Sign in to follow this  
Followers 0
sindrom

ce parere aveti?

17 posts in this topic

volvo s40 1,6 i

uneori dimineata, sau daca nu e pornita mai mult de 10 ,12 ore porneste mai greu(tin la automat vreo 3-5 secunde) sau ii dau din nou si o ia.

am observat ca relantiul imi sta pe la 8 mii sai chiar ceva mai jos, iar in momentul cand o pornesc sta la 12 mii.

ce sa fie oare?

ps. bujiile la cat se schimba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Destul de multe cauze pot fii cu pornirea greoaie dar cu relantiul nu trebui sa iti faci griji este normal atunci cand pornesti o masina si are motorul rece relantiul sa stea la 1200rpm x 100,anormal este sa stea cand motorul este cald.                 

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate 800 si 1200 rot/min

La 8000 / 12000 pistoanele ieseau prin capota. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca ar vrea nu are cum sa ajunga la turatiile alea

nu stie sa citesca acele de pe bord

vezi clapeta

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil sa fie si de la mosor

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cam cat costa un set de bujii?:)

ngk iridium =24 lei buc, dar sunt si mai ieftine...sau mai scumpe---100lei buc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia verifica si filtrul de benzina. Porneste mai greu decat iti pornea inainte sau asa face de cand o stii? Un motor cu injectie este normal sa porneasca mai greu decat unul cu carburator. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

porneste asa de cand i-am facut schimbul de filtre inclusiv filtru benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie pusa pe tester si vazuta presiunea rampei de benzina, din ce zici tu pare pompa de benzina cu bube .

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina are 40.000km nu cred ca ar fi pompa,,dar cine stie, o sa incerc sa vad si un tester ce spune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti completezi si tu profilul poate aflam si noi mai multe despre masina, daca stim mai multe despre masina putem da sfaturi mai exacte.

Oricum problema e de presiune alimentare, ori de la rampa/injectoare ori de la pompa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

porneste asa de cand i-am facut schimbul de filtre inclusiv filtru benzina

Si e pus corect? Sau mai bine zis...e "etans"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e pus sau nu corect , asta nu stiu, ca nu l-am schimbat eu. oricum idea e ca nu imi face mereu asa,imi face o data la 30  - 50 de porniri,,sau cand ii vine ei.

spune-mi cum sa verivic filtru de benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai simplu...te duci la cel care l-a schimbat si il rogi sa verifice  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0