romania , service doar la Volvo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand am luat masina (SH import) am pasit si eu asa, de vreo 3 ori. De fiecare data isi revine, iar la diagnoza nu ramane nici o eroare persistenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM 2 erori

P0380 Powertrain Glow Plug/Heater Circuit "A" - tipu din service a zis ca o bujie si sa o schimb la toamna (ma rog ....)

P2458- Powertrain : Diesel Particulate Filter Regeneration Duration - Pe asta o aveam si acum 6000 de km si acelasi om din service mi-a zis ca se va regenera filtru "in mers", sa nu opresc masina daca tremura sau face "ca nebuna" si arata consum mare. Fiindca au trecut deja 2-3 luni si 6000 de km , o sa-i fac programare la volvo pentru regenerare(sau ce decizie or sa ia ei). si acelasi martor aprins in bord la pozitia II, dar fara mirosuri ciudate ca

Si ca observatie, mi se pare ca vibreaza la relanti cam tare(in sepcial cu AC pornit, dar nu mereu cam 80% din timp-probabil e vorba si de perceptie si atentia la treaba asta) diferenta facuta comparand pe a mea cu un v50 an 2007, tot 1.6d

Edited by gordon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updates:

Regenerat filtru de particule in reprezentanta, 234 RON.Programare la 8:30, am plecat la 10:30 (au mai verificat si mecanica pt vibratia de la relanti)

Vibratia e de la tampon dreapta, 1100 RON cu tot cu manopera, 900 RON fiind tamponul.Pe asta nu l-am schimbat, am vazut pe forum ca e undeva la 550RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nene aia fac misto de tine. Cum sa pice tamponul ala mare la 70 de mii. Eu l am schimbat la 300. Bujiile la fel. De vibrat iti vibbreaza pentru ca se cupleaza compresorul ac. Si e normal. La bujii vezi poate nu e releul bi e infipt. Nu stiu ce sa mai inventeze saa ia bani. Auzi 1100 tamponul. Ori dublu ori deloc. Eu v am mai spus celor din Bucuresti. Dati o fuga la Constanta. S a deschis si A2. Preturi de provincie, figuri mai putine si nu te gonesc de langa masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razvane de unde si informatia ca masina are 70.ooo km ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, am scris in post mai sus, masina a fost verificata fiind servisata doar la primus din 2008 pana in prezent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am intalnit astfel de probleme la S40 1.6D cu asa putini km, pana la 120.ooo km in RO sau 160.ooo km Olanda, nu sunt probleme la DPF. Nu cred in diagnosticul pe care l-ai primit, in plus codul trebuie sa fie de genul ECM-2A40.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

V50 din Olanda, acum au inceput sa trancane tampoanele si are 153.000 de km, asa ca Bogdan are dreptate.

Alta patanie azi la V70 in Reprezentanta Todorut in TM.., de 2 saptamani statea masina la ei sa ai dea de capat la clima ce avea apucaturi ca pornea rece apoi o apucau pandaliile, au schimbat radiatorul de clima ca e sita, apoi senzorul de pe uscator, si tot degeaba ..., ieri au sunat ca NU stiu ce sa ai mai faca si sa mergem sa luam masina de la ei tot asa defecta, azi la ridicare, pe o ploaie de aia urata ma mananca degetele sa deschid capota inainte de a pleca cu masina de acolo si sa vezi supriza: cabluri atarnate si la liber de pe radiator catre pompa servo in partea cuplelor de la cutie la fel, totul balanganea si clemele de prindere rupte, iar tubulatura de la radiator catre filtru de aer lipsa cu desavarsire, cand a venit mecanicosul a oftat si a zis : A SE MAI INTAMPLA!!!. I-am zis ca o duc la Szeghed ca ei nu is in stare sa o faca si ma rugat mecanicosul sa le zic apoi si lor defectul... Hmm la VOLVO ??? Au dus masina inapoi in service si au rezolvat ce au ,, uitat'' sa puna la loc sa nu zic ca poate avea careva nevoie de tubulatura..., am dus masina la alt service in TM, unul mic, particular care a zis din start ca o va studia azi DAR nu stie cand va fi functionala, pe seara au sunat de la service ca e gata masina si merge fara sa mai schimbe nimic pe ea, acum asteptam zile cu caldura sa vedem comportamentul in functionare iar daca e OK revin cu un post sa puteti apela la ei. Costul la ultimul service 150 ron. La Volvo - Todorut ... ma abin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu care trebuie sa fie codul , ce am postat eu sunt coduri citite in service (nu primus). Ce mi-au zis cei din reprezentanta (discutie aproximativa, nu mot-a-mot):

Eu: ce inseamna codul P2458- Powertrain : Diesel Particulate Filter Regeneration Duration ?

Primus: "nu si-a facut regenerarea"

Eu: In 6000 km?

Primus: Da, e posibil sa nu se termine chiar daca incepe regenerarea

Eu:Ca end user cum imi dau seama cand se face regenerarea? Ca sa stiu cum sa reactionez, si ce e recomandat sa faci...

Primus: E un pic mai turata, nu-ti prea dai seama. Nu trebuie s-o opresti.

Eu:Atat?

Primus: Da, nu toata lumea isi da seama...

Eu: Ok, am probleme cu filtru particule, trebuie completat cu aditiv?

Primus: Nu , totul e ok . Verificam si peste 4000km cand o sa facem si revizia.

N-am apucat sa verific daca a reaparut mesajul de eroare, banuiesc ca si ei l-au sters si daca trebuia regenerat "fortat" si l-au regenerat nu o sa mai apara.

L.E

@ Bogdan G

Referitor la diagnostic te referi la km reali sau la problema cu filtru de particule ... ?

Faci tu un diagnostic de incredere? Pret?

Edited by gordon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refeream la problema cu DPF-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat azi daca am erori aparute, si surpriza.... a reaparut

P2458- Powertrain : Diesel Particulate Filter Regeneration Duration

Nu am mers prea mult in ultima perioada, am bagat sa zic maxim un plin. Trebuie sa fac un drum de 7-800 km in week-end dar saptamana viitoare merg cu ea la primus ca-s curios ce or sa imi zica.!! S-ar putea ca Bogdan sa fi avut dreptate si sa imi fi facut un diagostic random, din pix. Minunat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in cazul asta de ce nu iei legatura cu Bogdan G sa iti faca el o diagnoza ca la carte ;)

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil o sa merg la Bogdan, sunt curios care-i treaba ... mai ales ca mesajul asta este intalnit, l-am cautat evient dar nu sunt date detalii pe forumuri... si apoi la primus sa vorbesc cu oamenii de acolo si sa le completez un formular "frumos" ca si asa am stat ultima data 2 ore la povesti cu tipa de la relatii cu clientii si le-am zis numai de bine :happy12: .Imi zicea un prieten, frate daca tot s-au apucat sa scrie mesajele astea, de ce nu le-au facut si ei a.i. sa isi dea seama angajatii din service care-i problema fara emotii (nu vorbim de proprietarii masinilor care stiu sa citesca si ei un mesaj )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sunt detinatorul unui Volvo S40 1.6D din a doua jumatate a anului 2008 cu aproximativ 130.000 km.

Am avut acceasi problema si anume imi aparea mesajul "Engine Performance Reduced" dupa care imediat nu puteam depasi 3.000 rpm (limp mode), dar acceasi figura imi facea si cand nu aveam mesajul aparut. Dupa ce opream motorul si reporneam totul mergea ok pana in momentul in care apasam pedala de acceleratie mai puternic. Am discutat cu un prieten care are acelasi tip de masina si mi-a zis: sa stau linistit deoarece se rezolva daca repornesti motorul dupa care mergi mai turat. Am facut acest lucru si timp de 2 saptamani nu mai mi-a aparut mesajul si nici simptomele. La cca. 2 saptamani surpriza: a aparut mesajul din nou si in momentul in care acceleram mai puternic imi oprea pur si simplu motorul (se aprindeau din nou toate beculetele din bord si se stingeau ca la pornire). Din pacate acest lucru s-a intamplat cand incercam o depasire si m-am trezit fara putere in motor chiar cu el oprit (s-a mai oprit motorul de vreo 5-6 ori).

Timp de doua zile am mers foarte precaut si linistit :smile:

Ca si alta simptoma era ca se simtea miros de combustibil in habitaclu in timpul functionarii climei, indiferent de temperatura.

Cand am ajuns in Bucuresti cu masina, am dus-o direct in service si au avut urmatorul mesaj pe tester: "Fuel low presure". Mecanicul a investigat sa vada care este problema si a detectat urmatoarele:

- Garnituri injectoare crapate si invechite - scapa combustibil pe langa (o problema comuna la motoarele Peugeot - dv6)

- Condutele de alimentare scapau combustibil la imbinare (o problema comuna la Volvo)

Astfel pe langa alte reparatii care trebuiau facute la masina s-au operat:

- schimbare garnituri injectoare - 160 RON

- curatat injectoare - 250 RON

- set furtune alimentare - 880 RON

- schimba set furtune - GRATIS

Am incercat sa descriu cat mai bine problema aparuta la masina si simptomele pe care le are. De asemenea am atasat pozele cu setul de furtunasele de alimentare.

- Sfatul celor de la service a fost ca atunci cand mergeti cu masina in revizie sau orice alte reparatii programate, sa fiti / sau sa puneti pe cei care se ocupa de masina sa fie foarte atenti la injectoare, deoarece este o problema comuna si puteti rezolva oarecum usor (fara sa schimbati ca la grupul VW / audi tot setul de injectoare sau injectorul cu totul).

- Practic cand apare aceasta problema la injectoare se observa niste depuneri de lichid vascos (similar cu smoala in stare lichida). Atentie daca mergeti foarte mult asa, acel amestec se intareste si atunci va fi foarte greu sa scoata injectoarele si sa le curete.

Din experienta prietenului care detine service-ul (el fiind sef de service) stie foarte bine cazuri in care mecanici de la service-uri mari / reprezentante au observat depuderi de combustibil, dar nu au facut nimic deoarece era vorba de munca in plus.

- Asadar, avand acele depuneri de combustibil, de aici vine si mirosul in habitaclu de motorina deoarece se incalzeste motorul si odata pus in functiune ventilatorul mirosul patrunde in masina.

In imagini atasate se observa furtunele de alimentare marcate cu galben si am incercuit T-ul in care se face imbinarea de furtune. Acolo puteti verifica daca se pierde combustibil.

Sper ca informatiile prezentate v-au fost de folos. Pentru cei din Bucuresti va pot recomanda un service foarte bun pret / calitate verificat de mai multe ori atat pe pielea mea cat si a altor prieteni. Este multi-marca cu experienta mare pe peugeot, de unde si promptitudinea la problemele pe Volvo.

post-4575-0-67853300-1351674697_thumb.jp

post-4575-0-32077200-1351674740_thumb.jp

post-4575-0-36220400-1351674755_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din 2008 si cu numai 130k ,ai dat de belele!!Fa-i un checking amanuntit sa o ai in bune conditiuni pe viitor.Daca nu se umbla la injectoare de cum sint montate de fabrica nu capeti calamina asa curind cu ce ai patiti tu.Daca iti schimba mai defectuos filtru de motorina iti poate crea belele in tubulatura,conectica de alimentare combustibil.In fine ideea este salutara ca ai spus parerea ta de ajutor pentru participantii acestui forum.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema vine de la saibele de foc asa se numesc acele saibe care izoleaza blocul motor de injector, ele nu mai izoleaza perfect si atunci scapa compresie impreuna si cu ceva combustibil eventual gaze arse care in timp formeaza acel cocs. Eu am patit asta la un Ford, reparatia a constat in inlocuirea saibei de foc si a garniturilor de la injectorul cu problema. Sunt tare curios in ce a constat curatarea injectoarelor pentru care ti-au luat 250 ron. Injectoarele se curata de mizerie pe exterior cu carpa, eventual de cocs cu ceva mai abraziv, dar altceva nu le faci ca injectoarele in sine sunt bune si nu au absolut nimic, le cureti doar de mizeria de pe exterior, de aici nu inteleg pentru ce ti-au luat 250 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now